quote:
Oh manmanmanmanquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flink legervliegtuig landde gisterochtend.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad niet voor die anderen geboekt. Die hebben ook zijn coupé voor zichzelf geboekt.
quote:
Maat zijn ze volkoren?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik eet vanavond ook wraps. Hartstikke kinky weer hier.
jah... Vance in airforce niets, trump in airforce one en dan de beesten nog in een militair ding... daar wordt niet gekeken op een litertje meer of minder brandstofquote:
Broekiequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dat niet bovenaan mijn wensenlijstje zetten, maar het staat nog altijd ver boven drukke jongeren.
Nu ik 28 ben mag ik dat zeggen.
Ik dus ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kreeg van @:esf1gamer te horen dat ik in dezelfde leeftijdsgroep van als nattekat...
ja blijikbaar...quote:
Dat weet ik niet eigenlijk maat. Ik heb niet de boodschappen gedaan. Meestal wel. Maar de bevoorrading van de lokale supermarkt gaat via een random number generator, dus wie weet of het er was vandaag.quote:
Beetje overdreven wel voor je boodschappen, dacht dat die gewoon op een fietsje kwamenquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flink legervliegtuig landde gisterochtend.
Oke bedankt voor fe info maatquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk maat. Ik heb niet de boodschappen gedaan. Meestal wel. Maar de bevoorrading van de lokale supermarkt gaat via een random number generator, dus wie weet of het er was vandaag.
Ik zou het zo niet weten eigenlijk. Ehhm.quote:
Gewoon een paar half bezopen Polen met een traytje goedkope halve liters, MAKS MAKS MAKS KURWAMAKSquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn 3 reisgenoten stappen in Amersfoort in. Het goede nieuws is dat het geen Duitsers zijn. Het slechte nieuws is Amersfoort.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een paar half bezopen Polen met een traytje goedkope halve liters, MAKS MAKS MAKS KURWAMAKS
Ik ookquote:
NatskiKomradquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |