abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218053588
Toch vind ik het gewoon jammer dat er geen klassieke driestrookswegen meer zijn. Nu begrijp ik best wel dat het een onveilig wegypte is en dat ze daarom zijn omgebouwd tot andere wegtypes, maar gewoon puur voor de nostalgie zou ik er wel voorstander van zijn om weer een paar wegen tot klassieke driestrooksweg om te bouwen.
pi_218053667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toch vind ik het gewoon jammer dat er geen klassieke driestrookswegen meer zijn. Nu begrijp ik best wel dat het een onveilig wegypte is en dat ze daarom zijn omgebouwd tot andere wegtypes, maar gewoon puur voor de nostalgie zou ik er wel voorstander van zijn om weer een paar wegen tot klassieke driestrooksweg om te bouwen.
Puur voor de nostalgie zou ik de A1 weer ombouwen tot karrenspoor, met paard en wagen enzo O+
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218058798
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 09:56 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ze hebben er dus een weg van gemaakt met een rijbaanscheiding in het midden en in iedere richting één rijstrook. Dat hadden ze ook niet moeten doen. Het was veel beter geweest om er gewoon een klassieke driestrooksweg van te maken, waarbij de rijstrook in het midden in beide richtingen als inhaalstrook fungeert.
In België en Frankrijk zijn die oude 3-strooks wegen niet voor niks vrijwel allemaal opgedoekt. Gebeurden heel veel ernstige ongelukken op die wegen.
Miata is always the answer
  zaterdag 12 juli 2025 @ 15:26:09 #29
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_218192349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:55 schreef r_one het volgende:

[..]
Puur voor de nostalgie zou ik de A1 weer ombouwen tot karrenspoor, met paard en wagen enzo O+
Dat was de E8 en daar sta ik niet om te springen }:|

De berm van de N18 is verhard met graskeien dus rechts inhalen gaat op zich prima maar is nogal aso en zinloos. Ambulances moeten dat regelmatig doen omdat automobilisten naar links gaan om de ambulance te laten passeren in plaats van rechts |:(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')