mijn gehandicapte neefje zonder armen van 12 is nog breder manquote:Op maandag 23 juni 2025 18:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
https://m.youtube.com/shorts/q9fYXIzZGnk
Alleen die eerste dude is een beetje ontwikkeld. Rest kan door als wijf
Akkoord ik zou ze dan ook allemaal gewoon doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
In de tijd van de alfa mannetjes kon dat volk zich ook niet voortplanten. Maar nu plant alles dat wordt onderhouden door de staat en geld krijgt zich maar voortquote:Op maandag 23 juni 2025 18:39 schreef marretak het volgende:
Aja men kan wel afgekeurd worden bij date aanzoeken op basis van je lichaams kenmerken, maar ok men kiest niet ALTIJD echt Zelf bewust voor het hebben of krijgen van dat lichaams type? Het kan je ook opeens plots overvallen?
Aja dan ga jij toch elk weekend naar een voortplantings georienteerd feest toe waar minderzaadmannen of mannen met een buikjevan 3 kilo niet binnen mogen? jij blij jij blij jij blij.... win win win...quote:Op maandag 23 juni 2025 18:43 schreef Vvdjemoeder het volgende:
In de tijd van de alfa mannetjes kon dat volk zich ook niet voortplanten. Maar nu plant alles dat wordt onderhouden door de staat en geld krijgt zich maar voort
weinig tetjens die blondequote:Op maandag 23 juni 2025 18:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Heb me zelf ook wel keer voor de lol in de spiegel afgetrokken , maar ok nooit een echte vaste gewoonte van gemaakt,quote:Op maandag 23 juni 2025 21:40 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het ook prettig als mannen gewoon mannelijk zijn. Gewoon een flinke kerel, beetje vlees, sterke armen, kan ook op z'n 50e nog een sprintje trekken, geen gejank, grote pik waarmee je vrouwen kan neuken, heerlijk allemaal. Soms kijk ik in de spiegel als ik mezelf aftrek. Dan ga ik er recht voor zitten, en hou m'n lul dan verticaal ervoor met de top naar beneden en trek me dan langzaam af, soms knijp ik er dan heel hard in terwijl ik naar m'n armen kijk. Gewoon effe een kerel zijn, voelt goed.
Klopt, was een keer slank naar bed gegaan en gewoon baggervet wakker geworden, echt bizar was datquote:Op maandag 23 juni 2025 18:39 schreef marretak het volgende:
Aja men kan wel afgekeurd worden bij date aanzoeken op basis van je lichaams kenmerken, maar ok men kiest niet ALTIJD echt Zelf bewust voor het hebben of krijgen van dat lichaams type? Het kan je ook opeens plots overvallen?
Mmmm heb jij het rotsvaste geloof : ongeluk in het leven gaat mij nooit overkomen? Mmmmm, de een word dik, de ander mank, de ander dom, de andere arm, het leven is bitch zeggen ze in Usa vaakquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:47 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Klopt, was een keer slank naar bed gegaan en gewoon baggervet wakker geworden, echt bizar was dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |