Dus feitelijk noem je je zusje een hoertje..........quote:Op zondag 22 juni 2025 14:45 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Dat had ik dus bijvoorbeeld mijn zusje kreeg tot op latere leeftijd elke maand ¤200 terwijl ik niks kreeg. Toen er een huis beschikbaar kwam mocht zij hem huren tegen goedkope prijs en ik zal ook wel niks erven lijkt het. Die mensen snappen het niet. Een vrouw hoeft geen geld te hebben om het andere geslacht aan te trekken. Een man moet geld hebben en macht om de hoertjes aan te trekken. Anders eindigt de bloedlijn.
Hoe moeten de andere kinderen zich dan wel niet voelen inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
beter dan ouders die 1 kind aftrekken
Geen open relatie hebben met je kroostquote:Op zondag 22 juni 2025 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:
beter dan ouders die 1 kind aftrekken
Denk niet dat iemand dat aandurft.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik voel een gigantische lemming aankomen
Gister nog op zijn zusje gevallen.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:07 schreef Marsenal het volgende:
Daarom aanpappen met iemand z'n zusje. Zwanger maken, en ze zit aan je vast.
Als het niet lukt, terug vallen op je eigen zusje.
Apart, in België zou je eerder andersom verwachten: meisjes in kelders en zulksquote:Op zondag 22 juni 2025 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moest in een hok onder de trap slapen terwijl mijn broers en zussen altijd in mooie kamers sliepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |