SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien is geroosterde kat ook wel lekker.
gefeliciteerdquote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
@:TT hebben we het over Hedwig?
en thnx allen voor de felicitaties
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
@:TT hebben we het over Hedwig?
en thnx allen voor de felicitaties
Of net een dag nadat je op vakantie ging voor twee weken.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat je een kattenluikje in je deur hebt en dat de kat gewoon in de slaapkamer kan komen 's nachts en dat je wakker wordt naast zo'n gore muis die dood is.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Of net een dag nadat je op vakantie ging voor twee weken.
En de buurvrouw ruikt niks.
ahh tja..quote:Op maandag 23 juni 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon opquote:Op maandag 23 juni 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze nam een dode muis mee maar opeten zoals gewoon een normale jagende kat doet deed ze niet.
Als ze dat beest gewoon opeet heb ik er nog niet zoveel problemen mee.quote:
Geen feestmaal vandaag?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
hmm, grieks bestellen wordt em niet vanavond, morgen maar doen
Ik ben bang dat ik te laat ben met haar inruilen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon op
@Ama had nog een muis in de aanbieding .....quote:Op maandag 23 juni 2025 20:45 schreef mschol het volgende:
hmm, grieks bestellen wordt em niet vanavond, morgen maar doen
Is een cadeautje voor de baasquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ze dat beest gewoon opeet heb ik er nog niet zoveel problemen mee.
komt omdat ze verder niks krijgenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je gewoon een boerderijkat nemen, die vreten dat gewoon op
Misschien op meeloopstage sturenquote:Op maandag 23 juni 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik te laat ben met haar inruilen.
Ja hooguit wat droge brokjes, als je vers vlees wilt dan moet je het zelf vangenquote:
5 is wel een feit als 2 gebeurt.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wat komt eerder:
1. Hedwig laat haar seriemoordenaar dagen achter haar
2. WO3
3. Overname door AI
4. Economische crisis
5. NatteKat die geen problemen meer heeft
3, 4, 2, 1, scenario 5 is niet realistischquote:Op maandag 23 juni 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens wat komt eerder:
1. Hedwig laat haar seriemoordenaar dagen achter haar
2. WO3
3. Overname door AI
4. Economische crisis
5. NatteKat die geen problemen meer heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |