Nee want je vertelt het doorquote:
Niet echt want je gaat het mij vertrouwelijk per DM vertellenquote:
Als TS het niet vertelt dan moet je van het ergste uit gaan vrees ik..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet echt want je gaat het mij vertrouwelijk per DM vertellen
Anders moet ik erop modden helaas
Maar ja ik zit op mijn werk en heb nu geen tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Niet echt want je gaat het mij vertrouwelijk per DM vertellen
Anders moet ik erop modden helaas
Ik hoor het vanzelf wel als je je begint te storen aan mijn moderatie, heb ze in dit topic net verwijderd en genoted.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ja ik zit op mijn werk en heb nu geen tijd
Goed en kordaat opgetreden. De veiligheid van users staat voorop.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel als je je begint te storen aan mijn moderatie, heb ze in dit topic net verwijderd en genoted.
Tja dan hoef ik het ook niet meer uit te leggen natuurlijk he, padvinder van de genietroepenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:19 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik hoor het vanzelf wel als je je begint te storen aan mijn moderatie, heb ze in dit topic net verwijderd en genoted.
Als je het wilde uitleggen had je mij allang een DM gestuurd. Je manipulatie werkt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja dan hoef ik het ook niet meer uit te leggen natuurlijk he, padvinder van de genietroepen
Ja hee dus wat hoe ik zit op mijn werk he. Heb wel wat anders te doen. Zoals HB roepen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als je het wilde uitleggen had je mij allang een DM gestuurd. Je manipulatie werkt niet.
Relax en neem een biertje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als je het wilde uitleggen had je mij allang een DM gestuurd. Je manipulatie werkt niet.
Goed biertje welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Relax en neem een biertje.
[ afbeelding ]
Kunnen ze beter iets nuttigs gaan doen met hun tijd ipv mensen irriteren. Alsof de snelweg blokkeren iets aan klimaatverandering gaat doenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:20 schreef LinkseHippie het volgende:
Ze staan er ook voor jouw toekomst, TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |