SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja, ik moet nog wel evenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja bed. Ik zal eens vragen of er hier iemand nog moet plassen voordat we naar bed gaan.
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar honingbijen zijn soort van half gedomesticeerd? Net zoiets als schapen die je ook moet scheren enzo.
Ja kijk, dan heb je ook een stelletje klussers. Die redden zichzelf wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.
volgens mij haal je ergens een koningin en wat bijen en begin je daarmee door de koningin in de raat te zettenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja kijk, dan heb je ook een stelletje klussers. Die redden zichzelf wel.
Wij hebben hommels in de spouw. Geen idee of ze schade maken, maar tot nu toe is het wel gezellig.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij haal je ergens een koningin en wat bijen en begin je daarmee door de koningin in de raat te zetten
ja en mieren en ander ongedierte dat zich er in weet te nestenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.
Maar moet je de honing niet uit de raat halen zo nu en dan?
Schade zal vast meevallen. Echter minder als ze in de woning kunnen komen dus hopen dat alles goed dicht zitquote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij hebben hommels in de spouw. Geen idee of ze schade maken, maar tot nu toe is het wel gezellig.
Metselbijen stashen geen honing dacht ik. Metselen alleen hun kinderen achter het behang.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.
had ik het toch goedquote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
https://www.imkersnederland.nl/index.php?page=155
Tot nu toe houden ze zich netjes. We zien ze alleen af en toe uit de spouwventilatie ploppen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Schade zal vast meevallen. Echter minder als ze in de woning kunnen komen dus hopen dat alles goed dicht zit
Oh, never mind thenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Metselbijen stashen geen honing dacht ik. Metselen alleen hun kinderen achter het behang.
Honingbijen denk ik wel. Metselbijen regelen alles zelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
niet goed voor mn kontquote:
Snaai een vlaaiquote:
ah dat geld kwam onverwacht in zijn koelkast terechtquote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder om die berichten zo naast elkaar te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |