SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja, ik moet nog wel evenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja bed. Ik zal eens vragen of er hier iemand nog moet plassen voordat we naar bed gaan.
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar honingbijen zijn soort van half gedomesticeerd? Net zoiets als schapen die je ook moet scheren enzo.
Ja kijk, dan heb je ook een stelletje klussers. Die redden zichzelf wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.
volgens mij haal je ergens een koningin en wat bijen en begin je daarmee door de koningin in de raat te zettenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou het wel eens kunnen zijn inderdaad. Ik vroeg me ook al af hoe dit precies in zijn werk gaat, komen de bijen zelf of zet hij een kolonie uit in de bak. Wij hebben hier metselbijen, zitten in de panelen van de garage welke een honingraat structuur hebben en dat onderhouden ze allemaal zelf.
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja kijk, dan heb je ook een stelletje klussers. Die redden zichzelf wel.
Wij hebben hommels in de spouw. Geen idee of ze schade maken, maar tot nu toe is het wel gezellig.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en hebben er geen last van ondanks dat het er soms best veel kunnen zijn. Zitten ook bij de ingang van de garage maar kan er zonder probleem door.
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij haal je ergens een koningin en wat bijen en begin je daarmee door de koningin in de raat te zetten
ja en mieren en ander ongedierte dat zich er in weet te nestenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.
Maar moet je de honing niet uit de raat halen zo nu en dan?
Schade zal vast meevallen. Echter minder als ze in de woning kunnen komen dus hopen dat alles goed dicht zitquote:Op zondag 22 juni 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wij hebben hommels in de spouw. Geen idee of ze schade maken, maar tot nu toe is het wel gezellig.
Metselbijen stashen geen honing dacht ik. Metselen alleen hun kinderen achter het behang.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm interessant. We hadden het er toevallig vandaag over, dat het misschien een idee is om bijen te houden in de tuin, we hebben er een mooie plek voor achter in de tuin, en genoeg weides en tuinen met bloemen hier voor ze.
had ik het toch goedquote:Op zondag 22 juni 2025 22:26 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
https://www.imkersnederland.nl/index.php?page=155
Tot nu toe houden ze zich netjes. We zien ze alleen af en toe uit de spouwventilatie ploppen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Schade zal vast meevallen. Echter minder als ze in de woning kunnen komen dus hopen dat alles goed dicht zit
Oh, never mind thenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Metselbijen stashen geen honing dacht ik. Metselen alleen hun kinderen achter het behang.
Honingbijen denk ik wel. Metselbijen regelen alles zelf.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
niet goed voor mn kontquote:
Snaai een vlaaiquote:
ah dat geld kwam onverwacht in zijn koelkast terechtquote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder om die berichten zo naast elkaar te zetten
quote:
quote:
Je moet het ook met je mond snaaienquote:
De mensen waar hij zaken mee deed vroegen nadrukkelijk om "cold hard cash" dus dan moet het maar 't vriesvak in he.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat geld kwam onverwacht in zijn koelkast terecht
Wat zou Fles zijn visie zijn over bevroren biljetjes?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen waar hij zaken mee deed vroegen nadrukkelijk om "cold hard cash" dus dan moet het maar 't vriesvak in he.
Het laat hem koud denk ikquote:Op zondag 22 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou Fles zijn visie zijn over bevroren biljetjes?
Daar heeft hij een kille mening overquote:
Krijg er koude rillingen vanquote:
Een tekort aan liquide middelen hebben omdat je assets bevroren zijn kan wel problemen geven.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou Fles zijn visie zijn over bevroren biljetjes?
IJzige conclusiequote:
Gewoon een beetje chillen joh, laten we hier geen verhitte discussie van makenquote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een beetje chillen joh, laten we hier geen verhitte discussie van maken
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen, beetje m'n ritme aanpassen aan de Oostenrijkse tijdzone.quote:
ik heb andere dingen in mijn koelkastquote:Op zondag 22 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzonder om die berichten zo naast elkaar te zetten
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
Meh, ik wou dat ik wat aan die eenzaamheid kon doen. Het is echt frustrerend als het weer boven komt drijven.
dat klinkt pijnlijk..quote:Op zondag 22 juni 2025 23:08 schreef Donna het volgende:
Mijn onderbenen zijn verbrand. Die dingen hebben nog nooit enige kleur gehad en gisteren, hup zo verbrand.
En 1 enkel is helemaal opgezet ervan. De huid voelt zo strak. Auw.
Bewaren voor morgenquote:Op zondag 22 juni 2025 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Het is bijna bedtijd, ik heb focus gevonden
![]()
Heb ik wel eens geprobeerd maar het heeft een te korte houdbaarheidsdatum om het te kunnen bewarenquote:
Huh wat?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het voor mij vroeger wel iets had kunnen betekenen, op die manier. Was ik misschien minder stijf geworden.
Weet nog paar jaar geleden, met @:Faxie , die voelde zich heel ongemakkelijk toen we langs de bodypaint liepen. Al die borsten, hahaha. Hopelijk ga je er volgende maand beter mee om, maat.
We zochten toen user @:Elvi .
Binnen blijven met de gordijnen dichtquote:Op zondag 22 juni 2025 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt pijnlijk..
ik was gistern op mn armen en waarschijnlijk ook in mn nek rood maar afgezien van warm water (douche) had ik er gelukkig geen last van
vandaag maar niet weggeweest
geen gordijnen dus dat is wat lastig...quote:Op maandag 23 juni 2025 06:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen blijven met de gordijnen dicht
Ik nietquote:
Felies!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
well, that cat is out of the bag...
thnx allemaal
Ik heb nog meer besteld voor je verjaardagquote:Op maandag 23 juni 2025 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hier heeft het geregend, hopelijk blijft het de komende 2 uur droog even
das prima, maar wil graag met taart droog naar werk komen, anders hebben mn collega's verzopen taartquote:Op maandag 23 juni 2025 07:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog meer besteld voor je verjaardag
hmm, vanmiddag misschien een paar druppeltjes zo te zien.quote:
* vuilniszak aangeeftquote:Op maandag 23 juni 2025 07:48 schreef mschol het volgende:
[..]
das prima, maar wil graag met taart droog naar werk komen, anders hebben mn collega's verzopen taart
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juni 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
thnx allemaal
maar het topic wel, in iedergeval tot ik op werk benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 19° en het waait behoorlijk hard.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuk lekkerder buiten vandaag. Op kantoor was het al/nog 24,9 graden.
Slepen en droppenquote:Op maandag 23 juni 2025 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijft lastig: een bijlage bijvoegen in een email.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Wind is goed want huis waait lekker door
daarom altijd binnen 2 minuten een mail er achteraan sturen: "deze keer met bijlage"quote:Op maandag 23 juni 2025 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijft lastig: een bijlage bijvoegen in een email.
Dat heeft de verstuurder niet gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom altijd binnen 2 minuten een mail er achteraan sturen: "deze keer met bijlage"
2 minuten? Ik kom er bij versturen gelijk achter dat ik geen bijlage heb gestuurd.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom altijd binnen 2 minuten een mail er achteraan sturen: "deze keer met bijlage"
Ik nam het al ruimquote:Op maandag 23 juni 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 minuten? Ik kom er bij versturen gelijk achter dat ik geen bijlage heb gestuurd.
Sleur en pleur.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
30 min aan het werk en ik ben nu al moe van debiliteit van collega's
Nu hopen op een goed rendementquote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef kwiwi het volgende:
Aaaaaaargh, zie net dat ik per ongeluk een groot bedrag voor de verbouwing naar de aandelenrekening over heb gemaakt op vrijdag, in plaats van de gezamelijke spaarrekening. Wilde het nog corrigeren maar was gelijk geïnvesteerd
Niet iedere man drinkt graag een glaasje accuzuur met wat citroenschijfjes in de ochtend.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de positieve kant, het maakt haar in ieder geval geen basic bitch.
Misschien is het wederzijds.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
30 min aan het werk en ik ben nu al moe van debiliteit van collega's
Dat er collega's zijn die nu uit frustratie hele happen uit de koffiemachine aan het nemen zijn.quote:
Fijn. *Klapt laptop dicht en staat op.quote:
Ik moest gnuiven.quote:
Rijkelijk laat, maar ok.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goh, verrassend:
https://www.ad.nl/politie(...)em-is-stuk~aa4edc1f/
Ja, dat moet de norm zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich logisch dat de asiel aanvraagt in het land van herkomst en niet bij aankomst ergens daar asiel gaat aanvragen.
Veel te laat.quote:
Eens.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat moet de norm zijn.
