Zal jou eens overal!quote:
quote:
quote:
Ben vrij levend opzich. Mijn moeder is volledig ingestort en ik probeer daarin mijn eigen grenzen te bewaken. Kost bakken energiequote:
Bierquote:
Ik drink het nietquote:
shockedQface.gifquote:
Gewoon Super Plus.quote:
Wat? Algemeen bekendquote:
Daarom mag @Q. Nog wel geshockeerd zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon Super Plus.
[..]
Wat? Algemeen bekend
Geweldige seriequote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, Clarkson's Farm aan het bingen
Yep. Kende het van youtube enzo en ben er notabene geweest, maar had de serie nog nooit gezien.quote:
Ik vind het vooral prachtig hoe hij laat zien hoe moeilijk het is als boer. Ook al is het tv. Echt, genieten deze serie, heerlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Kende het van youtube enzo en ben er notabene geweest, maar had de serie nog nooit gezien.
Dus nu in 2 dagen inmiddels 2,5 seizoen gezien.
Prima biertje ook dat Hawkstone, alleen taffesduurquote:Op zondag 29 juni 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral prachtig hoe hij laat zien hoe moeilijk het is als boer. Ook al is het tv. Echt, genieten deze serie, heerlijk.
Geloof ik welquote:Op zondag 29 juni 2025 22:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Prima biertje ook dat Hawkstone, alleen taffesduur
Ik doe niet anders.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom mag @:Q. Nog wel geshockeerd zijn
Pfoe.quote:
wutquote:
Dat dacht ik ookquote:
Dat moet dan wel echt fucking goed bier zijn jaquote:Op maandag 30 juni 2025 10:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Ik heb het bij 3 flesjes gehouden. Potje jam erbij voor 4,50 ofzo....
Je moet wel zakgeld meenemen als je daar naartoe gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |