Een Noorse Zonnekoning?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
ONE MORE DRINK FOR THE SUNKING NORWEGIAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je niet een coupé voor jezelf geboektquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Krijg net te horen dat er nog 3 anderen gaan komen. Balen
Jawel, maar schijnbaar alleen maar voor het eerste stuk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet een coupé voor jezelf geboekt
Kan, dat moet je de mannen van AleStorm vragen. geen idee verder..quote:
Hoe kan dat nou weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, maar schijnbaar alleen maar voor het eerste stuk.
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, ik zit nu alleen en straks niet meer
Was een grapjequote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?
in die militaire vrachtvliegerquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje die ik mij eerder al afvroeg. Hoe komt de auto van Trump in Nederland? Dat ding staat niet ergens in Nederland in een garage te wachten totdat Trump een keertje hier is.
Hij heeft inderdaad niet voor die anderen geboekt. Die hebben ook zijn coupé voor zichzelf geboekt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch een coupé voor jezelf geboekt hebt dan heb je een coupé voor jezelf geboekt. Dat snap je toch?
May de 4th be with youquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was een grapje
Ik heb gewoon een plek in een vierpersoonsruimte.
Flink legervliegtuig landde gisterochtend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje die ik mij eerder al afvroeg. Hoe komt de auto van Trump in Nederland? Dat ding staat niet ergens in Nederland in een garage te wachten totdat Trump een keertje hier is.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad niet voor die anderen geboekt. Die hebben ook zijn coupé voor zichzelf geboekt.
Ik zou dat niet bovenaan mijn wensenlijstje zetten, maar het staat nog altijd ver boven drukke jongeren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker bejaarde gerda's neuken die voor het Mozartfestival komen jatogg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |