Niveau is enkel indirect van belang. Als ze stadions zouden uitverkopen en kijkcijfers scoorde maakte het niet uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:02 schreef quo_ het volgende:
Ik heb wel eens vaker zoiets gelezen over oefenpotjes tegen jeugdteams maar 7-1 tegen jongens onder 15 is wel veelzeggend over het absolute niveau van het vrouwenvoetbal.
De claim op gelijke betaling tussen M/V profvoetballers krijgt hiermee wel een heel absurd tintje.
Kijk eens naar de tv-programmering volgende week. Op NPO, en alle buitenlanden worden alle wedstrijden live uitgezonden. Ik geloofde eerst m'n ogen niet. Wat een hype..........:Dquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niveau is enkel indirect van belang. Als ze stadions zouden uitverkopen en kijkcijfers scoorde maakte het niet uit.
Maar goed, wie kijkt er nou vrijwillig naar dat niveau.
Eigenlijk moet het niks uitmaken. Veel sporten zijn ook bij de dames het kijken waard. Of hebben enig niveau. Vrouwenvoetbal is niet om aan te gluren. Als je hockey kijkt of volleybal, denk je niet dat het bij mannen beter is. Daar kun je van genieten. Schaatsen bij vrouwen ook niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:02 schreef quo_ het volgende:
Ik heb wel eens vaker zoiets gelezen over oefenpotjes tegen jeugdteams maar 7-1 tegen jongens onder 15 is wel veelzeggend over het absolute niveau van het vrouwenvoetbal.
De claim op gelijke betaling tussen M/V profvoetballers krijgt hiermee wel een heel absurd tintje.
Duizenden mensen die in de weekenden langs de amateurvelden staan. Hoewel dat niveau waarschijnlijk nog hoger is.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niveau is enkel indirect van belang. Als ze stadions zouden uitverkopen en kijkcijfers scoorde maakte het niet uit.
Maar goed, wie kijkt er nou vrijwillig naar dat niveau.
Ik denk dat mijn vierde (20 jaar geleden) van het Nederlands elftal had gewonnen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Duizenden mensen die in de weekenden langs de amateurvelden staan. Hoewel dat niveau waarschijnlijk nog hoger is.
Die laatste zin zegt alles. Verder verloor het Nederlands Elftal voor het EK88 een geheime wedstrijd tegen FC Den Bosch. Lees je zelden over. Maar echt de moeite waard om op te googlen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:18 schreef Marsenal het volgende:
Die spelers hebben allemaal familie en vrienden die een geheimhoudingscontract hebben getekend? Dit soort dingen geheim houden kan helemaal niet, ik geloof eerlijk gezegd niet dat dat de intentie was, hooguit dat ze onderling afspreken er niet proactief met de pers over te praten.
Alleen maar de moeite waard vanwege de kont van Lehmann, hoewel die tegenwoordig ook met iets te veel schmink op het veld staat, als een viesgeil clowntje.
Mee eens, zou dat komen omdat de herenversie al veel langer professioneel is en ze dus nu een voorsprong van jewelste hebben? Net als vrouwenvoetbal is vrouwenbasketbal (WNBA) bijvoorbeeld ook niet om aan te gluren. Terwijl idd hockey, volleybal of handbal best tof is om te volgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het niks uitmaken. Veel sporten zijn ook bij de dames het kijken waard. Of hebben enig niveau. Vrouwenvoetbal is niet om aan te gluren. Als je hockey kijkt of volleybal, denk je niet dat het bij mannen beter is. Daar kun je van genieten. Schaatsen bij vrouwen ook niks mis mee.
Zijn er foto's zonder plamuur?quote:
Maar dan ook gelijke prestatie. Maar gek genoeg krijgen bij het tennis de vrouwen dezelfde beloning als de mannen, terwijl zij 2 of 3 sets spelen, en de mannen 3, 4 of 5, en dus er voor de toeschouwers veel langer plezier aan is te beleven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het niks uitmaken. Veel sporten zijn ook bij de dames het kijken waard. Of hebben enig niveau. Vrouwenvoetbal is niet om aan te gluren. Als je hockey kijkt of volleybal, denk je niet dat het bij mannen beter is. Daar kun je van genieten. Schaatsen bij vrouwen ook niks mis mee.
Voor haar cosmetische ingrepen was zij een stuk knapper.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:43 schreef Nober het volgende:
We wisten al langer dat alle vrouwen verliezen van -15 jarigen jongens in alle sporten.
[..]
Zijn er foto's zonder plamuur?
Ik heb vrouwenvoetbal altijd on-sexie gevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:59 schreef Fer het volgende:
Zouden die jongens een testosteron boost hebben gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |