Omdat mensen het betalen. Alles kan tegenwoordig 4 keer over de kopquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef goudenkooivechter het volgende:
Waarom een fabrikant dit 4x over de kop wil halen is mij een raadsel.
Vraag me af of je Ikea kwaliteit terug vindt in de buitenscreens. Die laatste hebben speciale stof die weersbestendig is en veel sterker. Bovendien is op 230 V, wel meer dan "een kapje eroverheen". De motor zal zwaarder en spatwaterdicht moeten zijn. Plus de buitenmontage is aanmerkelijk zwaarder uitgevoerd dan aan de binnenkant.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef goudenkooivechter het volgende:
Ik zit te kijken om screens te installeren om de zon buiten te houden. Voor mijn grote voor raam van 2 meter breed vanaf 750 euro, 1100 als je het elektronisch wil.
Het is godverdomme gewoon een rolgordijn met dikke stof en een geleider aan de zijkant, draag mij maar weg hoor.
Een rolgordijn met motor en accu aan de binnenkant kost 200 euro bij de Ikea, maak er een kapje omheen dat waterdicht is, een rails aan de zijkant en je bent klaar. Waarom een fabrikant dit 4x over de kop wil halen is mij een raadsel.
Waarom is een screen zo duur? En zijn er goedkopere opties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |