Ruud, Fils en Korda.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:48 schreef Alpha0 het volgende:
Griekspoor geplaatst![]()
31e
Wie hebben er afgezegd?
Ik zeg dat we er maximaal 5 terugzien in die fasequote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:22 schreef mitt het volgende:
Potentiėle kwartfinales op basis van ranking:
Sinner - Musetti
Draper - Djokovic
Fritz - Zverev
Rune - Alcaraz
Roddick leuk tennisquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Het is toch wel een beetje nu of nooit voor Griekspoor. Zijn service volley zag er wel heel strak uit in Mallorca.
En wat doen al die Amerikanen opeens zo hoog in de ranking. 4 in de top 13! Allemaal hetzelfde soort tennis… laatste Amerikaan met leuk tennis was Roddick?
En Jack Draper….
Dat hoef je voor de vrouwen niet te doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:22 schreef mitt het volgende:
Potentiėle kwartfinales op basis van ranking:
Sinner - Musetti
Draper - Djokovic
Fritz - Zverev
Rune - Alcaraz
Riddick en leuk tennis had ik niet zo snel als combinatie verwachtquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Parelhoofd het volgende:
Het is toch wel een beetje nu of nooit voor Griekspoor. Zijn service volley zag er wel heel strak uit in Mallorca.
En wat doen al die Amerikanen opeens zo hoog in de ranking. 4 in de top 13! Allemaal hetzelfde soort tennis… laatste Amerikaan met leuk tennis was Roddick?
En Jack Draper….
Met Rune een prima loting qua geplaatste speler in zijn deel, maar de 1e ronde had beter gekund jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Die loting voor Griekspoor is trouwens best pittig, met Brooksby die de finale van Eastbourn haalt
Waanzinnige service, agressie forehand. Leuk om te zien op meerdere ondergronden. Behalve service kwam hij voor de wereldtop vaak tekort maar ik was fan.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Roddick leuk tennis?
Ik vind Paul wel een leuke speler, Tiafoe bij vlagen ook. Fritz en Shelton zijn lompe beukers, daar heb ik niet veel mee.
Doe maar een voorspelling los van de rankingquote:Op zondag 29 juni 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoef je voor de vrouwen niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |