Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb hier wel eens eerder van gehoord ja.
Een zwanger paard eet graag appeltaart, wist je dat ook?
Ik kreeg na de uitvaart van de vader van m'n vriendin te horen dat ik gelachen had. Iets met geen houding innemen. Ik kon het me niet meer herinneren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ooit een begrafenis meegemaakt als kind waarbij een ander kind hard ging lachen tijdens de begrafenis van zijn opa. Ik begreep er helemaal niks van.
Pas veel later begreep ik dat dat een automatische reactie was van dat kind waar hij niks aan kon doen. Iedereen reageert anders op stresssituaties (dus ook al ze 'bang' zijn). Lachen is er daar één van, maar is (gelukkig?) een zeldzaamheid.
Een varken is anatomisch de meest gelijkende tot de mens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:42 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb hier wel eens eerder van gehoord ja.
Een zwanger paard eet graag appeltaart, wist je dat ook?
FF pissen.quote:
Tnx. Oeps, er ontsnapte een boertje.quote:
Gezondheid dan maarquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tnx. Oeps, er ontsnapte een boertje.
Ik dank u beleefd.quote:
Wist je dat Chinezen oranje worden als ze blozen ?quote:
Beetje zoals Trump dus?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat Chinezen oranje worden als ze blozen ?
Ja, precies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |