Links van de trein zit ik. Film maar als je Deventer binnenrijdt, dan ga ik op de vuvuzela blazen.quote:
Als je die scheetjes alsnog doet zit je daarna weer alleenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen raam links, dus ik ga niets zien
Nee dan moet je even de gang opquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen raam links, dus ik ga niets zien
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Links van de trein zit ik. Film maar als je Deventer binnenrijdt, dan ga ik op de vuvuzela blazen.
Goh, iemand hier die trek heeft in taart, dat gebeurt echt nooitquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb spontaan zin in Scharzwalder Kirschtorte
Achteraan. Ga je op het perron staan? Dan ga ik me verstoppenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit je achteraan of vooraan in de trein?
Ja heel verrassendquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, iemand hier die trek heeft in taart, dat gebeurt echt nooit [ afbeelding ]
Nee gewoon op mijn balkon. 50 meter van het spoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achteraan. Ga je op het perron staan? Dan ga ik me verstoppen
Maar je wil dus beelden van dat je op die toeter blaast?quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon op mijn balkon. 50 meter van het spoor![]()
Ga niet op het perron staan met die toeter zeg
uiteraard en hij maakt beeld dat jij zwaaitquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je wil dus beelden van dat je op die toeter blaast?
Nou ja als je een raam hebt dat open kan is geluid van de vuvu het beste waar we op kunnen hopen :;')quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je wil dus beelden van dat je op die toeter blaast?
Raam gaat niet openquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je een raam hebt dat open kan is geluid van de vuvu het beste waar we op kunnen hopen :;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |