SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ach, maakt het zoveel uit? Een huis mag uitstralen dat er geleefd wordtquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thuiszorg zegt wel dat het wel gezellig ingericht is.
Disaster Movie?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over zooi gesproken, raad eens welke bluray naar mij onderweg is.
ik heb ook altijd veel onder handbereikquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruikenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Het is Erkerkamp ofzoiets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruiken
Eijerkampquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Tijd voor een eiquote:
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoektquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Oh god. Nee ik bedoelde dit keer niet eens de film zelf. Maar de toenemende stapel blurays thuis.quote:
Ben je nu mijn hele huis aan het afkraken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
Ik heb ook veel Ikea spul, behalve de eettafel en eetkamerstoelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
toch maar wat anders eten vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook gelezen dat die instant noodles kankerverwekkend zijn ?
Is die inmiddels op blu-ray te krijgenquote:
Nee, niet gelezen. Maar is alles tegenwoordig niet kankerverwekkend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook gelezen dat die instant noodles kankerverwekkend zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |