SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
stuur ze hierheenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Alweer Apaches die langsvliegen. Het lijkt wel Tilburg hier.@:loveislikeakiss
mijn snackkast staat in de woonkamerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en waar ga je die laten? je keukenkastjes zijn al vol
Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld in m'n eigen stad.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Alweer Apaches die langsvliegen. Het lijkt wel Tilburg hier.@:loveislikeakiss
niet met etenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stuur ze hierheen
[..]
mijn snackkast staat in de woonkameren heb ook nog een berging
jouw kastjes zijn voller
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.quote:
volgens mij vliegt ie hier nu in de verte maar hij staat niet op de radarquote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.
Gelukkig geven wij live updates over hun locatie op een openbaar forum. Kwestie van tijd voor we door een arrestatieteam uit huis worden gesleurd.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij vliegt ie hier nu in de verte maar hij staat niet op de radar![]()
![]()
ik heb het ook nog een tijd gecomment op hun socials steeds, denk niet dat ze blij waren met me want er zullen mensen de conclusie hebben getrokken die jij nu maaktquote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
@:loveislikeakiss
Ja ik vind ze er ook heel leuk uitzien die jassen, maar met hoe weinig ik naar buiten hoef als het regent vond ik ze veel te duur. Dus niet gekocht. Maar dat ga ik dan ook niet meer doen
Misschien hebben ze wel lekkere snacks op het verborgen complex waar je dan de komende dagen in wordt opgesloten?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig geven wij live updates over hun locatie op een openbaar forum. Kwestie van tijd voor we door een arrestatieteam uit huis worden gesleurd.
Dan volgen ze @CherryLipsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.
22,5 is precies de temperatuur in m'n woonkamer met airco, om even een idee te geven van hoe kansloos het is hier.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb zondagochtend de airco uitgezet, zaterdag was te warm ook in huis. Maar zondagochtend daalde de temperaturen hier erg rap. Vanaf toen alles tegen elkaar open de hele dag en dat heeft goed geholpen. Ik kom binnen nu niet meer boven de 22.5 eigenlijk
En gaan ze die tergend langzaam opeten voor mijn ogen als martelmethode.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel lekkere snacks op het verborgen complex waar je dan de komende dagen in wordt opgesloten?
Graag gedaanquote:
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het ook nog een tijd gecomment op hun socials steeds, denk niet dat ze blij waren met me want er zullen mensen de conclusie hebben getrokken die jij nu maakt
Hier is het ook 22,5 in de woonkamerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
22,5 is precies de temperatuur in m'n woonkamer met airco, om even een idee te geven van hoe kansloos het is hier.
quote:Een flinke deuk in de deur van de bijrijder, krassen en een autoruit die afgeplakt was met karton en tape.Ze reed niet alleen rond in een voertuig met forse schade. De auto was ook onverzekerd en niet gekeurd. Zelf was de vrouw niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Bovendien was ze onder invloed van drugs.
https://www.bndestem.nl/g(...)-rijbewijs~a9fbbbc9/
Wat een bagger...quote:Op maandag 23 juni 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die van mij is uiteindelijk gratis![]()
maar ik kan m niet aandoen als het regent want het kreng is al zwaar en na 15 minuten in de regen is hij 2x zo zwaar want water gewicht erbij
Ja, het was leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij vliegt zelfs rondjes![]()
komen ze hierheen?!!?!?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |