| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 05:56 |
![]() Hier kunnen we gezellig babbelen over van alles en nog wat en natuurlijk over alle reality-programma's Wees lief voor elkaar | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 05:56 |
Zat al rond te kijken er is nog nergens leven op FOK! | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 05:57 |
| Zo weer een lekker vers dingetje... | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 05:57 |
Het is retestil hé...😉 | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 05:59 |
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai. | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 05:59 |
Ja gelukkig wel ben het alweer zat... hi Heb jij een beetje kunnen slapen in die warmte? | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:01 |
Ja jammer is dat... ik slinger tegenwoordig tiktok aan als ik niet kan slapen.. daar is altijd wel iets te zien.. | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:01 |
Ja dat warme weer vind ik ook helemaal niets. Ik word niet echt wakker van de warmte, heb het altijd al war. | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:05 |
Ik heb geen tiktok, ben ook niet zo fan van al die filmpjes en influencer, vloggers en wat al niet meer. Mensen die de hele tijd online gaan om te vertellen wat ze doen, wat ze gekocht hebben wat ze gaan eten etc etc | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:05 |
Ik ook niet hoor... alles staat al lekker open hier.. Ik slaap sowieso ruk naar nu met die hitte was het helemaal ruk... moet eigenijk even m'n ventilator van boven halen maar nu het weer minder warm wordt komt dat wel een andere keer.. | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:08 |
I heb hem zaterdagavond heel even aangehad maar eigenlijk ook al snel weer uit. Ik vind dat koude geblaas over mijn lijf niet lekker, moet er eerst altijd aan wennen Hier staat ook alles lekker open. Dat is wel fijn van het vroeg wakker zijn dan kan je even wat koelere lucht naar binnen laten komen | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:08 |
Ik vind die kookfilmpjes wel geinig en er zijn ook nog wel eens van die praatgroepen aanwezig... ook wel geinig, soms bonje, of leuke onderwerpen hi | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:11 |
Oooh ik vind het heerlijk maar dan zet ik hem niet mega hard hoor.. Ja lekker hé, is het 1ste wat ik doe als ik wakker word, thee en ramen en deuren open...hdp | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:12 |
ALs je er van houdt is het leuk. Mij interesseerd het niet zo | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:12 |
Hier bijna het zelfde, maar dan met koffie | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:12 |
| Hej dat die Erik weer terug is in de Bondgenoten.. ik dacht neeeeejjjj maar wel geinig.. | |
| roos94 | maandag 23 juni 2025 @ 06:13 |
Omdat dts weer dicht is. Hoe de wind staat gaat hij snachts open of dicht. Wat een onzin | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:14 |
Ja hij is anders dan ik dacht dat hij was | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:15 |
Hey Roos Ja te veel gedoe s'nachts, dus dan maar dicht Russische roulette noemt SwJ het Al vind ik het vaak overdag erger daar dan in de nacht | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:16 |
| Ik vind het wel jammer, ben vraak vroeg wakker en er is altijd wel iemand om te kletsen. Nu kan je heel FOK! doorlopen er is nergens iets te doen | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:18 |
Oooh echt.... ik vind het wel Erik... hij is niet meer zo'n viespeuk lijkt het hi.... maar werd van de week weer overspannen toen hij een Nutella pot leeg zat te tikken met een mes.. kerel pak gewoon een pan pannelikker... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:20 |
O ik heb dat gemist, ik doe tussen door andere dingen. Ik vind dbg te lang duren. En vaak ook geen leuke spelers. Dus dat ik echt ga zitten kijken is eigenlijk zelden meer Er wordt in het Topic van dbg wel veel gekletst tijdens een aflevering | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:36 |
Ooo ik vind het nog steeds wel geinig... ik kijk elke avond op kijk tv de aflevering en daarna het blok, zo'n leuk programma... Dat kan ik niet, de aflevering kijken en lullen over het programma dat vind ik but dan mis ik wat er gebeurd in de Bondgenoten... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:38 |
Blok heb ik dit jaar niet gekeken, dat is toch het programma waar ze een huis opknappen een een paar stellen? | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 06:46 |
Ja klopt... echt zo'n gaaf programma.. heb je ook nooit de Engelse uitvoering gezien...op Videoland staan een hoop seizoenen mocht je je vervelen hi... leuker dan de nl het Blok | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 06:46 |
Ik heb nog zoveelmopgenome series die ik wil kijken. Kom er niet aan toe | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 07:04 |
Ooh echt... nou in ieder geval dan geen verveel momentjes...🤪 | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 07:05 |
Bedeel Is al ik een serie ga kijken lig ik op de bank en dan boem bars ga ik Naar dromenland 🤣 | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 07:37 |
Haha... dat heb ik nou nooit... nou ik ga weer effe de keuken in, soeppie maken enzo... laters Dotteke.... was weer effe gezellie zo in de ochtend... misschien tot morgen... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 07:38 |
Fijne dag Frummie en misschien tot morgen | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 07:48 |
Oooh het regent hier nu als een malle...💧💧💧 | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 07:50 |
Goed voor de plantjes, het ziet er hier ook wel dreigend uit | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 07:56 |
Nou ik hoop dat jullie ook een buitje krijgen... wel lekker hoor... ook veel wind ineens..😉 | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 07:56 |
Ja, wind hebben we hier ook Gisterenavond hebben we wel een een buitje gehad. | |
| ChildoftheStars | maandag 23 juni 2025 @ 07:58 |
Het is wel grijs hier, dus benieuwd Wel lekker de ramen open en doorluchten | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 08:00 |
Hey Child | |
| ChildoftheStars | maandag 23 juni 2025 @ 08:02 |
Jazeker Al houd ik ook van hitte Alleen lekker die frisse woei is ook lekker Zolang het maar niet koud is | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 08:05 |
Ik ben niet zo van het hete weer. Ik blijf dan altijd lekker binnen en probeer het huis koel te houden door als ik wakker ben alles open te gooien. Wat nu nog redelijk lukt omdat de nachten op eergisteren na nog niet zo warm zijn | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 08:50 |
| Foutje.... haha stuur um maar @Dotteke... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 08:53 |
O meen je niet. Dat is mooi waardeloos | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 08:55 |
Ik zat in m'n ongewenstbox was aant zoeken mail trekpleister... maar ik was er even tussenuit dus had ik even niet in de gaten... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 08:56 |
Ik vroeg mij altijd al af waar die shitload aan mail altijd vandaan kwam. Ik dacht altijd van die site als je ze eens bezocht had | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:08 |
Ja volgens mij ook... maar seks dingen heb ik volgens mij nog nooit gezien... en gewoon een paar keer per dag hé... niet normaal... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 09:09 |
Ja daar hou ik ook niet van. Ik klik die reclame mails nooit aan klik altijd op rapporteren | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:12 |
Ik ook en flikker ze gelijk weg... maar het gaat gewoon door hoor, bij mij wel in ieder geval... die Mcafee is echt vreselijk... | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:14 |
| Zit een goeie site op Netflix te kijken... the Waterfront 👌 Maar ja jij hebt genoeg te kijken... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 09:16 |
O die heb ik ook in mijn kijklijst gezet. Is het wat? | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:18 |
Ja ik vind het een topserie... misdaad hou ik van.. | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 09:20 |
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga kijken | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:29 |
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen... | |
| Dotteke | maandag 23 juni 2025 @ 09:30 |
O ja | |
| Frummelie | maandag 23 juni 2025 @ 09:39 |
Daarom zeg ik ook NA BB volgend jaar.. | |
| Dotteke | maandag 30 juni 2025 @ 13:18 |
| @Jockari hoe gaat het nu met je? Tijdje niets meer gehoord van je? | |
| spapaars | woensdag 2 juli 2025 @ 06:41 |
| https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/ Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel” | |
| Dotteke | woensdag 2 juli 2025 @ 07:47 |
Korrelhagel. Nog nooit van gehoord | |
| spapaars | woensdag 2 juli 2025 @ 08:27 |
Iets Belgisch. | |
| spapaars | woensdag 2 juli 2025 @ 16:20 |
| Snikheet hier. Hoop op een flinke bui korrelshagelen. | |
| engine | woensdag 2 juli 2025 @ 17:37 |
Hopelijk alleen geen 4 cm korrels want dat kan mijn auto niet aan. | |
| engine | woensdag 2 juli 2025 @ 17:37 |
| Doe maar gewoon regen | |
| engine | woensdag 2 juli 2025 @ 17:38 |
| Of hoe ze dat in België noemen | |
| spapaars | woensdag 2 juli 2025 @ 18:58 |
Waterkletteren | |
| lojanda | vrijdag 18 juli 2025 @ 12:38 |
| Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier | |
| engine | vrijdag 18 juli 2025 @ 12:51 |
Goedemiddag | |
| Dotteke | maandag 21 juli 2025 @ 15:46 |
Ja echt heel jammer | |
| ChildoftheStars | maandag 21 juli 2025 @ 16:02 |
Ja... vind ik ook jammer | |
| lojanda | dinsdag 22 juli 2025 @ 08:36 |
| Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier | |
| Dotteke | dinsdag 22 juli 2025 @ 09:03 |
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas. Hier is alles okidoki. Bij jou ook? | |
| lojanda | dinsdag 22 juli 2025 @ 17:50 |
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen Fijn om te lezen dat het goed met je gaat | |
| Dotteke | dinsdag 22 juli 2025 @ 17:59 |
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje | |
| lojanda | woensdag 23 juli 2025 @ 08:25 |
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn. Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank | |
| Dotteke | woensdag 23 juli 2025 @ 08:53 |
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen | |
| lojanda | woensdag 23 juli 2025 @ 09:14 |
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat. Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemeren | |
| Dotteke | woensdag 23 juli 2025 @ 09:20 |
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is. Ik heb er echt de pest aan om in het donker te zitten, alles dicht en niet van mij af te kunnen kijken. In de zomer is het overdag ook al half donker in huis omdat je de gordijnen dicht moet houden voor de zon. | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 07:56 |
| @Vino_Tino Hier ook nog een, alleen wordt er helaas weinig gepost | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 08:14 |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 08:44 |
Hey Child | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 08:51 |
Hoe is het met jou, Dot? | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:17 |
Zijn gangetje, en met jou? | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:18 |
Zelfde eigenlijk Zo even lekker de stad in en verder vakantie | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:21 |
Ga je nog een paar dagen weg? | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:22 |
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op En jij dan? | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:24 |
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen. Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk. Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:26 |
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn ! Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:29 |
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:29 |
Dat snap ik! Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren | |
| Dotteke | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:31 |
Ja en die zitten nog lager dan ik Weet je wat ik ook zo irrie vind. ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis. | |
| ChildoftheStars | zaterdag 26 juli 2025 @ 09:32 |
| |
| spapaars | zaterdag 26 juli 2025 @ 12:09 |
| Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren | |
| Dotteke | zondag 27 juli 2025 @ 16:31 |
Dat gebeurd alleen als je op een drukke markt of zomermarkt loopt zit in ingeklemd als een sardientje in een blikje | |
| spapaars | dinsdag 5 augustus 2025 @ 23:34 |
| Het is moeilijk te omschrijven. Maar ze kletsen daar liefkozend in het Nederlands. Ik ben zelf een blanke watje, en geboren binnen de grenzen. Maar kijk eens naar de Nederlandse voorbeelden, zoals het Jeugdjournaal en vergelijkbare TV, die ze ook daar hebben. https://suriname.nu/surinamenieuws/ https://suriname.nu/surinamenieuws/stvs/ [ Bericht 9% gewijzigd door spapaars op 05-08-2025 23:49:53 ] | |
| KinKiJan | woensdag 13 augustus 2025 @ 19:56 |
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op VideolandTerror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen. | |
| ChildoftheStars | woensdag 13 augustus 2025 @ 19:59 |
Dit klinkt ernstig vermakelijk en super slecht | |
| KinKiJan | woensdag 13 augustus 2025 @ 20:03 |
Haha yup! | |
| spapaars | woensdag 13 augustus 2025 @ 23:59 |
Benieuwd, een 17 jaar oudere Jaap. | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:20 |
Sowieso wel benieuwd naar wie er allemaal aan mee gaan doen. Zie BB Ashley zich hier ook wel voor inschrijven. Denk dat ik dan oversla trouwens | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:27 |
| 14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start. De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt. Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken. | |
| spapaars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:48 |
Weer zo'n programma waar bijna vergeten BN'ers graag aan meewerken. | |
| spapaars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:52 |
| Let's Play Ball: deelnemers Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland. Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland. Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch. Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch. Kan het gekker? Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator. Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen. ![]() | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:16 |
Ook zoiets ja, zelfde namen ook. Waarschijnlijk zie je de meesten ook terug in Allesweter Vips. Zelfs in de zomertijd met al die herhalingen overal heb ik het nog niet gezocht dat te kijken. | |
| spapaars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:18 |
![]() | |
| ChildoftheStars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:08 |
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video. Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:26 |
Zal best voor geinige situaties zorgen, maar de deelnemers spreken me niet aan. Zo zijn die Frogers mij te gemaakt. Daar zou ik me te veel aan gaan storen. Beetje zoals met De Bondgenoten, het programma is wel ok, maar weet het nu wel. En ik stoor me inmiddels meer aan enkele deelnemers dan dat ik nog lol heb in het kijken van het geheel, dus dan kijk ik liever niet | |
| ChildoftheStars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:50 |
Ik ben daar niet zo gevoelig voor. In mijn hoofd is het gewoon gezellige televisie | |
| ChildoftheStars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:50 |
| Hier heb ik destijds flink om gelachen Bekijk deze YouTube-video | |
| spapaars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:18 |
Ik vind het met BN'ers zo geforceerd leuk doen. Voor de regie wel makkelijk om mee te werken een scene niet goed genoeg? Gewoon weer even overdoen. | |
| ChildoftheStars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:19 |
Tja... ik ben niet zo kritisch | |
| Dotteke | vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:45 |
| Wat een zenuwlijers zeg, dat geschreeuw | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:19 |
Gelijk heb je, ieder z'n ding | |
| Dotteke | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:32 |
Ik krijg alle persberichten en bijbehorende foto en verhalen binnen Dan ben ik best een een tijdje druk om alles te down en te uploaden en dan vinden users weer dat het bij TV hoort Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat nu hier hoort of in TV | |
| ChildoftheStars | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:38 |
Nog meer voorpret | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:43 |
Zag na mijn post dat er in TV inderdaad ook een topic over het programma is. Weet ook niet waar soortgelijke programma's, zoals Kamp van Koningsbrugge en No Way Back normaal gesproken horen. De lijn is inderdaad dun haha! | |
| Dotteke | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:53 |
Ja is nog een topic uit 2021 Ja echt, er is ook nog een topic over films en series. Maakte van de week ook een nieuw bericht over Expoditie Robbison, bleek ook in tv te horen. | |
| KinKiJan | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:55 |
Haha! Maar wel extra vervelend als je er veel moeite in steekt. | |
| Dotteke | vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:55 |
Ja, daarom ga ik er ook wat minder moeite in stoppen. WIl graag alles goed up to date houden, maar helaas | |
| ChildoftheStars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:20 |
| Let's play ball... eigenlijk ouderwetse familie-televisie voor op de zaterdagavond | |
| spapaars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:25 |
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen) Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst. | |
| ChildoftheStars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:27 |
Ach, het was toch gewoon gezellig? Op zich met je eens, maar ik kan me er niet druk maken. Misschien hadden ze een voorsprong moeten hebben gekregen... maar soit | |
| ChildoftheStars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:28 |
| Door met De Allesweter Vorig week wist ik bijna alles, eens zien of ik me vanavond weer slim ga voelen | |
| spapaars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:28 |
Zal geen vaste kijker worden, daar is het format veel te mager voor. | |
| ChildoftheStars | zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:29 |
| |
| Dotteke | zondag 17 augustus 2025 @ 07:34 |
Ja dat dus, je hoeft helemaal je best niet te doen om eerder binnen te zijn, misschien alleen voor de luxe voor de nacht | |
| ChildoftheStars | zondag 17 augustus 2025 @ 07:52 |
Het gaat om de onhandigheid toch en niet om winnen of verliezen | |
| spapaars | zondag 17 augustus 2025 @ 13:11 |
En dan moeten we wel geloven dat ze werkelijk in die tentjes overnachten. | |
| Dotteke | zondag 17 augustus 2025 @ 14:37 |
Ja in natte kleding en drijfnatte schoenen | |
| ChildoftheStars | zondag 17 augustus 2025 @ 14:48 |
| Dotteke | zondag 17 augustus 2025 @ 15:04 |
| |
| ChildoftheStars | zondag 17 augustus 2025 @ 15:05 |
| |
| Dotteke | zondag 17 augustus 2025 @ 15:14 |
Ja dan moet je maar niet zeggen dat ik een zuurpruim ben O wacht, ik kan je hier natuurlijk een note voor geven | |
| ChildoftheStars | zondag 17 augustus 2025 @ 15:15 |
Heb genade gij hoge geplaatste mod | |
| Dotteke | zondag 17 augustus 2025 @ 15:15 |
Nou vooruit dan, zal over mijn hartstrijken en doen of ik het niet gezien heb | |
| ChildoftheStars | zondag 17 augustus 2025 @ 15:16 |
| |
| spapaars | zondag 17 augustus 2025 @ 15:59 |
Reality, zo werkt dat, en daarom werken ze graag met een soort van BN'ers, die weten hoe het reilt en zeilt. | |
| spapaars | dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:52 |
| Daar in Zweden wordt een complete kerk verplaatst door Mammoet. https://www.svtplay.se/vi(...)sta-dagen?video=visa | |
| spapaars | woensdag 20 augustus 2025 @ 09:51 |
| Sail live https://www.at5.nl/ | |
| Dotteke | woensdag 20 augustus 2025 @ 10:20 |
thnx, mooi om te zien | |
| spapaars | woensdag 20 augustus 2025 @ 13:07 |
| Bekijk deze YouTube-video | |
| spapaars | vrijdag 22 augustus 2025 @ 02:28 |
De verschrikkelijke bokser, die al zijn bokswedstrijden tegen oudere bijna bejaarde tegenstanders wint, en toekomstige man van jutta leerdam is best wel vet aanwezig!![]() | |
| Dotteke | vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:40 |
| @Jockari hoe gaat het nu met jou? | |
| Dotteke | vrijdag 22 augustus 2025 @ 08:41 |
| @Frummelie Er is weer wat nieuws begonnen, iets voor jou? Dotteke in RLS / [Videoland] Echte Jongens Op Safari | |
| spapaars | vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:13 |
Mooie beelden, maar wat een zooitje ![]() [ Bericht 13% gewijzigd door spapaars op 22-08-2025 17:22:24 ] | |
| Dotteke | vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:25 |
Ja chaotisch en weer dezelfde knapen die je overal voorbij ziet komen. Die Nick draaft ook overal op he | |
| spapaars | vrijdag 22 augustus 2025 @ 19:41 |
Het is bijna zielig hoe die mensen met hun geestelijke beperkingen vrijwillig willen vertonen. | |
| Dotteke | vrijdag 22 augustus 2025 @ 20:00 |
| Ik snap sowieso niet dat mensen zich aanmelden voor die programma's. ALs je er aan een mee hebt gedaan zou je denken dat ze genezen zijn | |
| KinKiJan | vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:03 |
Mij ook niet bellen! Sommigen komen na een korte vakantie gewoon weer terug in hetzelfde programma. Krijgen ze straks nog het idee dat alle kijkers op ze zitten te wachten ook nog! | |
| Dotteke | maandag 25 augustus 2025 @ 06:59 |
| Morguh | |
| KinKiJan | dinsdag 26 augustus 2025 @ 11:07 |
| 4 oktober is De Alleskunner VIPS ook weer terug. Jane (BB '25) en Jimmy en Dilano (beiden BB'24) zijn daar ook in te zien. Dit wisten we al, want dit was al opgenomen voordat Jane aan BB meedeed, ze had het er wel eens over. Ze zijn met moeite terug te vinden op deze groepsfoto van uitermate slechte kwaliteit: ![]() Weet niet of ik er meer 'bekenden' uit had gehaald als de foto beter was Misschien is het Ruud uit BB1 op de voorgrond links, misschien ook niet. Zelfde geldt voor de liggende man vooraan, Olof uit B&B Vol Liefde? Misschien ook niet | |
| spapaars | woensdag 27 augustus 2025 @ 15:13 |
Hij lijkt inderdaad op Ruud. Ik ken niemand van B&B; ik heb er nog geen seconde van gezien. Maar zoals altijd zullen de meeste deelnemers me niets zeggen. | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 16:32 |
Vind dat altijd zo hysterisch programma, met al dat geschreeuw en gegil | |
| ChildoftheStars | woensdag 27 augustus 2025 @ 16:49 |
Op de achtergrond wel leuk. Niet om met volle focus kijken iig | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 16:53 |
Ik word er altijd geïrriteerd van, die krijsvrouwen en zeker die ja hoe zeg ik dat nu netjes.............. beter zeg ik het maar niet | |
| ChildoftheStars | woensdag 27 augustus 2025 @ 16:58 |
Hahaha ja Vrij ordinair gegil vaak... | |
| KinKiJan | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:00 |
Ken er meestal maar een paar van, of.. heb wel eens van ze gehoord. Maar die influence dinges zeggen me meestal sowieso niet veel. | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:07 |
Ja en zo overdreven allemaal. Het zijn ook vaak allemaal het zelfde soort typetjes | |
| ChildoftheStars | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:11 |
Ja van veel mensen vraag ik me ook af waarom ze "bekend" zijn... | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:28 |
Onder de jeugd waarschijnlijk. Ik heb niets met al die influenzers | |
| ChildoftheStars | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:30 |
Ik volg er wel een paar. Alleen zeg dat ik 5% van de deelnemers maximaal herken | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:32 |
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen. Ze zitten overal in | |
| ChildoftheStars | woensdag 27 augustus 2025 @ 17:33 |
Ja de meesten zijn denk ik bekend van spelletjes spelen En ik kijk niet zoveel spelletjes | |
| KinKiJan | woensdag 27 augustus 2025 @ 19:02 |
Ergens ook wel een mooi circulerend systeem. Beginnen bij zo'n 'normale mensen' Alleskunner, daarna via de kaartenbak door naar andere programma's (LLDL, Bondgenoten, Million Dollar -Middle of nowhere-, Marble Mania, Etc.) en dan gewoon weer terug naar het begin; De Alleskunner maar dan nu als VIP | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 19:03 |
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren. BG blijf ik nog wel even volgen. | |
| KinKiJan | woensdag 27 augustus 2025 @ 19:34 |
Das waar. Ook veel dezelfde concepten steeds, maar met nieuwe gezichten. Bondgenoten ben ik deze cyclus voorlopig afgehaakt; meer spoelen dan daadwerkelijk kijken slaat nergens op Aankomende week begint zo'n beetje het nieuwe TV seizoen, maar echt toppers heb ik er nog niet tussen gezien. Beste Zangers kijk ik wel naar uit, ook naar de KiKa special waar ze mee afsluiten. Dan doen huidige en vorige 'Beste Zangers' mee die duetten zingen.
| |
| spapaars | woensdag 27 augustus 2025 @ 19:58 |
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten. | |
| KinKiJan | woensdag 27 augustus 2025 @ 20:00 |
Heb jij even geluk! Baantjer krijgt een reboot! | |
| spapaars | woensdag 27 augustus 2025 @ 20:02 |
Ik had het over prachtig gemaakte series, Baantjer is er niet 1 van. Voor dat ben je afhankelijk van de publieke omroepen, maar die geven de laatste jaren weinig thuis. | |
| Dotteke | woensdag 27 augustus 2025 @ 20:05 |
Ja echt jammer. Je bent haast verplicht om Videoland of Netflix te nemen. Oor een film of een serie | |
| KinKiJan | woensdag 27 augustus 2025 @ 20:08 |
Haha, nee dat begreep ik. Maar je hebt wel gelijk, het is maar summier tegenwoordig. Toevallig keek ik onlangs nog of de serie 'Van God Los' ooit nog terug kwam. Nou was dat geen top serie, maar vond het wel altijd leuk om te kijken, voor veel acteurs en actrices ook een opstapje geweest naar meer. | |
| spapaars | donderdag 28 augustus 2025 @ 16:15 |
| Dit is grappig. https://www.ad.nl/binnenl(...)trapt-erin~a3def4ef/ | |
| KinKiJan | donderdag 28 augustus 2025 @ 18:50 |
| Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd. Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door KinKiJan op 28-08-2025 18:56:34 ] | |
| spapaars | donderdag 28 augustus 2025 @ 18:56 |
Onherkenbare Martin overigens. | |
| KinKiJan | donderdag 28 augustus 2025 @ 18:57 |
Je bedoelt dat ie bovenkleding aan heeft? Heb een link van het filmpje waar de screen vandaan komt aan m'n post toegevoegd | |
| spapaars | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:04 |
Hij heeft een nieuwe haartransplantatie laten doen.. | |
| KinKiJan | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:08 |
Nu je het zegt ![]() | |
| spapaars | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:15 |
Nu nog de rest, hij lijkt wel 15 jaar ouder. | |
| KinKiJan | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:23 |
Hij is nu 35, maar vond 'm sowieso al best een oude kop hebben toen ie in de loods zat. | |
| engine | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:26 |
Wie wel | |
| KinKiJan | donderdag 28 augustus 2025 @ 19:29 |
Zeker! Leuk voor ze | |
| Dotteke | zaterdag 30 augustus 2025 @ 07:03 |
Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd net als Wanda en Jasper | |
| Dotteke | vrijdag 5 september 2025 @ 10:38 |
| Voor wie er van houdt F&S / [Videoland] Tonnano | |
| KinKiJan | vrijdag 5 september 2025 @ 13:18 |
Ja die Wanda hobbelt nog steeds mee met de sport van Jasper, of het nou Heerenveen of Skújuüülefjål is maakt ook niet meer uit. | |
| Dotteke | vrijdag 5 september 2025 @ 13:24 |
Had nooit verwacht dat die twee zolang zouden samen blijven jij wel? | |
| KinKiJan | vrijdag 5 september 2025 @ 16:20 |
Neuh, maar gaf ze wel meer kans dan Mexx en Martin | |
| Dotteke | zaterdag 6 september 2025 @ 08:54 |
| Voor de liefhebbers Dotteke in F&S / Flodders keren in spin-off terug | |
| ChildoftheStars | zaterdag 6 september 2025 @ 08:55 |
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk... | |
| Dotteke | zaterdag 6 september 2025 @ 09:58 |
Er is genoeg anders te kijken het ene na het andere komt er aan. | |
| ChildoftheStars | zaterdag 6 september 2025 @ 10:51 |
Daarom, als kind vond ik het geweldig. Denk dat ik het nu niet meer leuk zou vinden | |
| Dotteke | zaterdag 6 september 2025 @ 10:58 |
Is vaak met series van vroeger, als er een vervolg op komt is het niet meer zo leuk. | |
| spapaars | zaterdag 6 september 2025 @ 11:05 |
| Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder. Benieuwd hoe het nu eruit zal zien. Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug? | |
| ChildoftheStars | zaterdag 6 september 2025 @ 11:11 |
Dat En ik ben geen kind meer Mijn humor heeft zich hopelijk in de loop der jaren zich ontwikkeld | |
| spapaars | zaterdag 6 september 2025 @ 11:16 |
Het was toch voor alle leeftijden. Afwachten dus. Sjakie (Lou Landré) is nu 85 (Wikipedia) | |
| ChildoftheStars | zaterdag 6 september 2025 @ 11:17 |
Ik houd het bij de goede herinneringen Denk dat ik het nu veel te flauw zou vinden | |
| spapaars | zaterdag 6 september 2025 @ 11:19 |
Maar je gaat het vast bekijken. Zo ook ik. En dan kan het afbranden beginnen, of niet! | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 09:52 |
Doe het even hier 5th anders is het zo offtopic Misschien plaats ik ook wel niets meer Heb gisteren ook wel wat in films en serie geplaatst. Er zijn drie topics tv, maar ook nog eens films en series, en dan de RLS we kunnen er ook Reallive spel/streams/soaps van maken. Maar als men steeds moeilijk gaat doen waar iets staat dan ga ik alle moeite niet meer doen van het plaatsen van een nieuw iets. Ben daar best even mee bezig. | |
| 5thencounter | zondag 7 september 2025 @ 09:54 |
Ik zie het probleem al, er is gewoon veel teveel RLS | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 09:58 |
te veel spelletjes in een soap waar mensen samen wonen | |
| 5thencounter | zondag 7 september 2025 @ 10:02 |
Als ik die lijst in rls&stream afloop ...komt geen eind aan, wat niet levensvatbaar is zakt gelukkig snel uit beeld | |
| engine | zondag 7 september 2025 @ 10:04 |
Nee die niet las ik toevallig vanmorgen. Verder vind ik het ook wel leuk. Ik ga zeker kijken. | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 10:06 |
Dotteke in F&S / Flodders keren in spin-off terug | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 10:14 |
Ja er is teveel, ik kijk ook niet alles hoor. Dat van Linda kijk ik ook niet ik mag haar niet zo. ALs ik haar in de aankondigingen voor bij zie komen is dat al linda genoeg voor mij | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 10:14 |
Hey Engine | |
| 5thencounter | zondag 7 september 2025 @ 10:18 |
Haar spelletjesshow is regelrechte Linda zelfverheerlijking ,, die sukkels urenlang naar Gooise vrouwen laten kijken is gewoon beschamend | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 10:18 |
Ik heb geen idee wat ze daar moeten doen ik kijk het niet | |
| 5thencounter | zondag 7 september 2025 @ 10:21 |
Slapen,vreten,zuipen,nerdy uithangen vraagjes beantwoorden en af en toe een eruit tot ze op zijn | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 10:22 |
ZIe je dat vreten, zuipen en al dat andere buiten de spelletje om ook? | |
| 5thencounter | zondag 7 september 2025 @ 10:26 |
Af en toe een shotje van tafel ja, maar de hele show is opdrachtje aanhoren en vraagjes beantwoorden, niet veel aan | |
| KinKiJan | zondag 7 september 2025 @ 10:43 |
| Ben ook afgehaakt na de eerste aflevering, het komt allemaal ook zo gemaakt over. Alles is aangekleed in een Harry Potter-Temu versie en de deelnemers spreken me ook niet echt aan. Maar ieder z'n ding In het topic zei iemand het treffend: "ze laten 'studeren' in een oude bibliotheek om vervolgens aan team banaan te vragen hoe de hond van Maxima heet" | |
| Dotteke | zondag 7 september 2025 @ 11:00 |
Daar moet je wel brains voor hebben om dat te weten | |
| engine | zondag 7 september 2025 @ 11:19 |
Hoi Dot | |
| spapaars | zondag 7 september 2025 @ 11:56 |
| Ik wist niet dat het bestond, een enorm oefenterrein voor Nederlandse motoragenten. Laat het zien met een Amerikaanse (oud-militair) Youtuber, die er iets beter uitziet dan een paar maanden geleden. Bekijk deze YouTube-video | |
| KinKiJan | zondag 7 september 2025 @ 18:25 |
Had ook geen idee, wel logisch ergens. Ze moeten wel een beetje kunnen oefenen voor ze het wild in gaan | |
| KinKiJan | zondag 7 september 2025 @ 18:34 |
| Viel van de week op zo'n stream van protesten in VK over die immigranten hotels. Niet dat ze geen terechte zorgen hebben, maar manmanman wat een volk loopt er tussen "We zijn helemaal niet far-right!". 3 seconden later met z'n allen de naam van ene Tommy Robinson scanderen. Lekker man | |
| Dotteke | maandag 8 september 2025 @ 15:05 |
| Voor wie dit interessant vindt F&S / [RTL]Antoni van Leeuwenhoek: over leven met kanker' | |
| KinKiJan | dinsdag 9 september 2025 @ 12:48 |
| Tribute: Battle of the Bands is er vroeg bij aankomend seizoen: in November al weer Bryan Adams, Donna Summer, The Golden Earring, Destiny's Child, Dua Lipa, Kiss, Julio Iglesias, Fleetwood Mac, The Beach Boys, Doe Maar, Ramses Shaffy en BZN. Ben weer benieuwd! [ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 09-09-2025 13:02:58 ] | |
| Dotteke | dinsdag 9 september 2025 @ 17:39 |
| Nieuwe Gooische vrouwen trailer F&S / [SBS] Gooische Vrouwen seizoen 7 | |
| KinKiJan | dinsdag 9 september 2025 @ 19:59 |
Duidelijkere Alleskunner foto's. Waren inderdaad Ruud van BB1, en Olof uit B&B Vol Liefde van 2(?) jaar geleden. ![]() Verder voor mij niet heel veel meer 'bekende' gezichten edit: Oh jawel! Haha, Daniëlle Balk, oud bondgenoot en zusje van... | |
| Jockari | donderdag 11 september 2025 @ 09:34 |
Hey @Dotteke , @spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij. Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug. Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor. Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan. Dank voor jullie bezorgdheid. | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 09:57 |
Dat is fijn te horen Jockari Hopelijk ben je niet al te ziek geweest van al die chemo's en immuntherapie Fijn dat het ook zijn werk doet. Hoe voel je je? Laat je even weten wat de uitslag van de scan is? Ik ga duimen voor een goed bericht | |
| lojanda | donderdag 11 september 2025 @ 10:06 |
| Goed om te horen Jockari en ik ga ook voor je duimen.. | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 10:08 |
Hey lojanda [ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 11-09-2025 10:29:29 ] | |
| lojanda | donderdag 11 september 2025 @ 10:33 |
Hi Dotteke Ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat gekletst wordt hier Geniet je ook zo van het weer nu het afgekoeld is? Ik ben zo blij dat de de zomer weer zo goed als voorbij is | |
| Jockari | donderdag 11 september 2025 @ 12:22 |
Bwa, na de chemo (is 2-wekelijks) een 3-tal dagen ietwat misselijk; maar de andere dagen voel ik me heel goed. Wel inspanningsvermoeidheid, maar is normaal nevenwerking bij chemo. | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 12:30 |
O dat is wel fijn, dan kan je het redelijk verdragen. | |
| Jockari | donderdag 11 september 2025 @ 13:24 |
Oeps, chemo is 3-wekelijks ipv 2-wekelijks dat ik schreef, dus eigenlijk 2,5 week geen last. | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 13:31 |
Nog beter toch | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 13:32 |
Ik post hier af en toe wat, er is niet echt veel animo voor helaas. Hier gaat het zoals het gaat, de ene dag wat beter dan de anderen. Ik ben blijer dan blij dat het warme weer afgelopen. Ik was er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. | |
| spapaars | donderdag 11 september 2025 @ 16:38 |
Ik wens je een mooie en lange toekomst. | |
| lojanda | donderdag 11 september 2025 @ 18:59 |
Zo gaat het hier ook.. rustig aan doen al valt dat niet altijd mee. Ik probeer dat echt te doen want anders betaal ik de prijs de volgende dag. Gelukkig zijn de ber maanden er weer en daar wordt ik toch altijd wel vrolijk van. Lekker knus weer nu het steeds eerder donker wordt. | |
| lojanda | donderdag 11 september 2025 @ 19:04 |
| Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 19:08 |
Dat vroeg donker zijn vind ik dan weer een nadeel, lange lichte dagen heeft mijn voorkeur eigenlijk | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 19:08 |
Dat het maar lekker mogen smaken | |
| KinKiJan | donderdag 11 september 2025 @ 19:28 |
Oeeoeh! Nou heb je het gedaan! * KinKiJan staat morgen voor de winkel open is voor de deur. | |
| spapaars | donderdag 11 september 2025 @ 20:03 |
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel. En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben. Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is. | |
| Dotteke | donderdag 11 september 2025 @ 20:07 |
Vind er niets gezelligs aan aan donker zijn. Ik kreeg 1200 terug. Zijn leuke bedragen | |
| spapaars | donderdag 11 september 2025 @ 20:10 |
Een vroeg, leuk cadeau voor de feestdagen (Al is het cadeau uit eigen zak) | |
| lojanda | vrijdag 12 september 2025 @ 11:17 |
Het was heerlijk.. en genoeg over voor nog een keer. | |
| lojanda | vrijdag 12 september 2025 @ 11:18 |
Lekker KinKiJan | |
| lojanda | vrijdag 12 september 2025 @ 11:19 |
Precies dat idd.. lekker cosy en het feestdagen gevoel | |
| Dotteke | vrijdag 12 september 2025 @ 12:10 |
Dat is altijd handig | |
| Dotteke | maandag 29 september 2025 @ 09:30 |
| Dotteke | dinsdag 30 september 2025 @ 16:52 |
| Voor de liefhebbers Dotteke in F&S / [Videoland] Maxima | |
| KinKiJan | zondag 5 oktober 2025 @ 01:24 |
| Heb de Alleskunner VIPS zitten kijken (ja ik weet het). Maar die Quincy uit Een Jaar Van Je Leven doet ook mee. Jimmy, Dilano, Ruud en Jane uit Big Brother zitten er ook in zoals we al wisten van de streams afgelopen seizoen. Dit was al opgenomen voor het laatste BB seizoen. Jane had nu wel 'oud-Big Brother deelnemer' onder haar naam staan. Quincy werd dan weer gewoon 'tiktokker' genoemd, zo lang heeft hij dan ook niet in EJVJL gezeten Oh ja, en Daniëlle Balk, oud Bondgenoten en zusje van zit er ook in trouwens... Blijft een vervelend mens. | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 04:51 |
AL doe zpgenaamde BNNers die aan dat programma mee doen, trouwens aan de meeste programma's Het zijn over het algemeen allemaal van die rare gasten. Ik heb het niet gekeken vind het ook geen leuk programma | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 04:58 |
| Voor de Jessie fans van weleer https://www.shownieuws.nl(...)/utopia-jessie-graaf | |
| KinKiJan | zondag 5 oktober 2025 @ 11:32 |
Vind de slomo beelden van zulke lui die zichzelf heel serieus nemen, maar heel erg voor lul zetten, toch een soort van leedvermaak Maar inderdaad, vooral uitgerangeerde of wannabe BN'ers die eraan mee doen. Er is 1 aflevering geweest en zag nu al vooral veel aanstellers. | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 11:43 |
Ik erger mij daar groen en geel aan, en dat geschreeuw altijd | |
| KinKiJan | zondag 5 oktober 2025 @ 12:39 |
Ja, ik zit daar ook altijd op te zeuren. Dat overdreven gedoe van die Sylvia Geersen bijvoorbeeld, brrrrrrr | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 12:44 |
Ja en van de mannen die van mannen houden, en dan degene die altijd van die superlelijke opgespoten lippen hebben of als drag verkleed zijn. | |
| KinKiJan | zondag 5 oktober 2025 @ 12:51 |
Nou ja vooral het overdreven gedoe erom heen dan ja. Bij elke opdracht een flauwe toespeling naar je geaardheid maken is gewoon niet meer grappig., zonder was het ook al wel duidelijk | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 12:53 |
Snap nooit zo waarom al die mensen in alle programma's op duiken. Ik knap er juist op af en ga steeds minder die programma's kijken | |
| KinKiJan | zondag 5 oktober 2025 @ 12:56 |
Ze zullen er vast een vergoeding voor krijgen. Al is het maar in de vorm van aandacht | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 12:57 |
Dat zeer zeker | |
| Dotteke | zondag 5 oktober 2025 @ 13:19 |
| Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje | |
| Dotteke | maandag 6 oktober 2025 @ 07:21 |
| Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden. RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles | |
| KinKiJan | maandag 6 oktober 2025 @ 10:13 |
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel. In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa. Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over | |
| Dotteke | maandag 6 oktober 2025 @ 12:31 |
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen. Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek. Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd | |
| Dotteke | maandag 6 oktober 2025 @ 12:32 |
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff Over uitmelken gesproken | |
| spapaars | maandag 6 oktober 2025 @ 14:45 |
Een kwestie van handhaven. | |
| KinKiJan | maandag 6 oktober 2025 @ 15:12 |
Tja, beetje zoals met die Meilandjes, die kregen ook een eigen 'soap' en dat werkte gek genoeg ook. | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:42 |
| Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:47 |
Ja, hier ook | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:48 |
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk. Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:50 |
Oh hier ook Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb. | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:52 |
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen. | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:52 |
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken. Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:53 |
| |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:54 |
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:54 |
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:55 |
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:56 |
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor. Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val. | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:56 |
Zou zo maar kunnen. De beroemde kaartenbak. | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:57 |
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:57 |
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:58 |
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma. En Sylvia ken wel lekker schelden. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:58 |
Ja idd! Dat wordt ook genot | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 20:59 |
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd. | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:00 |
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:00 |
Ja daarom Lezen is een onschuldige coping En mijn kopjes kamille thee die pure placebo is | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:05 |
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:08 |
Ja... overdreven is nog een understatement. Ze is zo hyper dat ik altijd een beetje medelijden met d'r krijg. Dan denk ik zonder een energiekanon te zijn vinden mensen je ook prima | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:09 |
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:10 |
Met alles in deze post eens! | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:11 |
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen. Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:12 |
| Ik heb trouwens Hayu opgezegd De realityverslaving is (even) voorbij | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:12 |
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind. Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:13 |
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:14 |
Eerder gebeurde er dingen, nu is het random geschreeuw zonder oorzaak. Schreeuwen om zendminuten. Zelfs Below Deck en Real Houswives is niet meer leuk En ik mis het niet eens | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:14 |
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen. En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:18 |
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten | |
| ChocoFan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:22 |
Helemaal eens met deze post. | |
| KinKiJan | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:26 |
Oh ja! Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet. | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:28 |
Ik heb haar wel eerder gezien, maar weet niet waar. Waarschijnlijk zo'n BN'er die de BN'er-status heeft gekregen door zich dom op televisie te gedragen? | |
| ChildoftheStars | donderdag 9 oktober 2025 @ 21:34 |
| Anderzijds op de uni ben ik ook mensen met zulke domme opmerkingen tegengekomen, dus soms twijfel ik ook wel aan het onderwijs in Nederland | |
| ChildoftheStars | vrijdag 10 oktober 2025 @ 11:08 |
| Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is | |
| KinKiJan | vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:14 |
Kunnen wel een poll gaan opzetten over wie wij denken die meedoen Sylvia Geersen, Rob Geus, Harrie Snijders? | |
| KinKiJan | vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:15 |
Denk het ook. De testen zijn er ook later bij gezet/aangepast. Jane werd 'oud Big Brother deelnemer' genoemd, maar de opnames waren al geweest nog voor zij aan BB meedeed. | |
| Dotteke | zaterdag 11 oktober 2025 @ 06:41 |
| Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten? Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets? | |
| KinKiJan | zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:05 |
Vond het vooral over Brijan gaan. De confrontatie met die moeder zag je steeds in de vooruitblikken al en aan het eind was er aan de situatie inderdaad nog steeds niks veranderd. Ja hij treedt op in Spanje..... Vind dit soort programma's sowieso vaak langdradig gebracht; Zeeman, Stegeman, Van der Spek, maar dit sloeg echt alles. | |
| Dotteke | zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:07 |
Ja en ook geen fatsoenlijk einde er aan. Ik kijk ze eigenlijk nooit, maar zag het voorbij komen in een reclame en was nieuwsgierig of het gelukt zou zijn. Helaas weten we dat nu nog niet. | |
| ChocoFan | zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:10 |
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Op zich wel jammer maar dat is tv nou eenmaal. | |
| ChocoFan | zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:14 |
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid. Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen. | |
| ChildoftheStars | zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:20 |
Ja Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury | |
| ChildoftheStars | zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:21 |
Helemaal mee eens Die laatste emoticon is absoluut niet nodig |