FOK!forum / Real Life Soaps & Streams / [RLS 24 SC #82] Gezellige kletshoek deel 57
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 05:56
RLS-SC-foto.jpg

Hier kunnen we gezellig babbelen over van alles en nog wat en natuurlijk over alle reality-programma's

Wees lief voor elkaar ^O^
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 05:56
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:55 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke WAKKER WORDEN... EFFE LEKKER ROEPTOETEREN.. O+
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje :*
Haha dat was ook de bedoeling... :P
Zat al rond te kijken er is nog nergens leven op FOK!
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 05:57
Zo weer een lekker vers dingetje... *O*
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 05:57
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zat al rond te kijken er is nog nergens leven op FOK!
Het is retestil hé...😉
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 05:59
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:57 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Het is retestil hé...😉
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 05:59
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ook wat betere temperaturen
Ja gelukkig wel ben het alweer zat... hi

Heb jij een beetje kunnen slapen in die warmte?
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:01
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.
Ja jammer is dat... ik slinger tegenwoordig tiktok aan als ik niet kan slapen.. daar is altijd wel iets te zien..
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:01
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja gelukkig wel ben het alweer zat... hi

Heb jij een beetje kunnen slapen in die warmte?
Ja dat warme weer vind ik ook helemaal niets.
Ik word niet echt wakker van de warmte, heb het altijd al war.
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:05
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:01 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja jammer is dat... ik slinger tegenwoordig tiktok aan als ik niet kan slapen.. daar is altijd wel iets te zien..
Ik heb geen tiktok, ben ook niet zo fan van al die filmpjes en influencer, vloggers en wat al niet meer.
Mensen die de hele tijd online gaan om te vertellen wat ze doen, wat ze gekocht hebben wat ze gaan eten etc etc
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:05
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat warme weer vind ik ook helemaal niets.
Ik word niet echt wakker van de warmte, heb het altijd al war.
Ik ook niet hoor... alles staat al lekker open hier.. ^O^

Ik slaap sowieso ruk naar nu met die hitte was het helemaal ruk... moet eigenijk even m'n ventilator van boven halen maar nu het weer minder warm wordt komt dat wel een andere keer..
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:08
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik ook niet hoor... alles staat al lekker open hier.. ^O^

Ik slaap sowieso ruk naar nu met die hitte was het helemaal ruk... moet eigenijk even m'n ventilator van boven halen maar nu het weer minder warm wordt komt dat wel een andere keer..
I heb hem zaterdagavond heel even aangehad maar eigenlijk ook al snel weer uit.

Ik vind dat koude geblaas over mijn lijf niet lekker, moet er eerst altijd aan wennen

Hier staat ook alles lekker open. Dat is wel fijn van het vroeg wakker zijn dan kan je even wat koelere lucht naar binnen laten komen
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:08
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb geen tiktok, ben ook niet zo fan van al die filmpjes en influencer, vloggers en wat al niet meer.
Mensen die de hele tijd online gaan om te vertellen wat ze doen, wat ze gekocht hebben wat ze gaan eten etc etc
Ik vind die kookfilmpjes wel geinig en er zijn ook nog wel eens van die praatgroepen aanwezig... ook wel geinig, soms bonje, of leuke onderwerpen hi
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:11
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
I heb hem zaterdagavond heel even aangehad maar eigenlijk ook al snel weer uit.

Ik vind dat koude geblaas over mijn lijf niet lekker, moet er eerst altijd aan wennen

Hier staat ook alles lekker open. Dat is wel fijn van het vroeg wakker zijn dan kan je even wat koelere lucht naar binnen laten komen
Oooh ik vind het heerlijk maar dan zet ik hem niet mega hard hoor..

Ja lekker hé, is het 1ste wat ik doe als ik wakker word, thee en ramen en deuren open...hdp
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:12
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:08 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind die kookfilmpjes wel geinig en er zijn ook nog wel eens van die praatgroepen aanwezig... ook wel geinig, soms bonje, of leuke onderwerpen hi
ALs je er van houdt is het leuk. Mij interesseerd het niet zo
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:12
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh ik vind het heerlijk maar dan zet ik hem niet mega hard hoor..

Ja lekker hé, is het 1ste wat ik doe als ik wakker word, thee en ramen en deuren open...hdp
Hier bijna het zelfde, maar dan met koffie :D
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:12
Hej dat die Erik weer terug is in de Bondgenoten.. ik dacht neeeeejjjj maar wel geinig.. ^O^
roos94maandag 23 juni 2025 @ 06:13
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.
Omdat dts weer dicht is. Hoe de wind staat gaat hij snachts open of dicht. Wat een onzin
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:14
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:12 schreef Frummelie het volgende:
Hej dat die Erik weer terug is in de Bondgenoten.. ik dacht neeeeejjjj maar wel geinig.. ^O^
Ja hij is anders dan ik dacht dat hij was
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:15
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:13 schreef roos94 het volgende:

[..]
Omdat dts weer dicht is. Hoe de wind staat gaat hij snachts open of dicht. Wat een onzin
Hey Roos :W
Ja te veel gedoe s'nachts, dus dan maar dicht Russische roulette noemt SwJ het :D
Al vind ik het vaak overdag erger daar dan in de nacht
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:16
Ik vind het wel jammer, ben vraak vroeg wakker en er is altijd wel iemand om te kletsen. Nu kan je heel FOK! doorlopen er is nergens iets te doen
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:18
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja hij is anders dan ik dacht dat hij was
Oooh echt.... ik vind het wel Erik... hij is niet meer zo'n viespeuk lijkt het hi.... maar werd van de week weer overspannen toen hij een Nutella pot leeg zat te tikken met een mes.. kerel pak gewoon een pan pannelikker... :Y
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:20
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh echt.... ik vind het wel Erik... hij is niet meer zo'n viespeuk lijkt het hi.... maar werd van de week weer overspannen toen hij een Nutella pot leeg zat te tikken met een mes.. kerel pak gewoon een pan pannelikker... :Y
O ik heb dat gemist, ik doe tussen door andere dingen. Ik vind dbg te lang duren. En vaak ook geen leuke spelers.
Dus dat ik echt ga zitten kijken is eigenlijk zelden meer

Er wordt in het Topic van dbg wel veel gekletst tijdens een aflevering
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:36
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik heb dat gemist, ik doe tussen door andere dingen. Ik vind dbg te lang duren. En vaak ook geen leuke spelers.
Dus dat ik echt ga zitten kijken is eigenlijk zelden meer

Er wordt in het Topic van dbg wel veel gekletst tijdens een aflevering
Ooo ik vind het nog steeds wel geinig... ik kijk elke avond op kijk tv de aflevering en daarna het blok, zo'n leuk programma...


Dat kan ik niet, de aflevering kijken en lullen over het programma dat vind ik but dan mis ik wat er gebeurd in de Bondgenoten...
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:38
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooo ik vind het nog steeds wel geinig... ik kijk elke avond op kijk tv de aflevering en daarna het blok, zo'n leuk programma...

Dat kan ik niet, de aflevering kijken en lullen over het programma dat vind ik but dan mis ik wat er gebeurd in de Bondgenoten...
Blok heb ik dit jaar niet gekeken, dat is toch het programma waar ze een huis opknappen een een paar stellen?
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 06:46
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Blok heb ik dit jaar niet gekeken, dat is toch het programma waar ze een huis opknappen een een paar stellen?
Ja klopt... echt zo'n gaaf programma.. heb je ook nooit de Engelse uitvoering gezien...op Videoland staan een hoop seizoenen mocht je je vervelen hi... leuker dan de nl het Blok
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 06:46
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja klopt... echt zo'n gaaf programma.. heb je ook nooit de Engelse uitvoering gezien...op Videoland staan een hoop seizoenen mocht je je vervelen hi... leuker dan de nl het Blok
Ik heb nog zoveelmopgenome series die ik wil kijken. Kom er niet aan toe
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 07:04
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb nog zoveelmopgenome series die ik wil kijken. Kom er niet aan toe
Ooh echt... nou in ieder geval dan geen verveel momentjes...🤪
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 07:05
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:04 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh echt... nou in ieder geval dan geen verveel momentjes...🤪
Bedeel
Is al ik een serie ga kijken lig ik op de bank en dan boem bars ga ik
Naar dromenland 🤣
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 07:37
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bedeel
Is al ik een serie ga kijken lig ik op de bank en dan boem bars ga ik
Naar dromenland 🤣
Haha... dat heb ik nou nooit... nou ik ga weer effe de keuken in, soeppie maken enzo... laters Dotteke.... was weer effe gezellie zo in de ochtend... misschien tot morgen... :*
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 07:38
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha... dat heb ik nou nooit... nou ik ga weer effe de keuken in, soeppie maken enzo... laters Dotteke.... was weer effe gezellie zo in de ochtend... misschien tot morgen... :*
Fijne dag Frummie en misschien tot morgen :W
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 07:48
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Fijne dag Frummie en misschien tot morgen :W
Oooh het regent hier nu als een malle...💧💧💧 ^O^
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 07:50
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:48 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh het regent hier nu als een malle...💧💧💧 ^O^
Goed voor de plantjes, het ziet er hier ook wel dreigend uit
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 07:56
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Goed voor de plantjes, het ziet er hier ook wel dreigend uit
Nou ik hoop dat jullie ook een buitje krijgen... wel lekker hoor... ook veel wind ineens..😉
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 07:56
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou ik hoop dat jullie ook een buitje krijgen... wel lekker hoor... ook veel wind ineens..😉
Ja, wind hebben we hier ook
Gisterenavond hebben we wel een een buitje gehad.
ChildoftheStarsmaandag 23 juni 2025 @ 07:58
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja, wind hebben we hier ook
Gisterenavond hebben we wel een een buitje gehad.
Het is wel grijs hier, dus benieuwd

Wel lekker de ramen open en doorluchten
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 08:00
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is wel grijs hier, dus benieuwd

Wel lekker de ramen open en doorluchten
Hey Child :P Ja dat is wel lekker he. Alhoewel ik het raam waar ik voorzit nu niet helemaal open heb staan
ChildoftheStarsmaandag 23 juni 2025 @ 08:02
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child :P Ja dat is wel lekker he. Alhoewel ik het raam waar ik voorzit nu niet helemaal open heb staan
Jazeker
Al houd ik ook van hitte
Alleen lekker die frisse woei is ook lekker

Zolang het maar niet koud is
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 08:05
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jazeker
Al houd ik ook van hitte
Alleen lekker die frisse woei is ook lekker

Zolang het maar niet koud is
Ik ben niet zo van het hete weer. Ik blijf dan altijd lekker binnen en probeer het huis koel te houden door als ik wakker ben alles open te gooien. Wat nu nog redelijk lukt omdat de nachten op eergisteren na nog niet zo warm zijn
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 08:50
Foutje.... haha stuur um maar @Dotteke... _O-
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 08:53
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel, nou ben ik sinds gisteren even op Fok geweest en ik krijg weer een shitload aan mailtjes binnen... gokken, seks, mcafee dat m'n abonnement verlopen is... en dat tig keer op een dag... hoe kan dat nou??

Maanden geen last van gehad!

Frum licht geïrriteerd... _O-
O meen je niet. Dat is mooi waardeloos
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 08:55
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O meen je niet. Dat is mooi waardeloos
Ik zat in m'n ongewenstbox was aant zoeken mail trekpleister... maar ik was er even tussenuit dus had ik even niet in de gaten... 8)7
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 08:56
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:55 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik zat in m'n ongewenstbox was aant zoeken mail trekpleister... maar ik was er even tussenuit dus had ik even niet in de gaten... 8)7
Ik vroeg mij altijd al af waar die shitload aan mail altijd vandaan kwam. Ik dacht altijd van die site als je ze eens bezocht had
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:08
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vroeg mij altijd al af waar die shitload aan mail altijd vandaan kwam. Ik dacht altijd van die site als je ze eens bezocht had
Ja volgens mij ook... maar seks dingen heb ik volgens mij nog nooit gezien... en gewoon een paar keer per dag hé... niet normaal...
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 09:09
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:08 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja volgens mij ook... maar seks dingen heb ik volgens mij nog nooit gezien... en gewoon een paar keer per dag hé... niet normaal...
Ja daar hou ik ook niet van. Ik klik die reclame mails nooit aan klik altijd op rapporteren
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:12
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Ik klik die reclame mails nooit aan klik altijd op rapporteren
Ik ook en flikker ze gelijk weg... maar het gaat gewoon door hoor, bij mij wel in ieder geval... die Mcafee is echt vreselijk... :(
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:14
Zit een goeie site op Netflix te kijken... the Waterfront 👌

Maar ja jij hebt genoeg te kijken... :P
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 09:16
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef Frummelie het volgende:
Zit een goeie site op Netflix te kijken... the Waterfront 👌

Maar ja jij hebt genoeg te kijken... :P
O die heb ik ook in mijn kijklijst gezet. Is het wat?
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:18
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O die heb ik ook in mijn kijklijst gezet. Is het wat?
Ja ik vind het een topserie... misdaad hou ik van.. ^O^
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 09:20
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ja ik vind het een topserie... misdaad hou ik van.. ^O^
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga kijken _O-
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:29
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga kijken _O-
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen...
Dottekemaandag 23 juni 2025 @ 09:30
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:29 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen...
O ja _O- dan heb ik helemaal geen tijd om iets te kijken als dat er weer op is
Frummeliemaandag 23 juni 2025 @ 09:39
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ja _O- dan heb ik helemaal geen tijd om iets te kijken als dat er weer op is
Daarom zeg ik ook NA BB volgend jaar.. _O-
Dottekemaandag 30 juni 2025 @ 13:18
@Jockari hoe gaat het nu met je? Tijdje niets meer gehoord van je?
spapaarswoensdag 2 juli 2025 @ 06:41
https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/
Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel
Dottekewoensdag 2 juli 2025 @ 07:47
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 06:41 schreef spapaars het volgende:
https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/
Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel
Korrelhagel. Nog nooit van gehoord
spapaarswoensdag 2 juli 2025 @ 08:27
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Korrelhagel. Nog nooit van gehoord
Iets Belgisch.
spapaarswoensdag 2 juli 2025 @ 16:20
Snikheet hier.
Hoop op een flinke bui korrelshagelen.
enginewoensdag 2 juli 2025 @ 17:37
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef spapaars het volgende:
Snikheet hier.
Hoop op een flinke bui korrelshagelen.
Hopelijk alleen geen 4 cm korrels want dat kan mijn auto niet aan.
enginewoensdag 2 juli 2025 @ 17:37
Doe maar gewoon regen :D
enginewoensdag 2 juli 2025 @ 17:38
Of hoe ze dat in België noemen
spapaarswoensdag 2 juli 2025 @ 18:58
quote:
2s.gif Op woensdag 2 juli 2025 17:38 schreef engine het volgende:
Of hoe ze dat in België noemen
Waterkletteren
lojandavrijdag 18 juli 2025 @ 12:38
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
enginevrijdag 18 juli 2025 @ 12:51
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Goedemiddag :D
Dottekemaandag 21 juli 2025 @ 15:46
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Ja echt heel jammer
ChildoftheStarsmaandag 21 juli 2025 @ 16:02
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier :{
Ja... vind ik ook jammer
lojandadinsdag 22 juli 2025 @ 08:36
Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie O+

En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier :*
Dottekedinsdag 22 juli 2025 @ 09:03
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 08:36 schreef lojanda het volgende:
Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie O+

En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier :*
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.

Hier is alles okidoki. Bij jou ook?
lojandadinsdag 22 juli 2025 @ 17:50
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.

Hier is alles okidoki. Bij jou ook?
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen ^O^

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ^O^ met mij gaat het best goed ook al merk ik wel dat ik steeds korter zonder rolstoel kan. Het is niet anders en dat zal ik moeten accepteren al is dat moeilijk. Verder gaat het zijn gangetje en ben ik blij dat we al half zomer zijn en kijk ik weer uit naar de maanden met de R. Kan niet wachten tot de herfst weer begint O+
Dottekedinsdag 22 juli 2025 @ 17:59
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:50 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen ^O^

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ^O^ met mij gaat het best goed ook al merk ik wel dat ik steeds korter zonder rolstoel kan. Het is niet anders en dat zal ik moeten accepteren al is dat moeilijk. Verder gaat het zijn gangetje en ben ik blij dat we al half zomer zijn en kijk ik weer uit naar de maanden met de R. Kan niet wachten tot de herfst weer begint O+
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan _O-

Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje
lojandawoensdag 23 juli 2025 @ 08:25
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan _O-

Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.

Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank :D
Dottekewoensdag 23 juli 2025 @ 08:53
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:25 schreef lojanda het volgende:

[..]
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.

Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank :D
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen
lojandawoensdag 23 juli 2025 @ 09:14
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.

Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemeren :D dan gaan er ook heel wat kaarsen doorheen.
Dottekewoensdag 23 juli 2025 @ 09:20
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 09:14 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.

Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemeren :D dan gaan er ook heel wat kaarsen doorheen.
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is.
Ik heb er echt de pest aan om in het donker te zitten, alles dicht en niet van mij af te kunnen kijken.
In de zomer is het overdag ook al half donker in huis omdat je de gordijnen dicht moet houden voor de zon.
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 07:56
@Vino_Tino

Hier ook nog een, alleen wordt er helaas weinig gepost
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 08:14
:W
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 08:44
quote:
Hey Child :W :*
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 08:51
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child :W :*
Hoe is het met jou, Dot?
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 09:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 08:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoe is het met jou, Dot?
Zijn gangetje, en met jou?
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 09:18
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zijn gangetje, en met jou?
Zelfde eigenlijk

Zo even lekker de stad in en verder vakantie
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 09:21
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zelfde eigenlijk

Zo even lekker de stad in en verder vakantie
Ga je nog een paar dagen weg?
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 09:22
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ga je nog een paar dagen weg?
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen

Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op

En jij dan?
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 09:24
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen

Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op

En jij dan?
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.

Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk.
Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 09:26
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.

Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk.
Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier

Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn !

Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij ;)
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 09:29
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier

Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn !

Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij ;)
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen :P
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 09:29
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen :P
Dat snap ik!
Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren
Dottekezaterdag 26 juli 2025 @ 09:31
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat snap ik!
Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren
Ja en die zitten nog lager dan ik

Weet je wat ik ook zo irrie vind.
ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis.
ChildoftheStarszaterdag 26 juli 2025 @ 09:32
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja en die zitten nog lager dan ik

Weet je wat ik ook zo irrie vind.
ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis.
_O- oh goden, sorry, maar hier moet ik om lachen. Nooit aan gedacht _O-
spapaarszaterdag 26 juli 2025 @ 12:09
Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren ;)
Dottekezondag 27 juli 2025 @ 16:31
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 12:09 schreef spapaars het volgende:
Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren ;)
Dat gebeurd alleen als je op een drukke markt of zomermarkt loopt zit in ingeklemd als een sardientje in een blikje :P
spapaarsdinsdag 5 augustus 2025 @ 23:34
Het is moeilijk te omschrijven. Maar ze kletsen daar liefkozend in het Nederlands.
Ik ben zelf een blanke watje, en geboren binnen de grenzen.
Maar kijk eens naar de Nederlandse voorbeelden, zoals het Jeugdjournaal en vergelijkbare TV, die ze ook daar hebben.
https://suriname.nu/surinamenieuws/
https://suriname.nu/surinamenieuws/stvs/

[ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 05-08-2025 23:49:53 ]
KinKiJanwoensdag 13 augustus 2025 @ 19:56
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op Videoland

quote:
In House of villains, het van oorsprong Amerikaanse tv-programma - bij ons te zien op streamingdienst Prime Video - gaan beruchte deelnemers uit eerdere realityseries met elkaar de strijd aan in een Big Brother-achtige villa. De kandidaten moeten fysiek en mentaal pittige opdrachten uitvoeren, stemmen elkaar weg en dingen uiteindelijk mee naar een geldprijs en de titel ‘Ultieme Superschurk’.
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.
ChildoftheStarswoensdag 13 augustus 2025 @ 19:59
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op Videoland
[..]
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.
Dit klinkt ernstig vermakelijk en super slecht _O-
KinKiJanwoensdag 13 augustus 2025 @ 20:03
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit klinkt ernstig vermakelijk en super slecht _O-
Haha yup! :Y
spapaarswoensdag 13 augustus 2025 @ 23:59
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op Videoland
[..]
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.
Benieuwd, een 17 jaar oudere Jaap.
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 13:20
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 23:59 schreef spapaars het volgende:

[..]
Benieuwd, een 17 jaar oudere Jaap.
Sowieso wel benieuwd naar wie er allemaal aan mee gaan doen. Zie BB Ashley zich hier ook wel voor inschrijven. Denk dat ik dan oversla trouwens :X
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 13:27
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.

De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.

Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
spapaarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 13:48
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.

De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.

Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Weer zo'n programma waar bijna vergeten BN'ers graag aan meewerken.
spapaarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 13:52
Let's Play Ball: deelnemers
Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland.
Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland.
Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch.
Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch.
Kan het gekker?
Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator.
Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen.

Lets-play-ball-zwolle.jpg
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 14:16
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:52 schreef spapaars het volgende:
Let's Play Ball: deelnemers
Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland.
Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland.
Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch.
Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch.
Kan het gekker?
Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator.
Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen.

[ afbeelding ]
Ook zoiets ja, zelfde namen ook. Waarschijnlijk zie je de meesten ook terug in Allesweter Vips. Zelfs in de zomertijd met al die herhalingen overal heb ik het nog niet gezocht dat te kijken. :X
spapaarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 14:18
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:16 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ook zoiets ja, zelfde namen ook. Waarschijnlijk zie je de meesten ook terug in Allesweter Vips. Zelfs in de zomertijd met al die herhalingen overal heb ik het nog niet gezocht dat te kijken. :X
giphy.gif
ChildoftheStarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 15:08
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:52 schreef spapaars het volgende:
Let's Play Ball: deelnemers
Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland.
Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland.
Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch.
Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch.
Kan het gekker?
Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator.
Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen.

[ afbeelding ]
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.

Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 15:26
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.

Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk
Zal best voor geinige situaties zorgen, maar de deelnemers spreken me niet aan. Zo zijn die Frogers mij te gemaakt. Daar zou ik me te veel aan gaan storen.

Beetje zoals met De Bondgenoten, het programma is wel ok, maar weet het nu wel. En ik stoor me inmiddels meer aan enkele deelnemers dan dat ik nog lol heb in het kijken van het geheel, dus dan kijk ik liever niet :)
ChildoftheStarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 15:50
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zal best voor geinige situaties zorgen, maar de deelnemers spreken me niet aan. Zo zijn die Frogers mij te gemaakt. Daar zou ik me te veel aan gaan storen.

Beetje zoals met De Bondgenoten, het programma is wel ok, maar weet het nu wel. En ik stoor me inmiddels meer aan enkele deelnemers dan dat ik nog lol heb in het kijken van het geheel, dus dan kijk ik liever niet :)
Ik ben daar niet zo gevoelig voor. In mijn hoofd is het gewoon gezellige televisie
ChildoftheStarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 15:50
Hier heb ik destijds flink om gelachen

Bekijk deze YouTube-video
spapaarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 16:18
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.

Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk
Ik vind het met BN'ers zo geforceerd leuk doen.
Voor de regie wel makkelijk om mee te werken een scene niet goed genoeg? Gewoon weer even overdoen.
ChildoftheStarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 16:19
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik vind het met BN'ers zo geforceerd leuk doen.
Voor de regie wel makkelijk om mee te werken een scene niet goed genoeg? Gewoon weer even overdoen.
Tja... ik ben niet zo kritisch
Dottekevrijdag 15 augustus 2025 @ 16:45
Wat een zenuwlijers zeg, dat geschreeuw
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 17:19
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben daar niet zo gevoelig voor. In mijn hoofd is het gewoon gezellige televisie
Gelijk heb je, ieder z'n ding :)
Dottekevrijdag 15 augustus 2025 @ 19:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.

De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.

Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Ik krijg alle persberichten en bijbehorende foto en verhalen binnen
Dan ben ik best een een tijdje druk om alles te down en te uploaden en dan vinden users weer dat het bij TV hoort

Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat nu hier hoort of in TV
ChildoftheStarsvrijdag 15 augustus 2025 @ 19:38
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.

De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.

Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Nog meer voorpret *O*
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 19:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik krijg alle persberichten en bijbehorende foto en verhalen binnen
Dan ben ik best een een tijdje druk om alles te down en te uploaden en dan vinden users weer dat het bij TV hoort

Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat nu hier hoort of in TV
Zag na mijn post dat er in TV inderdaad ook een topic over het programma is. Weet ook niet waar soortgelijke programma's, zoals Kamp van Koningsbrugge en No Way Back normaal gesproken horen. De lijn is inderdaad dun haha!
Dottekevrijdag 15 augustus 2025 @ 19:53
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Zag na mijn post dat er in TV inderdaad ook een topic over het programma is. Weet ook niet waar soortgelijke programma's, zoals Kamp van Koningsbrugge en No Way Back normaal gesproken horen. De lijn is inderdaad dun haha!
Ja is nog een topic uit 2021 _O-
Ja echt, er is ook nog een topic over films en series.
Maakte van de week ook een nieuw bericht over Expoditie Robbison, bleek ook in tv te horen.
KinKiJanvrijdag 15 augustus 2025 @ 19:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is nog een topic uit 2021 _O-
Ja echt, er is ook nog een topic over films en series.
Maakte van de week ook een nieuw bericht over Expoditie Robbison, bleek ook in tv te horen.
Haha! Maar wel extra vervelend als je er veel moeite in steekt.
Dottekevrijdag 15 augustus 2025 @ 19:55
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Haha! Maar wel extra vervelend als je er veel moeite in steekt.
Ja, daarom ga ik er ook wat minder moeite in stoppen.
WIl graag alles goed up to date houden, maar helaas
ChildoftheStarszaterdag 16 augustus 2025 @ 20:20
Let's play ball... eigenlijk ouderwetse familie-televisie voor op de zaterdagavond
spapaarszaterdag 16 augustus 2025 @ 21:25
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Let's play ball... eigenlijk ouderwetse familie-televisie voor op de zaterdagavond
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)
Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst.
ChildoftheStarszaterdag 16 augustus 2025 @ 21:27
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)
Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst.
Ach, het was toch gewoon gezellig? Op zich met je eens, maar ik kan me er niet druk maken. Misschien hadden ze een voorsprong moeten hebben gekregen... maar soit
ChildoftheStarszaterdag 16 augustus 2025 @ 21:28
Door met De Allesweter
Vorig week wist ik bijna alles, eens zien of ik me vanavond weer slim ga voelen
spapaarszaterdag 16 augustus 2025 @ 21:28
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach, het was toch gewoon gezellig? Op zich met je eens, maar ik kan me er niet druk maken. Misschien hadden ze een voorsprong moeten hebben gekregen... maar soit
Zal geen vaste kijker worden, daar is het format veel te mager voor.
ChildoftheStarszaterdag 16 augustus 2025 @ 21:29
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zal geen vaste kijker worden, daar is het format veel te mager voor.
:) eens zien of de kijkcijfers goed genoeg zijn voor nog een aflevering. Ik hoop van wel
Dottekezondag 17 augustus 2025 @ 07:34
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:

[..]
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)
Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst.
Ja dat dus, je hoeft helemaal je best niet te doen om eerder binnen te zijn, misschien alleen voor de luxe voor de nacht
ChildoftheStarszondag 17 augustus 2025 @ 07:52
-O- jullie zijn kritisch
Het gaat om de onhandigheid toch en niet om winnen of verliezen
spapaarszondag 17 augustus 2025 @ 13:11
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat dus, je hoeft helemaal je best niet te doen om eerder binnen te zijn, misschien alleen voor de luxe voor de nacht
En dan moeten we wel geloven dat ze werkelijk in die tentjes overnachten.
Dottekezondag 17 augustus 2025 @ 14:37
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef spapaars het volgende:

[..]
En dan moeten we wel geloven dat ze werkelijk in die tentjes overnachten.
Ja in natte kleding en drijfnatte schoenen :Y
ChildoftheStarszondag 17 augustus 2025 @ 14:48
_O- stelletje zuurpruimen O+

;)
Dottekezondag 17 augustus 2025 @ 15:04
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- stelletje zuurpruimen O+

;)
:6
ChildoftheStarszondag 17 augustus 2025 @ 15:05
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:6
:(
Dottekezondag 17 augustus 2025 @ 15:14
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:(
Ja dan moet je maar niet zeggen dat ik een zuurpruim ben

O wacht, ik kan je hier natuurlijk een note voor geven O-)
ChildoftheStarszondag 17 augustus 2025 @ 15:15
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dan moet je maar niet zeggen dat ik een zuurpruim ben

O wacht, ik kan je hier natuurlijk een note voor geven O-)
:o

Heb genade gij hoge geplaatste mod :o

_O_
Dottekezondag 17 augustus 2025 @ 15:15
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o

Heb genade gij hoge geplaatste mod :o

_O_
Nou vooruit dan, zal over mijn hartstrijken en doen of ik het niet gezien heb :D
ChildoftheStarszondag 17 augustus 2025 @ 15:16
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou vooruit dan, zal over mijn hartstrijken en doen of ik het niet gezien heb :D
_O-
spapaarszondag 17 augustus 2025 @ 15:59
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
_O- stelletje zuurpruimen O+

;)
Reality, zo werkt dat, en daarom werken ze graag met een soort van BN'ers, die weten hoe het reilt en zeilt.
spapaarsdinsdag 19 augustus 2025 @ 14:52
Daar in Zweden wordt een complete kerk verplaatst door Mammoet.

https://www.svtplay.se/vi(...)sta-dagen?video=visa
spapaarswoensdag 20 augustus 2025 @ 09:51
Sail live

https://www.at5.nl/
Dottekewoensdag 20 augustus 2025 @ 10:20
quote:
thnx, mooi om te zien
spapaarswoensdag 20 augustus 2025 @ 13:07
Bekijk deze YouTube-video
spapaarsvrijdag 22 augustus 2025 @ 02:28
De verschrikkelijke bokser, die al zijn bokswedstrijden tegen oudere bijna bejaarde tegenstanders wint, en toekomstige man van jutta leerdam is best wel vet aanwezig!

giphy.gif
Dottekevrijdag 22 augustus 2025 @ 08:40
@Jockari hoe gaat het nu met jou?
Dottekevrijdag 22 augustus 2025 @ 08:41
@Frummelie

Er is weer wat nieuws begonnen, iets voor jou?

Dotteke in RLS / [Videoland] Echte Jongens Op Safari
spapaarsvrijdag 22 augustus 2025 @ 17:13
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie

Er is weer wat nieuws begonnen, iets voor jou?

Dotteke in RLS / [Videoland] Echte Jongens Op Safari
Mooie beelden, maar wat een zooitje _O-

giphy.gif

[ Bericht 13% gewijzigd door spapaars op 22-08-2025 17:22:24 ]
Dottekevrijdag 22 augustus 2025 @ 17:25
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
Mooie beelden, maar wat een zooitje _O-
Ja chaotisch en weer dezelfde knapen die je overal voorbij ziet komen.
Die Nick draaft ook overal op he
spapaarsvrijdag 22 augustus 2025 @ 19:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja chaotisch en weer dezelfde knapen die je overal voorbij ziet komen.
Die Nick draaft ook overal op he
Het is bijna zielig hoe die mensen met hun geestelijke beperkingen vrijwillig willen vertonen.
Dottekevrijdag 22 augustus 2025 @ 20:00
Ik snap sowieso niet dat mensen zich aanmelden voor die programma's. ALs je er aan een mee hebt gedaan zou je denken dat ze genezen zijn
KinKiJanvrijdag 22 augustus 2025 @ 21:03
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zich aanmelden voor die programma's. ALs je er aan een mee hebt gedaan zou je denken dat ze genezen zijn
Mij ook niet bellen! Sommigen komen na een korte vakantie gewoon weer terug in hetzelfde programma. 8)7

Krijgen ze straks nog het idee dat alle kijkers op ze zitten te wachten ook nog!
Dottekemaandag 25 augustus 2025 @ 06:59
Morguh :W
KinKiJandinsdag 26 augustus 2025 @ 11:07
4 oktober is De Alleskunner VIPS ook weer terug. Jane (BB '25) en Jimmy en Dilano (beiden BB'24) zijn daar ook in te zien. Dit wisten we al, want dit was al opgenomen voordat Jane aan BB meedeed, ze had het er wel eens over.

Ze zijn met moeite terug te vinden op deze groepsfoto van uitermate slechte kwaliteit:

1598609c17f82fda1720ffaf69061415.png

Weet niet of ik er meer 'bekenden' uit had gehaald als de foto beter was :D
Misschien is het Ruud uit BB1 op de voorgrond links, misschien ook niet. Zelfde geldt voor de liggende man vooraan, Olof uit B&B Vol Liefde? Misschien ook niet :P
spapaarswoensdag 27 augustus 2025 @ 15:13
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 11:07 schreef KinKiJan het volgende:
4 oktober is De Alleskunner VIPS ook weer terug. Jane (BB '25) en Jimmy en Dilano (beiden BB'24) zijn daar ook in te zien. Dit wisten we al, want dit was al opgenomen voordat Jane aan BB meedeed, ze had het er wel eens over.

Ze zijn met moeite terug te vinden op deze groepsfoto van uitermate slechte kwaliteit:

[ afbeelding ]

Weet niet of ik er meer 'bekenden' uit had gehaald als de foto beter was :D
Misschien is het Ruud uit BB1 op de voorgrond links, misschien ook niet. Zelfde geldt voor de liggende man vooraan, Olof uit B&B Vol Liefde? Misschien ook niet :P
Hij lijkt inderdaad op Ruud. Ik ken niemand van B&B; ik heb er nog geen seconde van gezien.
Maar zoals altijd zullen de meeste deelnemers me niets zeggen.
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 16:32
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 15:13 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij lijkt inderdaad op Ruud. Ik ken niemand van B&B; ik heb er nog geen seconde van gezien.
Maar zoals altijd zullen de meeste deelnemers me niets zeggen.
Vind dat altijd zo hysterisch programma, met al dat geschreeuw en gegil
ChildoftheStarswoensdag 27 augustus 2025 @ 16:49
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind dat altijd zo hysterisch programma, met al dat geschreeuw en gegil
_O-

Op de achtergrond wel leuk. Niet om met volle focus kijken iig
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 16:53
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O-

Op de achtergrond wel leuk. Niet om met volle focus kijken iig
Ik word er altijd geïrriteerd van, die krijsvrouwen en zeker die ja hoe zeg ik dat nu netjes.............. beter zeg ik het maar niet _O-
ChildoftheStarswoensdag 27 augustus 2025 @ 16:58
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik word er altijd geïrriteerd van, die krijsvrouwen en zeker die ja hoe zeg ik dat nu netjes.............. beter zeg ik het maar niet _O-
Hahaha ja
Vrij ordinair gegil vaak...
KinKiJanwoensdag 27 augustus 2025 @ 17:00
:D Vind die slomo beelden als zichzelf zwaar voor lul zetten wel geinig, maar top TV is het niet echt nee

Ken er meestal maar een paar van, of.. heb wel eens van ze gehoord. Maar die influence dinges zeggen me meestal sowieso niet veel.
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 17:07
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha ja
Vrij ordinair gegil vaak...
Ja en zo overdreven allemaal.
Het zijn ook vaak allemaal het zelfde soort typetjes
ChildoftheStarswoensdag 27 augustus 2025 @ 17:11
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja en zo overdreven allemaal.
Het zijn ook vaak allemaal het zelfde soort typetjes
Ja van veel mensen vraag ik me ook af waarom ze "bekend" zijn...
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 17:28
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja van veel mensen vraag ik me ook af waarom ze "bekend" zijn...
Onder de jeugd waarschijnlijk. Ik heb niets met al die influenzers
ChildoftheStarswoensdag 27 augustus 2025 @ 17:30
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Onder de jeugd waarschijnlijk. Ik heb niets met al die influenzers
Ik volg er wel een paar. Alleen zeg dat ik 5% van de deelnemers maximaal herken _O-
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 17:32
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik volg er wel een paar. Alleen zeg dat ik 5% van de deelnemers maximaal herken _O-
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.
Ze zitten overal in _O-
ChildoftheStarswoensdag 27 augustus 2025 @ 17:33
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.
Ze zitten overal in _O-
Ja de meesten zijn denk ik bekend van spelletjes spelen

En ik kijk niet zoveel spelletjes
KinKiJanwoensdag 27 augustus 2025 @ 19:02
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.
Ze zitten overal in _O-
Ergens ook wel een mooi circulerend systeem. Beginnen bij zo'n 'normale mensen' Alleskunner, daarna via de kaartenbak door naar andere programma's (LLDL, Bondgenoten, Million Dollar -Middle of nowhere-, Marble Mania, Etc.) en dan gewoon weer terug naar het begin; De Alleskunner maar dan nu als VIP :D
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 19:03
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ergens ook wel een mooi circulerend systeem. Beginnen bij zo'n 'normale mensen' Alleskunner, daarna via de kaartenbak door naar andere programma's (LLDL, Bondgenoten, Million Dollar -Middle of nowhere-, Marble Mania, Etc.) en dan gewoon weer terug naar het begin; De Alleskunner maar dan nu als VIP :D
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.
BG blijf ik nog wel even volgen.
KinKiJanwoensdag 27 augustus 2025 @ 19:34
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.
BG blijf ik nog wel even volgen.
Das waar. Ook veel dezelfde concepten steeds, maar met nieuwe gezichten. Bondgenoten ben ik deze cyclus voorlopig afgehaakt; meer spoelen dan daadwerkelijk kijken slaat nergens op :').

Aankomende week begint zo'n beetje het nieuwe TV seizoen, maar echt toppers heb ik er nog niet tussen gezien.

Beste Zangers kijk ik wel naar uit, ook naar de KiKa special waar ze mee afsluiten. Dan doen huidige en vorige 'Beste Zangers' mee die duetten zingen.

SPOILER: KiKa Special
8a7a485c69a7bf6b836b27aaafe5e3ba.png
Boven: Douwe Bob, Floor Jansen, Jan Smit, Mell, Jan Dulles
Onder: Roxeanne Hazes, Maria Fiselier, Bente, Typhoon
spapaarswoensdag 27 augustus 2025 @ 19:58
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.
BG blijf ik nog wel even volgen.
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.
KinKiJanwoensdag 27 augustus 2025 @ 20:00
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.
Heb jij even geluk! Baantjer krijgt een reboot!

|:)
spapaarswoensdag 27 augustus 2025 @ 20:02
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Heb jij even geluk! Baantjer krijgt een reboot!

|:)
Ik had het over prachtig gemaakte series, Baantjer is er niet 1 van.
Voor dat ben je afhankelijk van de publieke omroepen, maar die geven de laatste jaren weinig thuis.
Dottekewoensdag 27 augustus 2025 @ 20:05
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.
Ja echt jammer. Je bent haast verplicht om Videoland of Netflix te nemen. Oor een film of een serie
KinKiJanwoensdag 27 augustus 2025 @ 20:08
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ik had het over prachtig gemaakte series, Baantjer is er niet 1 van.
Voor dat ben je afhankelijk van de publieke omroepen, maar die geven de laatste jaren weinig thuis.
Haha, nee dat begreep ik. Maar je hebt wel gelijk, het is maar summier tegenwoordig.

Toevallig keek ik onlangs nog of de serie 'Van God Los' ooit nog terug kwam. Nou was dat geen top serie, maar vond het wel altijd leuk om te kijken, voor veel acteurs en actrices ook een opstapje geweest naar meer.
spapaarsdonderdag 28 augustus 2025 @ 16:15
Dit is grappig.

https://www.ad.nl/binnenl(...)trapt-erin~a3def4ef/
KinKiJandonderdag 28 augustus 2025 @ 18:50
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst :D

5eae8e54d9e84e1480a6363388ddf4d9.png

[ Bericht 9% gewijzigd door KinKiJan op 28-08-2025 18:56:34 ]
spapaarsdonderdag 28 augustus 2025 @ 18:56
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst :D

[ afbeelding ]
Onherkenbare Martin overigens.
KinKiJandonderdag 28 augustus 2025 @ 18:57
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:

[..]
Onherkenbare Martin overigens.
Je bedoelt dat ie bovenkleding aan heeft? :P

Heb een link van het filmpje waar de screen vandaan komt aan m'n post toegevoegd
spapaarsdonderdag 28 augustus 2025 @ 19:04
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Je bedoelt dat ie bovenkleding aan heeft? :P

Heb een link van het filmpje waar de screen vandaan komt aan m'n post toegevoegd
Hij heeft een nieuwe haartransplantatie laten doen..
KinKiJandonderdag 28 augustus 2025 @ 19:08
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij heeft een nieuwe haartransplantatie laten doen..
Nu je het zegt :D

d0341b89696fe6c95416d91024df209e.png
spapaarsdonderdag 28 augustus 2025 @ 19:15
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nu je het zegt :D

[ afbeelding ]
Nu nog de rest, hij lijkt wel 15 jaar ouder.
KinKiJandonderdag 28 augustus 2025 @ 19:23
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:15 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nu nog de rest, hij lijkt wel 15 jaar ouder.
Hij is nu 35, maar vond 'm sowieso al best een oude kop hebben toen ie in de loods zat.
enginedonderdag 28 augustus 2025 @ 19:26
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst :D

[ afbeelding ]
Wie wel :D Maar leuk om te zien!
KinKiJandonderdag 28 augustus 2025 @ 19:29
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef engine het volgende:

[..]
Wie wel :D Maar leuk om te zien!
Zeker! Leuk voor ze ^O^
Dottekezaterdag 30 augustus 2025 @ 07:03
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst :D

[ afbeelding ]
Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd net als Wanda en Jasper
Dottekevrijdag 5 september 2025 @ 10:38
Voor wie er van houdt

F&S / [Videoland] Tonnano
KinKiJanvrijdag 5 september 2025 @ 13:18
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd net als Wanda en Jasper
Ja die Wanda hobbelt nog steeds mee met de sport van Jasper, of het nou Heerenveen of Skújuüülefjål is maakt ook niet meer uit.
Dottekevrijdag 5 september 2025 @ 13:24
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja die Wanda hobbelt nog steeds mee met de sport van Jasper, of het nou Heerenveen of Skújuüülefjål is maakt ook niet meer uit.
Had nooit verwacht dat die twee zolang zouden samen blijven jij wel?
KinKiJanvrijdag 5 september 2025 @ 16:20
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Had nooit verwacht dat die twee zolang zouden samen blijven jij wel?
Neuh, maar gaf ze wel meer kans dan Mexx en Martin :D
Dottekezaterdag 6 september 2025 @ 08:54
Voor de liefhebbers Dotteke in F&S / Flodders keren in spin-off terug
ChildoftheStarszaterdag 6 september 2025 @ 08:55
quote:
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...
Dottekezaterdag 6 september 2025 @ 09:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...
Er is genoeg anders te kijken het ene na het andere komt er aan.
ChildoftheStarszaterdag 6 september 2025 @ 10:51
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Er is genoeg anders te kijken het ene na het andere komt er aan.
Daarom, als kind vond ik het geweldig. Denk dat ik het nu niet meer leuk zou vinden
Dottekezaterdag 6 september 2025 @ 10:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daarom, als kind vond ik het geweldig. Denk dat ik het nu niet meer leuk zou vinden
Is vaak met series van vroeger, als er een vervolg op komt is het niet meer zo leuk.
spapaarszaterdag 6 september 2025 @ 11:05
Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder.
Benieuwd hoe het nu eruit zal zien.
Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug?
ChildoftheStarszaterdag 6 september 2025 @ 11:11
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is vaak met series van vroeger, als er een vervolg op komt is het niet meer zo leuk.
Dat

En ik ben geen kind meer
Mijn humor heeft zich hopelijk in de loop der jaren zich ontwikkeld :+
spapaarszaterdag 6 september 2025 @ 11:16
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat

En ik ben geen kind meer
Mijn humor heeft zich hopelijk in de loop der jaren zich ontwikkeld :+
Het was toch voor alle leeftijden.
Afwachten dus.
Sjakie (Lou Landré) is nu 85 (Wikipedia)
ChildoftheStarszaterdag 6 september 2025 @ 11:17
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:16 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het was toch voor alle leeftijden.
Afwachten dus.
Sjakie (Lou Landré) is nu 85 (Wikipedia)
Ik houd het bij de goede herinneringen

Denk dat ik het nu veel te flauw zou vinden
spapaarszaterdag 6 september 2025 @ 11:19
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik houd het bij de goede herinneringen

Denk dat ik het nu veel te flauw zou vinden
Maar je gaat het vast bekijken.
Zo ook ik.
En dan kan het afbranden beginnen, of niet!
Dottekezondag 7 september 2025 @ 09:52
Doe het even hier 5th anders is het zo offtopic

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, álles is ook wel erg veel.. alles wat samenwoond in een tv studio moet blijven? ;)
Misschien plaats ik ook wel niets meer :P
Heb gisteren ook wel wat in films en serie geplaatst.
Er zijn drie topics tv, maar ook nog eens films en series, en dan de RLS we kunnen er ook Reallive spel/streams/soaps van maken.
Maar als men steeds moeilijk gaat doen waar iets staat dan ga ik alle moeite niet meer doen van het plaatsen van een nieuw iets. Ben daar best even mee bezig.
5thencounterzondag 7 september 2025 @ 09:54
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Doe het even hier 5th anders is het zo offtopic
[..]
Misschien plaats ik ook wel niets meer :P
Heb gisteren ook wel wat in films en serie geplaatst.
Er zijn drie topics tv, maar ook nog eens films en series, en dan de RLS we kunnen er ook Reallive spel/streams/soaps van maken.
Maar als men steeds moeilijk gaat doen waar iets staat dan ga ik alle moeite niet meer doen van het plaatsen van een nieuw iets. Ben daar best even mee bezig.
Ik zie het probleem al, er is gewoon veel teveel RLS ;(
Dottekezondag 7 september 2025 @ 09:58
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ik zie het probleem al, er is gewoon veel teveel RLS ;(
te veel spelletjes in een soap waar mensen samen wonen _O-
5thencounterzondag 7 september 2025 @ 10:02
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:

[..]
te veel spelletjes in een soap waar mensen samen wonen _O-
Als ik die lijst in rls&stream afloop ...komt geen eind aan, wat niet levensvatbaar is zakt gelukkig snel uit beeld ^O^
enginezondag 7 september 2025 @ 10:04
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder.
Benieuwd hoe het nu eruit zal zien.
Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug?
Nee die niet las ik toevallig vanmorgen.

Verder vind ik het ook wel leuk. Ik ga zeker kijken.
Dottekezondag 7 september 2025 @ 10:06
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder.
Benieuwd hoe het nu eruit zal zien.
Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug?
Dotteke in F&S / Flodders keren in spin-off terug
Dottekezondag 7 september 2025 @ 10:14
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:02 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als ik die lijst in rls&stream afloop ...komt geen eind aan, wat niet levensvatbaar is zakt gelukkig snel uit beeld ^O^
Ja er is teveel, ik kijk ook niet alles hoor. Dat van Linda kijk ik ook niet ik mag haar niet zo. ALs ik haar in de aankondigingen voor bij zie komen is dat al linda genoeg voor mij
Dottekezondag 7 september 2025 @ 10:14
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2025 10:04 schreef engine het volgende:

[..]
Nee die niet las ik toevallig vanmorgen.

Verder vind ik het ook wel leuk. Ik ga zeker kijken.
Hey Engine :W
5thencounterzondag 7 september 2025 @ 10:18
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja er is teveel, ik kijk ook niet alles hoor. Dat van Linda kijk ik ook niet ik mag haar niet zo. ALs ik haar in de aankondigingen voor bij zie komen is dat al linda genoeg voor mij
Haar spelletjesshow is regelrechte Linda zelfverheerlijking ,, die sukkels urenlang naar Gooise vrouwen laten kijken is gewoon beschamend ;)
Dottekezondag 7 september 2025 @ 10:18
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Haar spelletjesshow is regelrechte Linda zelfverheerlijking ,, die sukkels urenlang naar Gooise vrouwen laten kijken is gewoon beschamend ;)
Ik heb geen idee wat ze daar moeten doen ik kijk het niet :D
5thencounterzondag 7 september 2025 @ 10:21
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat ze daar moeten doen ik kijk het niet :D
Slapen,vreten,zuipen,nerdy uithangen vraagjes beantwoorden en af en toe een eruit tot ze op zijn :{
Dottekezondag 7 september 2025 @ 10:22
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Slapen,vreten,zuipen,nerdy uithangen vraagjes beantwoorden en af en toe een eruit tot ze op zijn :{
ZIe je dat vreten, zuipen en al dat andere buiten de spelletje om ook?
5thencounterzondag 7 september 2025 @ 10:26
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIe je dat vreten, zuipen en al dat andere buiten de spelletje om ook?
Af en toe een shotje van tafel ja, maar de hele show is opdrachtje aanhoren en vraagjes beantwoorden, niet veel aan
KinKiJanzondag 7 september 2025 @ 10:43
Ben ook afgehaakt na de eerste aflevering, het komt allemaal ook zo gemaakt over. Alles is aangekleed in een Harry Potter-Temu versie en de deelnemers spreken me ook niet echt aan. Maar ieder z'n ding :Y)

In het topic zei iemand het treffend:

"ze laten 'studeren' in een oude bibliotheek om vervolgens aan team banaan te vragen hoe de hond van Maxima heet"
Dottekezondag 7 september 2025 @ 11:00
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ook afgehaakt na de eerste aflevering, het komt allemaal ook zo gemaakt over. Alles is aangekleed in een Harry Potter-Temu versie en de deelnemers spreken me ook niet echt aan. Maar ieder z'n ding :Y)

In het topic zei iemand het treffend:

"ze laten 'studeren' in een oude bibliotheek om vervolgens aan team banaan te vragen hoe de hond van Maxima heet"
Daar moet je wel brains voor hebben om dat te weten _O-
enginezondag 7 september 2025 @ 11:19
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Engine :W
Hoi Dot :W
spapaarszondag 7 september 2025 @ 11:56
Ik wist niet dat het bestond, een enorm oefenterrein voor Nederlandse motoragenten.
Laat het zien met een Amerikaanse (oud-militair) Youtuber, die er iets beter uitziet dan een paar maanden geleden.

Bekijk deze YouTube-video
KinKiJanzondag 7 september 2025 @ 18:25
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:56 schreef spapaars het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, een enorm oefenterrein voor Nederlandse motoragenten.
Laat het zien met een Amerikaanse (oud-militair) Youtuber, die er iets beter uitziet dan een paar maanden geleden.

Bekijk deze YouTube-video
Had ook geen idee, wel logisch ergens. Ze moeten wel een beetje kunnen oefenen voor ze het wild in gaan :P
KinKiJanzondag 7 september 2025 @ 18:34
Viel van de week op zo'n stream van protesten in VK over die immigranten hotels.
Niet dat ze geen terechte zorgen hebben, maar manmanman wat een volk loopt er tussen :')

"We zijn helemaal niet far-right!".
3 seconden later met z'n allen de naam van ene Tommy Robinson scanderen. Lekker man _O-
Dottekemaandag 8 september 2025 @ 15:05
Voor wie dit interessant vindt

F&S / [RTL]Antoni van Leeuwenhoek: over leven met kanker'
KinKiJandinsdag 9 september 2025 @ 12:48
Tribute: Battle of the Bands is er vroeg bij aankomend seizoen: in November al weer *O*

Bryan Adams, Donna Summer, The Golden Earring, Destiny's Child, Dua Lipa, Kiss, Julio Iglesias, Fleetwood Mac, The Beach Boys, Doe Maar, Ramses Shaffy en BZN.

Ben weer benieuwd!

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 09-09-2025 13:02:58 ]
Dottekedinsdag 9 september 2025 @ 17:39
Nieuwe Gooische vrouwen trailer

F&S / [SBS] Gooische Vrouwen seizoen 7
KinKiJandinsdag 9 september 2025 @ 19:59
Duidelijkere Alleskunner foto's. Waren inderdaad Ruud van BB1, en Olof uit B&B Vol Liefde van 2(?) jaar geleden. :)

542952739-18525011719055214-4448842772331270993-n.jpg

Verder voor mij niet heel veel meer 'bekende' gezichten :')

edit: Oh jawel! Haha, Daniëlle Balk, oud bondgenoot en zusje van... _O-
Jockaridonderdag 11 september 2025 @ 09:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Jockari hoe gaat het nu met jou?
Hey @Dotteke , @spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 09:57
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hey @:Dotteke , @:Spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
Dat is fijn te horen Jockari
Hopelijk ben je niet al te ziek geweest van al die chemo's en immuntherapie
Fijn dat het ook zijn werk doet.
Hoe voel je je?

Laat je even weten wat de uitslag van de scan is?
Ik ga duimen voor een goed bericht
lojandadonderdag 11 september 2025 @ 10:06
Goed om te horen Jockari en ik ga ook voor je duimen..
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 10:08
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
Goed om te horen Jockari en ik ga ook voor je duimen..
Hey lojanda :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 11-09-2025 10:29:29 ]
lojandadonderdag 11 september 2025 @ 10:33
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey lojanda :W
Hi Dotteke :W hoe gaat het met je?
Ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat gekletst wordt hier ;)

Geniet je ook zo van het weer nu het afgekoeld is? Ik ben zo blij dat de de zomer weer zo goed als voorbij is :D
Jockaridonderdag 11 september 2025 @ 12:22
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is fijn te horen Jockari
Hopelijk ben je niet al te ziek geweest van al die chemo's en immuntherapie
Fijn dat het ook zijn werk doet.
Hoe voel je je?

Laat je even weten wat de uitslag van de scan is?
Ik ga duimen voor een goed bericht
Bwa, na de chemo (is 2-wekelijks) een 3-tal dagen ietwat misselijk; maar de andere dagen voel ik me heel goed. Wel inspanningsvermoeidheid, maar is normaal nevenwerking bij chemo.
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 12:30
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:

[..]
Bwa, na de chemo (is 2-wekelijks) een 3-tal dagen ietwat misselijk; maar de andere dagen voel ik me heel goed. Wel inspanningsvermoeidheid, maar is normaal nevenwerking bij chemo.
O dat is wel fijn, dan kan je het redelijk verdragen. ^O^
Jockaridonderdag 11 september 2025 @ 13:24
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is wel fijn, dan kan je het redelijk verdragen. ^O^
Oeps, chemo is 3-wekelijks ipv 2-wekelijks dat ik schreef, dus eigenlijk 2,5 week geen last.
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 13:31
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:

[..]
Oeps, chemo is 3-wekelijks ipv 2-wekelijks dat ik schreef, dus eigenlijk 2,5 week geen last.
Nog beter toch :D hoe meer dagen je goed voelt hoe b eter
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 13:32
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Hi Dotteke :W hoe gaat het met je?
Ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat gekletst wordt hier ;)

Geniet je ook zo van het weer nu het afgekoeld is? Ik ben zo blij dat de de zomer weer zo goed als voorbij is :D
Ik post hier af en toe wat, er is niet echt veel animo voor helaas.

Hier gaat het zoals het gaat, de ene dag wat beter dan de anderen.
Ik ben blijer dan blij dat het warme weer afgelopen. Ik was er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
spapaarsdonderdag 11 september 2025 @ 16:38
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hey @:Dotteke , @:Spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
Ik wens je een mooie en lange toekomst.
lojandadonderdag 11 september 2025 @ 18:59
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik post hier af en toe wat, er is niet echt veel animo voor helaas.

Hier gaat het zoals het gaat, de ene dag wat beter dan de anderen.
Ik ben blijer dan blij dat het warme weer afgelopen. Ik was er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Zo gaat het hier ook.. rustig aan doen al valt dat niet altijd mee. Ik probeer dat echt te doen want anders betaal ik de prijs de volgende dag. Gelukkig zijn de ber maanden er weer en daar wordt ik toch altijd wel vrolijk van. Lekker knus weer nu het steeds eerder donker wordt.
lojandadonderdag 11 september 2025 @ 19:04
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 19:08
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:59 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zo gaat het hier ook.. rustig aan doen al valt dat niet altijd mee. Ik probeer dat echt te doen want anders betaal ik de prijs de volgende dag. Gelukkig zijn de ber maanden er weer en daar wordt ik toch altijd wel vrolijk van. Lekker knus weer nu het steeds eerder donker wordt.
Dat vroeg donker zijn vind ik dan weer een nadeel, lange lichte dagen heeft mijn voorkeur eigenlijk
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 19:08
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Dat het maar lekker mogen smaken :D
KinKiJandonderdag 11 september 2025 @ 19:28
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Oeeoeh! Nou heb je het gedaan!

* KinKiJan staat morgen voor de winkel open is voor de deur.
spapaarsdonderdag 11 september 2025 @ 20:03
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat vroeg donker zijn vind ik dan weer een nadeel, lange lichte dagen heeft mijn voorkeur eigenlijk
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
Dottekedonderdag 11 september 2025 @ 20:07
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
Vind er niets gezelligs aan aan donker zijn. Ik kreeg 1200 terug. Zijn leuke bedragen
spapaarsdonderdag 11 september 2025 @ 20:10
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind er niets gezelligs aan aan donker zijn. Ik kreeg 1200 terug. Zijn leuke bedragen
Een vroeg, leuk cadeau voor de feestdagen (Al is het cadeau uit eigen zak)
lojandavrijdag 12 september 2025 @ 11:17
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat het maar lekker mogen smaken :D
Het was heerlijk.. en genoeg over voor nog een keer.
lojandavrijdag 12 september 2025 @ 11:18
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oeeoeh! Nou heb je het gedaan!

* KinKiJan staat morgen voor de winkel open is voor de deur.
Lekker KinKiJan ^O^
lojandavrijdag 12 september 2025 @ 11:19
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
Precies dat idd.. lekker cosy en het feestdagen gevoel O+
Dottekevrijdag 12 september 2025 @ 12:10
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het was heerlijk.. en genoeg over voor nog een keer.
Dat is altijd handig
Dottekemaandag 29 september 2025 @ 09:30
c_/
Dottekedinsdag 30 september 2025 @ 16:52
Voor de liefhebbers
Dotteke in F&S / [Videoland] Maxima
KinKiJanzondag 5 oktober 2025 @ 01:24
Heb de Alleskunner VIPS zitten kijken (ja ik weet het). Maar die Quincy uit Een Jaar Van Je Leven doet ook mee.

Jimmy, Dilano, Ruud en Jane uit Big Brother zitten er ook in zoals we al wisten van de streams afgelopen seizoen. Dit was al opgenomen voor het laatste BB seizoen. Jane had nu wel 'oud-Big Brother deelnemer' onder haar naam staan. Quincy werd dan weer gewoon 'tiktokker' genoemd, zo lang heeft hij dan ook niet in EJVJL gezeten :')

Oh ja, en Daniëlle Balk, oud Bondgenoten en zusje van zit er ook in trouwens... Blijft een vervelend mens.
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 04:51
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 01:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb de Alleskunner VIPS zitten kijken (ja ik weet het). Maar die Quincy uit Een Jaar Van Je Leven doet ook mee.

Jimmy, Dilano, Ruud en Jane uit Big Brother zitten er ook in zoals we al wisten van de streams afgelopen seizoen. Dit was al opgenomen voor het laatste BB seizoen. Jane had nu wel 'oud-Big Brother deelnemer' onder haar naam staan. Quincy werd dan weer gewoon 'tiktokker' genoemd, zo lang heeft hij dan ook niet in EJVJL gezeten :')

Oh ja, en Daniëlle Balk, oud Bondgenoten en zusje van zit er ook in trouwens... Blijft een vervelend mens.
AL doe zpgenaamde BNNers die aan dat programma mee doen, trouwens aan de meeste programma's
Het zijn over het algemeen allemaal van die rare gasten.
Ik heb het niet gekeken vind het ook geen leuk programma
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 04:58
Voor de Jessie fans van weleer :D

https://www.shownieuws.nl(...)/utopia-jessie-graaf
KinKiJanzondag 5 oktober 2025 @ 11:32
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 04:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
AL doe zpgenaamde BNNers die aan dat programma mee doen, trouwens aan de meeste programma's
Het zijn over het algemeen allemaal van die rare gasten.
Ik heb het niet gekeken vind het ook geen leuk programma
Vind de slomo beelden van zulke lui die zichzelf heel serieus nemen, maar heel erg voor lul zetten, toch een soort van leedvermaak :D

Maar inderdaad, vooral uitgerangeerde of wannabe BN'ers die eraan mee doen. Er is 1 aflevering geweest en zag nu al vooral veel aanstellers.
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 11:43
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vind de slomo beelden van zulke lui die zichzelf heel serieus nemen, maar heel erg voor lul zetten, toch een soort van leedvermaak :D

Maar inderdaad, vooral uitgerangeerde of wannabe BN'ers die eraan mee doen. Er is 1 aflevering geweest en zag nu al vooral veel aanstellers.
Ik erger mij daar groen en geel aan, en dat geschreeuw altijd
KinKiJanzondag 5 oktober 2025 @ 12:39
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik erger mij daar groen en geel aan, en dat geschreeuw altijd
Ja, ik zit daar ook altijd op te zeuren. Dat overdreven gedoe van die Sylvia Geersen bijvoorbeeld, brrrrrrr
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 12:44
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, ik zit daar ook altijd op te zeuren. Dat overdreven gedoe van die Sylvia Geersen bijvoorbeeld, brrrrrrr
Ja en van de mannen die van mannen houden, en dan degene die altijd van die superlelijke opgespoten lippen hebben of als drag verkleed zijn.
KinKiJanzondag 5 oktober 2025 @ 12:51
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja en van de mannen die van mannen houden, en dan degene die altijd van die superlelijke opgespoten lippen hebben of als drag verkleed zijn.
Nou ja vooral het overdreven gedoe erom heen dan ja. Bij elke opdracht een flauwe toespeling naar je geaardheid maken is gewoon niet meer grappig., zonder was het ook al wel duidelijk :')
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 12:53
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nou ja vooral het overdreven gedoe erom heen dan ja. Bij elke opdracht een flauwe toespeling naar je geaardheid maken is gewoon niet meer grappig., zonder was het ook al wel duidelijk :')
Snap nooit zo waarom al die mensen in alle programma's op duiken.
Ik knap er juist op af en ga steeds minder die programma's kijken
KinKiJanzondag 5 oktober 2025 @ 12:56
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Snap nooit zo waarom al die mensen in alle programma's op duiken.
Ik knap er juist op af en ga steeds minder die programma's kijken
Ze zullen er vast een vergoeding voor krijgen. Al is het maar in de vorm van aandacht :D
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 12:57
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze zullen er vast een vergoeding voor krijgen. Al is het maar in de vorm van aandacht :D
Dat zeer zeker
Dottekezondag 5 oktober 2025 @ 13:19
Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG
Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje
Dottekemaandag 6 oktober 2025 @ 07:21
Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
KinKiJanmaandag 6 oktober 2025 @ 10:13
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.

In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.

Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over :D
Dottekemaandag 6 oktober 2025 @ 12:31
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.
Nog steeds klote dat er geen streams zijn.
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.
Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek.

Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd
Dottekemaandag 6 oktober 2025 @ 12:32
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.

In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.

Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over :D
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff
Over uitmelken gesproken
spapaarsmaandag 6 oktober 2025 @ 14:45
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.
Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek.

Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd
Een kwestie van handhaven. :*
KinKiJanmaandag 6 oktober 2025 @ 15:12
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff
Over uitmelken gesproken
Tja, beetje zoals met die Meilandjes, die kregen ook een eigen 'soap' en dat werkte gek genoeg ook.
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:42
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:47
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
Ja, hier ook :)
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:48
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, hier ook :)
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk. _O-
Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere. *O*
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:50
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:48 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk. _O-
Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere. *O*
Oh hier ook :@
Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb.
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:52
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:52
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh hier ook :@
Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb.
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken. *;
Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:53
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.
*O* Ja toch, vorige seizoen had ik ook een beetje gekeken maar daar kon ik er heel veel juist niet van. :o
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:54
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken. *;
Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball

En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig

En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:54
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
*O* Ja toch, vorige seizoen had ik ook een beetje gekeken maar daar kon ik er heel veel juist niet van. :o
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:55
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:56
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball

En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig

En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor. :Y
Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val. :@
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:56
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
Zou zo maar kunnen. De beroemde kaartenbak. :+ _O-
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:57
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:57
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor. :Y
Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val. :@
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven

Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:58
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 20:58
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
Ja idd! Dat wordt ook genot
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 20:59
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven

Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:00
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:00
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
Ja daarom
Lezen is een onschuldige coping
En mijn kopjes kamille thee die pure placebo is
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:05
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:08
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Ja... overdreven is nog een understatement. Ze is zo hyper dat ik altijd een beetje medelijden met d'r krijg. Dan denk ik zonder een energiekanon te zijn vinden mensen je ook prima
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:09
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:10
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Met alles in deze post eens!
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:11
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:12
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:12
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:13
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:14
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
Eerder gebeurde er dingen, nu is het random geschreeuw zonder oorzaak. Schreeuwen om zendminuten. Zelfs Below Deck en Real Houswives is niet meer leuk :o

En ik mis het niet eens ;)
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:14
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:18
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
ChocoFandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:22
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Helemaal eens met deze post.
KinKiJandonderdag 9 oktober 2025 @ 21:26
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:28
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
Ik heb haar wel eerder gezien, maar weet niet waar. Waarschijnlijk zo'n BN'er die de BN'er-status heeft gekregen door zich dom op televisie te gedragen?
ChildoftheStarsdonderdag 9 oktober 2025 @ 21:34
Anderzijds op de uni ben ik ook mensen met zulke domme opmerkingen tegengekomen, dus soms twijfel ik ook wel aan het onderwijs in Nederland
ChildoftheStarsvrijdag 10 oktober 2025 @ 11:08
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
KinKiJanvrijdag 10 oktober 2025 @ 12:14
quote:
BN’ers gaan fietsen in India voor nieuw SBS 6-programma

Talpa werkt aan een fietsprogramma met bekende Nederlanders. De kandidaten reizen daarvoor af naar India en zullen in tweetallen in actie komen. De opnamen starten volgende maand. Het is de bedoeling dat de titel volgend jaar op de buis komt bij SBS 6.
Kunnen wel een poll gaan opzetten over wie wij denken die meedoen :D
Sylvia Geersen, Rob Geus, Harrie Snijders?
KinKiJanvrijdag 10 oktober 2025 @ 12:15
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
Denk het ook. De testen zijn er ook later bij gezet/aangepast. Jane werd 'oud Big Brother deelnemer' genoemd, maar de opnames waren al geweest nog voor zij aan BB meedeed.
Dottekezaterdag 11 oktober 2025 @ 06:41
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
KinKiJanzaterdag 11 oktober 2025 @ 10:05
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
Vond het vooral over Brijan gaan. De confrontatie met die moeder zag je steeds in de vooruitblikken al en aan het eind was er aan de situatie inderdaad nog steeds niks veranderd. Ja hij treedt op in Spanje.....

Vind dit soort programma's sowieso vaak langdradig gebracht; Zeeman, Stegeman, Van der Spek, maar dit sloeg echt alles.
Dottekezaterdag 11 oktober 2025 @ 10:07
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vond het vooral over Brijan gaan. De confrontatie met die moeder zag je steeds in de vooruitblikken al en aan het eind was er aan de situatie inderdaad nog steeds niks veranderd. Ja hij treedt op in Spanje.....

Vind dit soort programma's sowieso vaak langdradig gebracht; Zeeman, Stegeman, Van der Spek, maar dit sloeg echt alles.
Ja en ook geen fatsoenlijk einde er aan.
Ik kijk ze eigenlijk nooit, maar zag het voorbij komen in een reclame en was nieuwsgierig of het gelukt zou zijn.
Helaas weten we dat nu nog niet.
ChocoFanzaterdag 11 oktober 2025 @ 19:10
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Op zich wel jammer maar dat is tv nou eenmaal.
ChocoFanzaterdag 11 oktober 2025 @ 19:14
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen. :@
ChildoftheStarszaterdag 11 oktober 2025 @ 19:20
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Op zich wel jammer maar dat is tv nou eenmaal.
Ja -O- vind ik ook

Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury
ChildoftheStarszaterdag 11 oktober 2025 @ 19:21
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen. :@
Helemaal mee eens

Die laatste emoticon is absoluut niet nodig :* je hebt gewoon gelijk