Val ik steeds weer voor een vrouw die voor mij niets voelt?
En dan bedoel ik niet van goh die zou ik wel eens willen speren, maar gewoon dat ik er echt helemaal gek van ben.
En natuurlijk is dit ook weer lastig want het komt regelmatig voor dat ik vrouwen die iets in mij zien totaal negeer ( soms omdat ik dus aan een andere vrouw denk )en als ik later dan deze momenten bekijk dan denk ik wat ben ik toch een Eikel dat ik die vrouwen heb laten schieten omdat ik aan een vrouw dacht die ik toch nooit kan krijgen.
Maar ja het is natuurlijk ook zo dat ik ze wel kon krijgen maar ja dan houd ik niet van d'r en ben ik dan wel blij ? niet dus
ARRRRG het leven zuigt
quote:Komt me bekend voor dat heb ik ook
Op zaterdag 22 februari 2003 19:00 schreef Flying_Vee het volgende:.............................................
( lang verhaal )
geduld in de liefde is een schone zaak
quote:nice guys(girls) finish last....
Op zaterdag 22 februari 2003 19:36 schreef dutchmage het volgende:[..]
Komt me bekend voor dat heb ik ook
terwijl ik toch een hele lieve jongen ben..
Def
quote:Hmm.. helaas kan ik hier over meepraten:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:00 schreef Flying_Vee het volgende:
Waarom O Waarom,Val ik steeds weer voor een vrouw die voor mij niets voelt?
En dan bedoel ik niet van goh die zou ik wel eens willen speren, maar gewoon dat ik er echt helemaal gek van ben.En natuurlijk is dit ook weer lastig want het komt regelmatig voor dat ik vrouwen die iets in mij zien totaal negeer ( soms omdat ik dus aan een andere vrouw denk )en als ik later dan deze momenten bekijk dan denk ik wat ben ik toch een Eikel dat ik die vrouwen heb laten schieten omdat ik aan een vrouw dacht die ik toch nooit kan krijgen.
Maar ja het is natuurlijk ook zo dat ik ze wel kon krijgen maar ja dan houd ik niet van d'r en ben ik dan wel blij ?
niet dus
ARRRRG het leven zuigt
Als ik echt verliefd ben is dat ook vaak op een onbereikbaar iemand, ik val vaak op het type blond en een tikkeltje bitcherig (ken het ook niet helpen) En die vallen dus totaal NIET op mij.
Daarintegen zijn er regelmatig meisjes die mij echt leuk vinden en ook serieuze versierpogingen doen, meestal zijn dit meiden die ik totaal niet zie zitten.
Maar mijn ervaring is dat het uiteindelijk toch altijd wel goedkomt, de aanhouder wint! (uhm.. in de meeste gevallen dan)
quote:Meldt! echt klote, maar ja ik let daar gewoon de laatste tijd niet meer op. Pakken wat je pakken kan heet zoiets
Op zaterdag 22 februari 2003 19:00 schreef Flying_Vee het volgende:
Waarom O Waarom,Val ik steeds weer voor een vrouw die voor mij niets voelt?
En dan bedoel ik niet van goh die zou ik wel eens willen speren, maar gewoon dat ik er echt helemaal gek van ben.En natuurlijk is dit ook weer lastig want het komt regelmatig voor dat ik vrouwen die iets in mij zien totaal negeer ( soms omdat ik dus aan een andere vrouw denk )en als ik later dan deze momenten bekijk dan denk ik wat ben ik toch een Eikel dat ik die vrouwen heb laten schieten omdat ik aan een vrouw dacht die ik toch nooit kan krijgen.
Maar ja het is natuurlijk ook zo dat ik ze wel kon krijgen maar ja dan houd ik niet van d'r en ben ik dan wel blij ?
niet dus
ARRRRG het leven zuigt
quote:Hey! Niet jokken! Je wordt over een paar dagen pas 28! En over je laatste opmerking; voor je t weet heb je een zeurende kleuter aan je broek hangen en een scheldende puber die de trap op stampt, en alsof dat nog niet genoeg is, moet je je ook nog druk maken over je tienerdochter met dat foute vriendje en over wanneer ze je komt vertellen dat je opa wordt... En dan wens je nog maar één ding; Was ik maar weer 27!
Op zaterdag 1 maart 2003 13:20 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben nu 28 en nog steeds vrijgezel.... Heb echt de behoefte aan kinderen,maar je kunt de dingen niet dwingen. Misschien is het voor sommige mensen niet bestemd om een gezin te hebben....
Ik hoop dat je daar gelijk in krijgt Pascalle
quote:Maar ja, dan kan je soms dus ook nog hebben dat het wel wederzijds is, maar dat hij al een vriendin heeft (8 jaar lang) en dat ie het niet op het spel wil zetten. Terwijl dat wederzijdse al wel zo'n 6 jaar is. dan ben je er ook lekker klaar mee
Op zaterdag 22 februari 2003 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja als het dan wel een keer wederzijds is, is het ook extra leuk
quote:Murphy's law voor de liefde...
Op zaterdag 22 februari 2003 19:02 schreef lamaris het volgende:
Zo gaat het altijd.
Is er een keer iemand gek van mij, 'voel'; ik niks bij hem, vind ik 's een keer iemand ECHT leuk, is ie al voorzien of ziet ie me niet staan. Zucht.
edit: ik was eigenlijk op zoek naar toepasselijke muziek via de search, maar kwam o.a. bij deze topic terecht.
Ik val altijd op type 'hockey' en ik trek altijd aan type 'alto'. Hoe ik DAAR toch mee opgezadeld ben, ik heb echt geen flauw idee. Feit is dat het vaak spaak loopt in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |