SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( Edit : downdaten zou dus zijn het besluiten te nemen niet perse de hoofdprijs te willen daten maar bewust een keuze te maken een keer een in jou ogen minder knap persoon een kans te geven op een date met jou )
Dus ok ik ben ook maar op een bepaald manier een doorsnee mens dus ok ik nam de vraagstelling van "Downdaten ja of nee is een keuze" aan ooit 10 jaar geleden als waarheid,
Maar ok nu ik er een keer achteraf over nadenk dan lijkt het eerder in mijn geval een vrouw geweest te zijn die precies kwam op een moment dat ik enorm chronisch eenzaam was, sexueel en mentaal eenzaam , en dat deze dan opeens sex met mij had?
Achteraf een vrij saaie ( sexuele ) herinnering opeens ,
Downdaten was op dat moment dus helemaal niet zozeer mijn eigen vooropgezette keuze zo lijkt het?
Ja dan moet je ook weten, ik zat in weekend in mn eentje en per grote toeval waren alle 9 miljoen vrouwen in geheel Nederland voor mij via de computer niet bereikbaar en per extreeeeem grote toeval die ene vrouw van 35 opeens wel drie hele dagen lang?
Geen idee of het topic een beetje duidelijk is?
[ Bericht 8% gewijzigd door marretak op 23-06-2025 17:10:31 ]
Ik ben altijd benieuwd welke overwegingen in zo’n casus de doorslag hebben gegeven. Droogte jouwerzijds? Of juist meer vanuit een soort diepgeworteld gevoel van medemenselijkheid en dat je haar dan ook een zeldzaam pleziertje willen gunnen?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb een keer een lelijk dik wijf geneukt, als je dat bedoelt.
Aja en ook ummmm : Heeft hij het toch op een of andere manier dan nog een piepklein beetje romantisch met haar gedaan?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:00 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben altijd benieuwd welke overwegingen dat in zo’n casus de doorslag hebben gegeven. Droogte jouwerzijds? Of juist meer vanuit een soort diepgeworteld gevoel van medemenselijkheid en dat je haar dan ook een zeldzaam pleziertje willen gunnen?
Het was vanuit een soort empatische piėteit, inderdaad. Soms moet je mensen ook wat gunnen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd welke overwegingen dat in zo’n casus de doorslag hebben gegeven. Droogte jouwerzijds? Of juist meer vanuit een soort diepgeworteld gevoel van medemenselijkheid en dat je haar dan ook een zeldzaam pleziertje willen gunnen?
Een echte strijder voor volk en vaderlandquote:Op maandag 23 juni 2025 16:56 schreef Marsenal het volgende:
Piėteit?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het was vanuit een soort empatische piėteit, inderdaad. Soms moet je mensen ook wat gunnen.
Zag wel een keer een vrouw waar ik nooit van mijn leven mee naar bed zou willen , maar toen had ze een dochter bij zich die wel duidelijk later extreem knap zou worden?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:20 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Een echte strijder voor volk en vaderland
Ja dit!quote:Op maandag 23 juni 2025 17:36 schreef Servieskast het volgende:
Bedoel je echt lelijk of aanpassen?
Ik kan je vertellen dat ik weleens contact heb gehad met mensen die ik een mwah vond. Spijt. Die waren het ergst.
[..]
Wauw. Wtf
Owww dat verschilt toch van persoon tot persoon? Iemand kan meer of minder zin hebben in sex en daarom een date zoeken of een relatie zoeken? Veel mensen kiezen een relatie op wel op basis van afwegen tussen plus en minpunten?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:29 schreef Lenny77 het volgende:
Dus het gaat om seks?
En niet om relaties?
Dit hieronder gaat toch echt niet om relaties, alleen maar om aan je trekken te komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:45 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww dat verschilt toch van persoon tot persoon? Iemand kan meer of minder zin hebben in sex en daarom een date zoeken of een relatie zoeken? Veel mensen kiezen een relatie op wel op basis van afwegen tussen plus en minpunten?
Ik ook, en ook 2x iemand met een kunstof ballon.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:56 schreef Marsenal het volgende:
Owwww ok ja bij mij is het analiseren van daten enzo an sich begonnen na grote tijd van eenzaamheid, en dan graai je best wel vaak naar advies op het gebied van waarom daten vaak mislukt , en ok een advies die ik dan vaak hoorde is : Ja jij kan beter wat gaan downdaten ipv van steeds te wachten op een prinses?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:37 schreef oppiedoppie het volgende:
Als je daar zo bewust mee bezig bent is beetje gek in mijn ogen
Sommige mensen plaatsen zich nu eenmaal erg graag boven een anderquote:Op maandag 23 juni 2025 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een rottig concept en rottig woord... iemand past bij je of niet. Dat maakt de een niet beter dan de ander...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |