abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 februari 2003 @ 19:00:00 #1
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_8652125
Waarom O Waarom,

Val ik steeds weer voor een vrouw die voor mij niets voelt?
En dan bedoel ik niet van goh die zou ik wel eens willen speren, maar gewoon dat ik er echt helemaal gek van ben.

En natuurlijk is dit ook weer lastig want het komt regelmatig voor dat ik vrouwen die iets in mij zien totaal negeer ( soms omdat ik dus aan een andere vrouw denk )en als ik later dan deze momenten bekijk dan denk ik wat ben ik toch een Eikel dat ik die vrouwen heb laten schieten omdat ik aan een vrouw dacht die ik toch nooit kan krijgen.

Maar ja het is natuurlijk ook zo dat ik ze wel kon krijgen maar ja dan houd ik niet van d'r en ben ik dan wel blij ? niet dus

ARRRRG het leven zuigt

"Censuur is de dood van de democratie"
pi_8652170
Zo gaat het altijd.
Is er een keer iemand gek van mij, 'voel'; ik niks bij hem, vind ik 's een keer iemand ECHT leuk, is ie al voorzien of ziet ie me niet staan. Zucht.
pi_8652201
Ach ja als het dan wel een keer wederzijds is, is het ook extra leuk
٩๏̯͡๏)۶
pi_8652570
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
0% kans ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_8652790
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:00 schreef Flying_Vee het volgende:

.............................................
( lang verhaal )

Komt me bekend voor dat heb ik ook terwijl ik toch een hele lieve jongen ben..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_8729766
dat is wel klote yeah...maar toch, je komt vanzelf de ware tegen

geduld in de liefde is een schone zaak

:D
  woensdag 26 februari 2003 @ 15:03:44 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_8730090
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:36 schreef dutchmage het volgende:

[..]

Komt me bekend voor dat heb ik ook terwijl ik toch een hele lieve jongen ben..

nice guys(girls) finish last....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_8730351
En dat noem jij onmogelijke liefde? Man...je hebt niets meegemaakt
Onmogelijk is het niet meteen zodra het niet lukt ofzo hoor...

Def

pi_8731443
quote:
Waarom O Waarom,

En dan bedoel ik niet van goh die zou ik wel eens willen speren, maar gewoon dat ik er echt helemaal gek van ben.

En natuurlijk is dit ook weer lastig want het komt regelmatig voor dat ik vrouwen die iets in mij zien totaal negeer ( soms omdat ik dus aan een andere vrouw denk )en als ik later dan deze momenten bekijk dan denk ik wat ben ik toch een Eikel dat ik die vrouwen heb laten schieten omdat ik aan een vrouw dacht die ik toch nooit kan krijgen.

Maar ja het is natuurlijk ook zo dat ik ze wel kon krijgen maar ja dan houd ik niet van d'r en ben ik dan wel blij ? niet dus

ARRRRG het leven zuigt

Hmm.. helaas kan ik hier over meepraten:

Als ik echt verliefd ben is dat ook vaak op een onbereikbaar iemand, ik val vaak op het type blond en een tikkeltje bitcherig (ken het ook niet helpen) En die vallen dus totaal NIET op mij.

Daarintegen zijn er regelmatig meisjes die mij echt leuk vinden en ook serieuze versierpogingen doen, meestal zijn dit meiden die ik totaal niet zie zitten.

Maar mijn ervaring is dat het uiteindelijk toch altijd wel goedkomt, de aanhouder wint! (uhm.. in de meeste gevallen dan)

pi_8731896
quote:
Waarom O Waarom,

ARRRRG het leven zuigt

Meldt! echt klote, maar ja ik let daar gewoon de laatste tijd niet meer op. Pakken wat je pakken kan heet zoiets
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8732036
Dacht het ook te hebben, en nu blijkt dat die onmogelijke mij ook erg leuk vind
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8732205
Ach ooit loop je de ware tegen het lijf...denk ik...ik bedoel hoop je dan XxX en have funnnnnnnnnnnn
Ach Flikker toch op........
pi_8789581
Meldt...
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2003 @ 13:20:23 #14
47213 ArmaniMania
pi_8792086
Ik ben nu 28 en nog steeds vrijgezel.... Heb echt de behoefte aan kinderen,maar je kunt de dingen niet dwingen. Misschien is het voor sommige mensen niet bestemd om een gezin te hebben....
  zondag 2 maart 2003 @ 16:00:17 #15
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8814071
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 13:20 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik ben nu 28 en nog steeds vrijgezel.... Heb echt de behoefte aan kinderen,maar je kunt de dingen niet dwingen. Misschien is het voor sommige mensen niet bestemd om een gezin te hebben....
Hey! Niet jokken! Je wordt over een paar dagen pas 28! En over je laatste opmerking; voor je t weet heb je een zeurende kleuter aan je broek hangen en een scheldende puber die de trap op stampt, en alsof dat nog niet genoeg is, moet je je ook nog druk maken over je tienerdochter met dat foute vriendje en over wanneer ze je komt vertellen dat je opa wordt... En dan wens je nog maar één ding; Was ik maar weer 27!
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2003 @ 17:48:04 #16
47213 ArmaniMania
pi_8815946
ja klopt ik ben ben pas over een paar dagen 28, maar ik vier mijn verjaardag niet dus zodra ik in het nieuwe jaar ben , ben ik ook weer een jaar ouder...

Ik hoop dat je daar gelijk in krijgt Pascalle

pi_8818564
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar ja, dan kan je soms dus ook nog hebben dat het wel wederzijds is, maar dat hij al een vriendin heeft (8 jaar lang) en dat ie het niet op het spel wil zetten. Terwijl dat wederzijdse al wel zo'n 6 jaar is. dan ben je er ook lekker klaar mee
Het leven is niet altijd hoe jij het verwacht :(
  zondag 2 maart 2003 @ 21:55:37 #18
28317 aca
bzzz bzzz tjsoef
pi_8821302
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 19:02 schreef lamaris het volgende:
Zo gaat het altijd.
Is er een keer iemand gek van mij, 'voel'; ik niks bij hem, vind ik 's een keer iemand ECHT leuk, is ie al voorzien of ziet ie me niet staan. Zucht.
Murphy's law voor de liefde...
  zondag 2 maart 2003 @ 22:21:44 #19
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8822270
Wat dacht je van het voorbeeld dat beide mensen totaal gek op mekaar zijn en een relatie toch niet werkt hoe graag ze het allebij ook willen!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8822399
ik meld me, ook onmogelijke liefde........:X
  zondag 2 maart 2003 @ 22:43:06 #21
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8822904
Te herkenbaar...
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_9024646
Meldt zich ook maar...

edit: ik was eigenlijk op zoek naar toepasselijke muziek via de search, maar kwam o.a. bij deze topic terecht.

pi_9024725
ik hou van mijn handen en mijn handen houden van mij weiven zeuren mijn handen niet
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:04:18 #24
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9025071
Even HEEL generaliserend:

Ik val altijd op type 'hockey' en ik trek altijd aan type 'alto'. Hoe ik DAAR toch mee opgezadeld ben, ik heb echt geen flauw idee. Feit is dat het vaak spaak loopt in ieder geval

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9025112
wacht gewoon tot een vrouw op jou verliefd wordt...

zo moeilijk is dat toch niet...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')