Haha ja Mirjam, die gaan ook naar de Arena, tsja,quote:Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En het was druk bij de metro. Wereldschok!
In principe is het zo dat ze dit jaar, in 2025, kijken naar je inkomen van 2023. Of naar je inkomen van 2024 zodra dat bij de Belastingdienst helemaal verwerkt is (dus als je aangifte verwerkt is). Als jij dus significant minder bent gaan verdienen en je vult dus een lager salaris in, dan moet je bij het gesprek bij de woningbouw bewijzen dat je op dit moment wel recht hebt op die woning. Dus met loonstrookjes o.i.d.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me af of Sanneke alles wel goed ingevuld heeft qua inkomen. Hier (andere regio) kun je niet reageren op bepaalde huizen die niet overeenkomen met je inkomen. Maar ja, ze wil geen advies en geen hulp.
Pittig, dan moet je echt altijd 'aan staan'.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:05 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Hij vist sleutels uit mijn tas. En krijgt de klauwen op de achterdeur open. Hij klimt dan bij de verwarmingsbuizen omhoog.
Heeft zichzelf al eens door het kattenluikje geperst, dus die hebben we ook al niet meer. Ramen krijgt hij ook open.
En dat in de tijd dat ik even op de wc zit of de wasmachine aanzet.
Hij heeft een licht verstandelijke beperking en is nonverbaal. Dus we krijgen het hem ook niet duidelijk dat het gevaarlijk is.
Maar net als met Joas, hij weet echt elke keer weer iets gevaarlijks te verzinnen. En we zitten er altijd bovenop. Maar hij heeft ook nog een oudere broer die nog wel eens slordig met de deuren is. En de jongste ziet dan meteen zijn kans.
Precies dit! Die achterkant van Mirjam en Maarten hebben we nu wel gezien.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Wie zou er naar huis rijden vanavond? Bij het eten zaten ze alle 4 aan de alcohol en nu weer. Ik snap niet waarom AM haar telefoon niet eens een keer aan de kant gooit en gewoon GENIET van het moment, wees eens 100% aanwezig voor je man en vrienden en zet jezelf niet steeds zo buiten de groep. Kan er met mijn hoofd niet bij dat blijkbaar niemand daar wat van zegt, ik zou het hartstikke ongezellig vinden.
Ah thnx voor je uitleg! Ik heb ook geen idee wat zij in 2023 deed maar volgens mij heeft zij het nergens lang uitgehouden. En wat geef je op qua inkomen als je een C-influencer bent met nauwelijks betaalde opdrachten.. Wat ik van haar begreep staat Dion er ook niet bij ingeschreven en mag/kan zijn inkomen ook niet meegerekend worden? Wellicht heeft ze nog iets van een uitkering?quote:Op maandag 23 juni 2025 20:11 schreef Donna het volgende:
[..]
In principe is het zo dat ze dit jaar, in 2025, kijken naar je inkomen van 2023. Of naar je inkomen van 2024 zodra dat bij de Belastingdienst helemaal verwerkt is (dus als je aangifte verwerkt is). Als jij dus significant minder bent gaan verdienen en je vult dus een lager salaris in, dan moet je bij het gesprek bij de woningbouw bewijzen dat je op dit moment wel recht hebt op die woning. Dus met loonstrookjes o.i.d.
Ik weet niet wat Sanneke in 2023 deed, maar als zij ZZP inkomsten had ofzo dan is het lastig bewijzen dat je dat nu niet meer hebt. Of misschien vermoeden ze dat ze haar inkomsten kunstmatig laag houdt. Als ze er zo vreemd in om praat als dat ze op Insta doet dan kan ik me voorstellen dat die gesprekken alles behalve soepel verlopen.
Ik was laatst bij Di-rect en ook daar liep iedereen met een telefoon in de hand en vooral alles te filmen, en heb dan ook echt het idee dat je alles veel minder mee krijgt, echt zonde. En ik vraag me dan altijd af of mensen die filmpjes thuis allemaal nog eens gaan kijken. Denk het niet namelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Wie zou er naar huis rijden vanavond? Bij het eten zaten ze alle 4 aan de alcohol en nu weer. Ik snap niet waarom AM haar telefoon niet eens een keer aan de kant gooit en gewoon GENIET van het moment, wees eens 100% aanwezig voor je man en vrienden en zet jezelf niet steeds zo buiten de groep. Kan er met mijn hoofd niet bij dat blijkbaar niemand daar wat van zegt, ik zou het hartstikke ongezellig vinden.
Dion werd door de woningbouw uitgeschreven vorig jaar, toen ze 3 (of 7) cent teveel verdienden de 2 jaar er voor en daardoor het huis niet kregen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:20 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ah thnx voor je uitleg! Ik heb ook geen idee wat zij in 2023 deed maar volgens mij heeft zij het nergens lang uitgehouden. En wat geef je op qua inkomen als je een C-influencer bent met nauwelijks betaalde opdrachten.. Wat ik van haar begreep staat Dion er ook niet bij ingeschreven en mag/kan zijn inkomen ook niet meegerekend worden? Wellicht heeft ze nog iets van een uitkering?
Ik was laatst naar Ghost en daar moest de telefoon in een pouch. En het was fantastisch. Je beleeft het dan écht. En ik ben niet eens een concertfilmer, maar om je heen ook geen enkele telefoon. Zou echt de standaard moeten worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Di-rect en ook daar liep iedereen met een telefoon in de hand en vooral alles te filmen, en heb dan ook echt het idee dat je alles veel minder mee krijgt, echt zonde. En ik vraag me dan altijd af of mensen die filmpjes thuis allemaal nog eens gaan kijken. Denk het niet namelijk.
Ik ben helemaal voor, veel leuker voor jezelf en de mensen om je heen.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik was laatst naar Ghost en daar moest de telefoon in een pouch. En het was fantastisch. Je beleeft het dan écht. En ik ben niet eens een concertfilmer, maar om je heen ook geen enkele telefoon. Zou echt de standaard moeten worden.
Ik was niet eens meer meegegaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik was laatst bij ghost en daar moest bij binnenkomst je telefoon in een speciaal tasje die dicht ging en als je naar buiten ging werd hij er weer uit gehaaldquote:Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Di-rect en ook daar liep iedereen met een telefoon in de hand en vooral alles te filmen, en heb dan ook echt het idee dat je alles veel minder mee krijgt, echt zonde. En ik vraag me dan altijd af of mensen die filmpjes thuis allemaal nog eens gaan kijken. Denk het niet namelijk.
quote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik was laatst bij ghost en daar moest bij binnenkomst je telefoon in een speciaal tasje die dicht ging en als je naar buiten ging werd hij er weer uit gehaald
Ik had een deja vuquote:Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik was laatst bij ghost en daar moest bij binnenkomst je telefoon in een speciaal tasje die dicht ging en als je naar buiten ging werd hij er weer uit gehaald
Haha grappig ik was er ook 🤣😂👍quote:Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik was laatst naar Ghost en daar moest de telefoon in een pouch. En het was fantastisch. Je beleeft het dan écht. En ik ben niet eens een concertfilmer, maar om je heen ook geen enkele telefoon. Zou echt de standaard moeten worden.
Zo zonde.. en ook irritant als iemand voor je constant met haar armen en camera omhoog staat.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat je een keer even iets filmt bij een concert, oké. Maar zij filmt continu. Plaatst het vervolgens op insta, kijkt of er iemand heeft gekeken etc en dan dat hele riedeltje opnieuw. Ze is dus alleen maar met insta bezig en kan never nooit genieten van het concert.
Ja ze zuipen overal en altijd ook met paardrijden of wat dan ook en dan gaan ze gewoon met de auto naar huis.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Zonde idd.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat je een keer even iets filmt bij een concert, oké. Maar zij filmt continu. Plaatst het vervolgens op insta, kijkt of er iemand heeft gekeken etc en dan dat hele riedeltje opnieuw. Ze is dus alleen maar met insta bezig en kan never nooit genieten van het concert.
Ze zijn met de auto van de man van Mirjam (van IJsland) gegaan, dus die gaan ook met de auto terug.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja ze zuipen overal en altijd ook met paardrijden of wat dan ook en dan gaan ze gewoon met de auto naar huis.
Maar, wie weet hebben ze een taxi geregeld deze keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |