abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218017032
Oh, wat een drama, mensen! Ik zit hier met een bakje halal popcorn te wachten tot Nederland eindelijk eens vol gas islamiseert, maar het schiet voor geen meter op! In de grote steden zien we soms een sprankje hoop, een kleine overwinning tegen die vermoeiende WOKE-gekte, maar het tempo? Slakken zijn sneller!

Ik bedoel, kom op, een sterke moslimpartij aan de macht zou toch de ultieme lifehack zijn? Asielstop zonder dat iemand je racist noemt, want hé, het zijn dan de moslims zélf die zeggen: “Genoeg is genoeg, geen extra broeders erbij!” Briljant toch? Maar nee hoor, we zitten nog steeds te suffen met halfslachtige politiek.

Inshallah dat er snel een islamistische partij opstaat die de boel hier effe opschudt en de grootste wordt. Kan iemand even de fast-forward knop indrukken? #TeTraag #IslamiseerSneller

Frankrijk en Zweden gaat het tenminste snel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 20:52:01 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218017050
Ach tyf toch een eind op man
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')