Of ze fixen gewoon een directe bus vanuit Zierikzee naar Efteling, Toverland, Walibi Holland en dan ben ik helemaal tevreden.quote:
Dat gaat dus nooit gebeuren dus je kan beter iets doen waar je wel controle over hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of ze fixen gewoon een directe bus vanuit Zierikzee naar Efteling, Toverland, Walibi Holland en dan ben ik helemaal tevreden.
Dat kan dus niet, want ook over de instructeurs heeft ze geen controle en daar kan ze ook niet mee omgaanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren dus je kan beter iets doen waar je wel controle over hebt.
De kans is kleiner dat TS de persoon die de buslijnen van en naar Zierikzee ontwerpt afzuigt en neukt, dus dan maar de charmeoffensief bij de instructeur gebruiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:18 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want ook over de instructeurs heeft ze geen controle en daar kan ze ook niet mee omgaan
Ik ben debiel dus ik kan niet autorijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:16 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dat gaat dus nooit gebeuren dus je kan beter iets doen waar je wel controle over hebt.
Toveren?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben debiel dus ik kan niet autorijden
Wat is je andere suggestie
Naar de bewoonde wereld verhuizenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben debiel dus ik kan niet autorijden
Wat is je andere suggestie
Point taken, maar goed, dan heeft ze de instructeur gepijpt, de examinator heeft in de 50 minuten dat het examen duurt zijn zak mogen legen en ze heeft het roze kaartje, denk je dat het dan veiliger is op de weg?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De kans is kleiner dat TS de persoon die de buslijnen van en naar Zierikzee ontwerpt afzuigt en neukt, dus dan maar de charmeoffensief bij de instructeur gebruiken.
Ik heb niet over de gevolgen nagedachtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:29 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Point taken, maar goed, dan heeft ze de instructeur gepijpt, de examinator heeft in de 50 minuten dat het examen duurt zijn zak mogen legen en ze heeft het roze kaartje, denk je dat het dan veiliger is op de weg?
Nou nouquote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De kans is kleiner dat TS de persoon die de buslijnen van en naar Zierikzee ontwerpt afzuigt en neukt, dus dan maar de charmeoffensief bij de instructeur gebruiken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 09:29 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Point taken, maar goed, dan heeft ze de instructeur gepijpt, de examinator heeft in de 50 minuten dat het examen duurt zijn zak mogen legen en ze heeft het roze kaartje, denk je dat het dan veiliger is op de weg?
Dan nog, Flitsbezorger.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we in KLB en niet in een serieus subforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |