Barron Trump is een mietje. Wat hij aan sport doet is: golf, baseball, tennis en voetbal (soccer). Als voetballer speelt hij middenvelder, de spelers die het minste risico op letsel lopen. Maar middenvelders moeten snel zijn en snel kunnen schakelen. Nou, misschien kan Barron snel schakelen, dat weet ik niet, maar
snel is hij niet.
Amalia zit elke dag in de sportschool en doet aan judo, hockey, tennis en paardrijden.
Barron heeft een beschermde omgeving nodig om zijn zelfvertrouwen te behouden. Net als Donald heeft hij een team mensen nodig die er alles aan doet om zijn ego en zelfvertrouwen hoog te houden.
Amalia daarentegen heeft veel dingen in haar jeugd gedaan om zelf zelfvertrouwen te krijgen, zonder anderen nodig te hebben.
Zie je Amalia al de hele dag Barron z'n ego en zelfvertrouwen opkrikken omdat hij anders niet kan doen wat men van hem verwacht?
Barron zal volledig instorten als hij met Amalia zou moeten samenleven. En Amalia zou hem waarschijnlijk na een tijd wel klappen gaan geven vanwege zijn zwakke zelfvertrouwen.

Barron moet gewoon vrijgezel blijven en de rest van zijn leven de mythe hoog houden door mensen daarvoor in te huren.
Edit:
Ik kwam nog een filmpje tegen van Barron die voetbal speelt, toen hij 16 was. Ik zie niet bepaald fanatisme of strategisch inzicht. Ik zie alleen een jongen die veel langer is dan zijn leeftijdsgenoten, dus harder kan rennen, maar nog steeds bijgehouden wordt. Het is of ik mezelf zie voetballen, en ik ben echt slecht in voetbal.
Bekijk deze YouTube-videoNee, dat gaat hem niet worden voor Amalia, dat is een ding dat zeker is. Kom op zeg, Amalia doet de gevaarlijkste sport van allemaal: paardrijden.
[ Bericht 33% gewijzigd door RetepV op 26-06-2025 12:33:18 ]