Gefeliciteerd mscholquote:Op maandag 23 juni 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
thnx allemaal
Ah, D66 is ook begonnen met stemmen harken?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goh, verrassend:
https://www.ad.nl/politie(...)em-is-stuk~aa4edc1f/
Lijkt er wel op.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, D66 is ook begonnen met stemmen harken?
quote:Op maandag 23 juni 2025 07:45 schreef mschol het volgende:
thnx allemaal
Die zit nog in the bag hoorquote:
Daarom juistquote:
Rob is er achter dat de mensen die hij binnenhaalt zijn eigen clubje graag van flatgebouwen gooitquote:Op maandag 23 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, D66 is ook begonnen met stemmen harken?
Ze moeten gewoon terug naar de basis en een soort VVD-light worden zoals ze vroeger waren ipv een net-niet-GLquote:Op maandag 23 juni 2025 10:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rob is er achter dat de mensen die hij binnenhaalt zijn eigen clubje graag van flatgebouwen gooit
*Kopje thee neerzetquote:Op maandag 23 juni 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu echt zo'n dag dat alle stress uit m'n systeem sijpelt. Gaat vrij weinig gebeuren vandaag ben ik bang
Die zal die wel koud laten wordenquote:
Vvd maar dan met schijt aan boomers met teveel oud geldquote:Op maandag 23 juni 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon terug naar de basis en een soort VVD-light worden zoals ze vroeger waren ipv een net-niet-GL
Koude thee kat?quote:
Dat is meer mijn ding als ik ben afgeleidquote:
Die houdt Madurodam goed in de gaten.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lucht haha xD
maar nu voornamelijk één politiehelikopter, saai
Ga je ze de wijze levensles van 'meer stapjes is meer hapjes' bijbrengen?quote:
Vergeet meer trapjes meer hapjes nietquote:Op maandag 23 juni 2025 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je ze de wijze levensles van 'meer stapjes is meer hapjes' bijbrengen?
Oh dat klinkt in ieder geval positief.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Had gesprek met werk over invulling van mn uren, dat blijft een dingeerst omdat ik meer wilde werken bij onderzoek en nu ivm bezuinigingen
MAAR het pakt voor mij volgens mij goed uit? Ik had veel uren als tijdelijk contract en ga nu één dag erbij krijgen en dan nog één dag als tijdelijk contract voor onderzoek (ipv nu twee dagen tijdelijk)
het wordt wel nog iets meer versnipperd maar dan leukik blijf 2 dagen bij mn eigen opleiding, 1 dag onderzoek en ga 1 dag lesgeven in de minor voeding
. Dat laatste is nieuw maar super erg in mn vakgebied en kei leuk
rondje wandelen? is gezond en de tijd gaat weer voorbij en wie weet doet het je goedquote:Op maandag 23 juni 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Ik was nog even weer in bed gaan liggen maar de hele dag slapen maakt het ook niet beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Vergadering 2 zit erop, al te laat voor 3quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
rondje wandelen? is gezond en de tijd gaat weer voorbij en wie weet doet het je goedOh jezus hoe komt die daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klinkt spannend allemaalquote:Op maandag 23 juni 2025 10:55 schreef Crack_ het volgende:
Had gesprek met werk over invulling van mn uren, dat blijft een dingeerst omdat ik meer wilde werken bij onderzoek en nu ivm bezuinigingen
MAAR het pakt voor mij volgens mij goed uit? Ik had veel uren als tijdelijk contract en ga nu één dag erbij krijgen en dan nog één dag als tijdelijk contract voor onderzoek (ipv nu twee dagen tijdelijk)
het wordt wel nog iets meer versnipperd maar dan leukik blijf 2 dagen bij mn eigen opleiding, 1 dag onderzoek en ga 1 dag lesgeven in de minor voeding
. Dat laatste is nieuw maar super erg in mn vakgebied en kei leuk
Halloquote:Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sowieso beter met dit warme weer.
Gezien zijn airco zal het inmiddels wel ijsthee zijn.
Met thee heb ik dat niet zo snel. Omdat ik die door het glas heen kan zien. Maar hoeveel halve kopjes koffie ik niet helemaal heb opgedronken omdat ik er na een uur achterkwam dat de helft nog in de kop zat. Oeps.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is meer mijn ding als ik ben afgeleid
Tenzij je het nodig hebt natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
Ik was nog even weer in bed gaan liggen maar de hele dag slapen maakt het ook niet beter.
Ik gok niet dat die daar voorzichtig is neergelegdquote:
Na voel me gewoon niet zo chill maar hele tijd slapen helpt ook niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tenzij je het nodig hebt natuurlijkEn je hoeft niet de hele dag te slapen, even een klein dutje kan ook fijn zijn.
[..]
rondje wandelen? is gezond en de tijd gaat weer voorbij en wie weet doet het je goedHet waaide bij jou dus ook redelijk afgelopen nacht gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Maar dan moet je wel naar je glas kijkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met thee heb ik dat niet zo snel. Omdat ik die door het glas heen kan zien. Maar hoeveel halve kopjes koffie ik niet helemaal heb opgedronken omdat ik er na een uur achterkwam dat de helft nog in de kop zat. Oeps.
Dan misschien toch even wandelen als het weer het toestaatquote:Op maandag 23 juni 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na voel me gewoon niet zo chill maar hele tijd slapen helpt ook niet.
Thanksquote:Op maandag 23 juni 2025 11:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan misschien toch even wandelen als het weer het toestaatIn ieder geval knuff
* Denkt in brainfogquote:Op maandag 23 juni 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kijk naar de naam en doe een gok
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na voel me gewoon niet zo chill maar hele tijd slapen helpt ook niet.
Wel lekker verfrissend?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Als ik nu naar buiten ga ben ik binnen 1 minuut helemaal zeiknat.
Bondage natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Denkt in brainfog
Wat een ingewikkelde vraag
Ohquote:
Paraplu, regenpak, regencape ...quote:Op maandag 23 juni 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Als ik nu naar buiten ga ben ik binnen 1 minuut helemaal zeiknat.
Paraplu heb ik uitgeleend en de rest heb ik niet.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Paraplu, regenpak, regencape ...
Waarom ben je niet voor Wraptastic gegaan?quote:
Gewoon de regen dan maar in en droge kleren aan als je weer thuis bentquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Paraplu heb ik uitgeleend en de rest heb ik niet.
Dat klinken als goede redenenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Omdat ik deze naam graag wou hebben en de naam van mijn bondage account niet kwijt wil
Met een heel klein Trumpje.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
What is this, a NATO summit for ants!?
Ja dat overweeg ik zo ook te doen want ik begin honger te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon de regen dan maar in en droge kleren aan als je weer thuis bent
Ook een mooie maar nee, deze is goedquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je niet voor Wraptastic gegaan?
Hij was euforisch dat deze nog vrij wasquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of Kr1mpfoliebaasquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was euforisch dat deze nog vrij was
Oehhhhh nicequote:Op maandag 23 juni 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Wel nieuw LEGO setje erbij.
[ link | afbeelding ]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja dat jaquote:
[..]
rondje wandelen? is gezond en de tijd gaat weer voorbij en wie weet doet het je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Willen wij meeerrr of minderrrr stapjes en hapjes?!!?!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je ze de wijze levensles van 'meer stapjes is meer hapjes' bijbrengen?
ja!quote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat klinkt in ieder geval positief.
De windquote:
Ingewikkeldquote:Op maandag 23 juni 2025 11:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kijk naar de naam en doe een gok
Afgekoeld naar 26.5quote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds 24,5 hier binnen. Buiten harde wind en regen maar de blauwe lucht erachter komt ook alweer door.
Windstil!quote:Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het waaide bij jou dus ook redelijk afgelopen nacht gok ik?
quote:
Oh, handig wel.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De windicm een open raam. Want de ramen bij de slaapkamers kunnen alleen 'vrij' open staan, normaal kun je zo'n raam op slot zetten als ie open staat zodat ie niet gaat wapperen. Maar schijnbaar vervang mn woningbouw liever regelmatig ramen dan dat ze dat gaan installeren
Mijn raam heeft er ook al eens uitgelegen
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jeetje, dat zie jij dan weer
Lijkt me nogal een duur grapjequote:Baby darling doll face honey
Hier vanmorgen ook regenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog steeds 24,5 hier binnen. Buiten harde wind en regen maar de blauwe lucht erachter komt ook alweer door.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De windicm een open raam. Want de ramen bij de slaapkamers kunnen alleen 'vrij' open staan, normaal kun je zo'n raam op slot zetten als ie open staat zodat ie niet gaat wapperen. Maar schijnbaar vervang mn woningbouw liever regelmatig ramen dan dat ze dat gaan installeren
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die klimaatbeheersing werkt fantastisch hier.quote:
Als je wil kan ik ook nog wel kijken bij de Hema bij mij in het winkelcentrum?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo nog een keertje naar de Hema op zoek naar die laptoptas en ik ga ook nog een poging wagen bij de kruidvat @:ltvdk
ik was net al bij de kruidvat maar daar waren ze op. Ik heb er nog eventueel drie op de planning die redelijk bij elkaar in de buurt liggen. Geef me goedkope chocolade potverdikkie
Ik merk hetquote:Op maandag 23 juni 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die klimaatbeheersing werkt fantastisch hier.
Ja zekers, het houdt het oude klimaat van dit weekend vastquote:Op maandag 23 juni 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die klimaatbeheersing werkt fantastisch hier.
Je wasmachine?quote:
quote:
Daarmee krijg je toch de status van burgemeester in je Thaise dorpje?quote:
Zijn ze dan glad IPV korrelig?quote:
Vooral schoonquote:Op maandag 23 juni 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zijn ze dan glad IPV korrelig?
Ja geloof ik welquote:Op maandag 23 juni 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarmee krijg je toch de status van burgemeester in je Thaise dorpje?
tuurlijk, nu met de navotop blokkeren ze allesquote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ja lap, er vliegt hier iets over wat niet op de flight radar zichtbaar is
KAN DAT?! @:recce
Jazeker! Flightradar24 laat sommige vliegtuigen (vooral militaire) niet zien. Deze radar laat meer zien: https://globe.airplanes.livequote:Op maandag 23 juni 2025 11:48 schreef Crack_ het volgende:
Ja lap, er vliegt hier iets over wat niet op de flight radar zichtbaar is
KAN DAT?! @:recce
is dat centrum of fahrenheitstraat? centrum ga ik morgen even kijken, daar zou die ook moeten zijn. Anders mag jij misschien kijken als het bij de andere hema isquote:Op maandag 23 juni 2025 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je wil kan ik ook nog wel kijken bij de Hema bij mij in het winkelcentrum?
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuurlijk, nu met de navotop blokkeren ze alles
Ahhh thanks, volgens mij was het 'gewoon' de heli van de luchtvaartpolitie. Maar ja, kon het niet zien dusquote:Op maandag 23 juni 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Jazeker! Flightradar24 laat sommige vliegtuigen (vooral militaire) niet zien. Deze radar laat meer zien: https://globe.airplanes.live
Ja, het was waarschijnlijk zo'n grote politiehelikopter:quote:Op maandag 23 juni 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ahhh thanks, volgens mij was het 'gewoon' de heli van de luchtvaartpolitie. Maar ja, kon het niet zien dusThanks!
jupquote:Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het was waarschijnlijk zo'n grote politiehelikopter:
[ afbeelding ]
"Ik loop vlieg rondjes"quote:
Winkelcentrum bij mij in de buurt. Savornin Lohmanplein. Voor jou te ver weg denk ik, maar dan hebben we een mooie aanleiding om die bak koffie eens te plannen als ze die tas daar wel hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat centrum of fahrenheitstraat? centrum ga ik morgen even kijken, daar zou die ook moeten zijn. Anders mag jij misschien kijken als het bij de andere hema is
De therasiastraat heeft tegenwoordig ook een hema trouwens!![]()
[..]
Sinds vandaag zijn de maatregelen opgeschroefd dus dat kan wel kloppen. Heb al meermaals twee Apaches zien overvliegen hier. Voordeel is wel dat het luchtruim verder afgesloten is dus geen regulier vluchtverkeer boven Den Haag.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoor hier wel echt bijna de hele dag helikopters nubij jou ook @:airwin?
Ben benieuwd wie dat heeft gezegd. Trump, en alle andere regeringsleiders reizen via afgesloten wegen. Daar komt XR niet zomaar bij dus de kans dat die elkaar tegenkomen is vrijwel nihil.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg nog ff over die navotop he? Ik hoorde dat Extinction Rebellion gewaarschuwd is "De Beast van Trump stopt niet!"
Maar wat willen ze doen dan? Tientallen demonstranten doodrijden met de president van 'Murica aan boord?PR-technisch misschien niet het allerbeste idee.
Lelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ja, Den Haag is afgesloten![]()
ahhh, internet zegt dat ze hem daar niet hebbenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Winkelcentrum bij mij in de buurt. Savornin Lohmanplein. Voor jou te ver weg denk ik, maar dan hebben we een mooie aanleiding om die bak koffie eens te plannen als ze die tas daar wel hebben.
die heb ik volgens mij nog niet gezienquote:Op maandag 23 juni 2025 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds vandaag zijn de maatregelen opgeschroefd dus dat kan wel kloppen. Heb al meermaals twee Apaches zien overvliegen hier. Voordeel is wel dat het luchtruim verder afgesloten is dus geen regulier vluchtverkeer boven Den Haag.
Jezus wat lelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja geen idee joh, kan maar zo de MSN kwaakfeed van Windows 11 geweest zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dat heeft gezegd. Trump, en alle andere regeringsleiders reizen via afgesloten wegen. Daar komt XR niet zomaar bij dus de kans dat die elkaar tegenkomen is vrijwel nihil.
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle agenten in die helikopter misselijk nu.
quote:
ze hadden het wel even kunnen versieren met zo'n ledslinger inderdaadquote:
maar ja.... internet zei dat ze hem bij die ene wel hebben en die muts zei nee..quote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, internet zegt dat ze hem daar niet hebbenwel lief
Meer dan een gewone helikopter. En tot op heden kwamen ze elke keer met zijn tweeën langs dus dat geeft sowieso meer herrie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, internet zegt dat ze hem daar niet hebbenwel lief
[..]
die heb ik volgens mij nog niet gezienmisschien wel gehoord, maken ze veel herrie?
Hangen daar webcams?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg nog ff over die navotop he? Ik hoorde dat Extinction Rebellion gewaarschuwd is "De Beast van Trump stopt niet!"
Maar wat willen ze doen dan? Tientallen demonstranten doodrijden met de president van 'Murica aan boord?PR-technisch misschien niet het allerbeste idee.
Prachtige graffiti op die betonnen platen kunnen spuiten.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze hadden het wel even kunnen versieren met zo'n ledslinger inderdaadflauw zeg
Je bent de burgemeester, geef ze een opdracht.quote:
Hee, die stond hier vorige week nog op de parkeerplaatsquote:Op maandag 23 juni 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het was waarschijnlijk zo'n grote politiehelikopter:
[ afbeelding ]
Niet alle Apache's hebben die radar, dacht ik.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan een gewone helikopter. En tot op heden kwamen ze elke keer met zijn tweeën langs dus dat geeft sowieso meer herrie.
Je kan ze herkennen aan die mooie radar bovenop de wieken.
[ afbeelding ]
Bij mij vliegen elke dag F35's langs.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
en bij mij vliegen trouwens nog wel wat vliegtuigen
Dan moeten ze met kerst komenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
ze hadden het wel even kunnen versieren met zo'n ledslinger inderdaadflauw zeg
ik heb dat eerder meegemaakt en dan was het er gewoon wel maar keken ze niet goed, of lag het nog achter. Dus ik ga gewoon nog keertje kijken en anders morgen in het centrumquote:Op maandag 23 juni 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar ja.... internet zei dat ze hem bij die ene wel hebben en die muts zei nee..
proberen kan geen kwaad
ik had filmpjes gekeken van toen ze aankwamenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer dan een gewone helikopter. En tot op heden kwamen ze elke keer met zijn tweeën langs dus dat geeft sowieso meer herrie.
Je kan ze herkennen aan die mooie radar bovenop de wieken.
[ afbeelding ]
vet!!!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij vliegen elke dag F35's langs.
den haag zegt nee bedanktquote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan moeten ze met kerst komen
De vliegbasis ligt bijna praktisch tegen mijn wijk aanquote:
Gaaf!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij vliegen elke dag F35's langs.
Ik hoop het niet voor je. Straks denken ze dat die penisfiguur in je gazon is bedoeld als belediging naar Trump en komen ze je oppakken.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
ik had filmpjes gekeken van toen ze aankwamenik blijf die militaire dingen toch wel echt heel vet en interessant vinden, die kracht is echt bizar
denk dat ze hier ook nog wel komen
hoeveel stapjes per koekje zijn dat?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde morgen misschien naar Amsterdam lopen voor koekjes
Ga er vanuit dat de top in Den Haag me dan niet tegen kan houden
Goed verhaal wel. "Ja ik moet erdoor want ik moet koekjes!" Gaat werkenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wilde morgen misschien naar Amsterdam lopen voor koekjes
Ga er vanuit dat de top in Den Haag me dan niet tegen kan houden
hebben ze al gevraagd om je chequeboekje te gebruiken?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
De kitten leeft weer trouwens![]()
[ afbeelding ]
hmm nee?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze al gevraagd om je chequeboekje te gebruiken?
Ahw.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
De kitten leeft weer trouwens![]()
[ afbeelding ]
dat valt meequote:
verschil in hoogte?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ging het bijna mis hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |