SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SSSSSTTTT.quote:
Ik overweeg dit wel te doen ja want het lijkt echt steeds of Hedwig daar staat.quote:
Die bestaan niet meer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hadden gisteren al berekend dat het Oostenrijkse Schillings waren.
Tuurlijk bestaan ze nog wel. Ze zijn alleen niet meer in gebruik.quote:
Oh wat gek dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaan ze nog wel. Ze zijn alleen niet meer in gebruik.
Het is ook niet ECHT alsof ik ijsjes verkoop
akkoordquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het weer benauwd vandaag. En zo warm is het toch niet.
Nog niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele nacht wakker gelegen vanwege het gegeven dat de meest machtige man op aarde vlakbij je in de buurt sliep?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben vandaag zo moe, zo moe, zo moe
Ik ben vandaag zo moe, zo moe was ik nog nooit
Even lekker slapen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Spetter Pieter pater lekker aan het gapenquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:16 schreef Crack_ het volgende:
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je was okay.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |