Dat hij op Mallorca vier keer in actie moest komen ziet Griekspoor niet als vermoeiend. Sterker nog, het is volgens hem ideale voorbereiding op zijn eersterondepartij tegen de Amerikaan Jenson Brooksby (ATP-149).quote:Op maandag 30 juni 2025 20:36 schreef DobbyDobby het volgende:
Griekspoor weer gepiekt op een niet belangrijk toernooi en nu kapot, goh.
Prima toch, ik neem aan dat wij als FOK! juichen voor onze mede-autist Brooksbyquote:Op maandag 30 juni 2025 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Hij krijgt ook wel een paar enorme luckypoints tegen van Brooksby trouwens
Het gebruikelijke verhaal, zijn laatste pot was een opgave in Romequote:Op maandag 30 juni 2025 21:19 schreef Szura het volgende:
Berrettini ondertussen op de rand van uitschakeling, normaal toch prima op gras
Voor mijn gevoel zie je op Wimbledon ook erg vaak spelers uit het niets ineens een goed toernooi draaien. Is natuurlijk ook een apart toernooi op een snelle ondergrond waar je daardoor ook sneller verrassingen ziet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Brooksby maakt ook echt bijna geen onnodige fouten deze pot
Ook biijzonder veel dubbele fouten van Tallon, die elke 2e service met zoveel risico slaat. Benieuwd wat daar de strategie achter is
Het idee is toch dat ze in Mallorca juist exact dezelfde banen hebben??quote:Op maandag 30 juni 2025 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk vooral dat ie nu van zichzelf staat te verliezen, waarschijnlijk ook omdat die banen van Mallorca totaal anders zijn dan hier.,,
Ik begreep uit de commentaren dat de banen van Eastbourne veel meer op die van Wimbledon lijken dan de gras/zandvlakte op Mallorcaquote:Op maandag 30 juni 2025 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het idee is toch dat ze in Mallorca juist exact dezelfde banen hebben??
Maar waardeloos van tallon ja. Brooskby stond ook nog te vallen zaterdag dus dat is geen excuus.
Klopt hoor. Is in Mallorca ook eigenlijk te warm voor grastennis. Die banen zijn binnen no time gaar, knollenveldquote:Op maandag 30 juni 2025 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begreep uit de commentaren dat de banen van Eastbourne veel meer op die van Wimbledon lijken dan de gras/zandvlakte op Mallorca
Het zou me niks verbazen als we dat bericht morgen weer lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |