abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218036822
Ik voorzie dat prinses Amalia en Baron Trump met elkaar gaan trouwen.
Best een leuk stel

Zie hier, Baron Trump:

Zie hier, prinses Amalia:

Wat is jouw standpunt over dit vermeende echtpaar?

POLL
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 23:24:13 #2
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218036843
Amalia gaat eerst op mijn hoofd zitten. Dat voorzie ik
Je bent een waardeloze agent.
pi_218036847
Typte ik nou koninging? :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 juni 2025 @ 05:31:01 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_218037725
Die foto van Baron Trump :D

Is dat zo'n 85 jaar oude foto die ze mooi hebben ingekleurd?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218040293
Hij heet overigens Barron Trump (20-03-'06)

Ach. Het is best een coole voorspelling maar ik denk dat Amalia een lesbische negroļde partner gaat zoeken. Al was het maar om de bloedlijn en koningshuis tradities te fucken. *O*
  woensdag 25 juni 2025 @ 13:51:22 #6
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218040704
Wat een creep
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 25 juni 2025 @ 13:53:50 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218040731
Ze moet gewoon lekker doen waar ze zelf zin in heeft.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218048029
Barron Trump is een mietje. Wat hij aan sport doet is: golf, baseball, tennis en voetbal (soccer). Als voetballer speelt hij middenvelder, de spelers die het minste risico op letsel lopen. Maar middenvelders moeten snel zijn en snel kunnen schakelen. Nou, misschien kan Barron snel schakelen, dat weet ik niet, maar snel is hij niet.

Amalia zit elke dag in de sportschool en doet aan judo, hockey, tennis en paardrijden.

Barron heeft een beschermde omgeving nodig om zijn zelfvertrouwen te behouden. Net als Donald heeft hij een team mensen nodig die er alles aan doet om zijn ego en zelfvertrouwen hoog te houden.

Amalia daarentegen heeft veel dingen in haar jeugd gedaan om zelf zelfvertrouwen te krijgen, zonder anderen nodig te hebben.

Zie je Amalia al de hele dag Barron z'n ego en zelfvertrouwen opkrikken omdat hij anders niet kan doen wat men van hem verwacht?

Barron zal volledig instorten als hij met Amalia zou moeten samenleven. En Amalia zou hem waarschijnlijk na een tijd wel klappen gaan geven vanwege zijn zwakke zelfvertrouwen.

:+

Barron moet gewoon vrijgezel blijven en de rest van zijn leven de mythe hoog houden door mensen daarvoor in te huren.

Edit:

Ik kwam nog een filmpje tegen van Barron die voetbal speelt, toen hij 16 was. Ik zie niet bepaald fanatisme of strategisch inzicht. Ik zie alleen een jongen die veel langer is dan zijn leeftijdsgenoten, dus harder kan rennen, maar nog steeds bijgehouden wordt. Het is of ik mezelf zie voetballen, en ik ben echt slecht in voetbal. :+

Bekijk deze YouTube-video

Nee, dat gaat hem niet worden voor Amalia, dat is een ding dat zeker is. Kom op zeg, Amalia doet de gevaarlijkste sport van allemaal: paardrijden.

[ Bericht 33% gewijzigd door RetepV op 26-06-2025 12:33:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')