Hey, wil jij er een bilat van maken? We moeten wel de tijd nemen om hier goed over te sparren, laten we beginnen met of we een projectmanager nodig hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het doorgegeven aan het hoofdkantoor en ze nemen het mee naar achter, waar ze erover gaan sparren
Die onderste denk ik, maar goed. Toen ik opgroeide hadden wij een spar in het dorp. Hoe je zo'n tyfus slechte locatie kan kiezen, in een dorp met zo weinig mensen, het is mij een raadsel. Maar ik associeer de spar dus met een slechte buurtsuper.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:02 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zoek het Nederlandse filiaal: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen van allen, want de gemiddelde Spar in Nederland (IN HET THUISLAND) ziet er inderdaad zo uit:quote:Op zondag 22 juni 2025 13:04 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Die onderste denk ik, maar goed. Toen ik opgroeide hadden wij een spar in het dorp. Hoe je zo'n tyfus slechte locatie kan kiezen, in een dorp met zo weinig mensen, het is mij een raadsel. Maar ik associeer de spar dus met een slechte buurtsuper.
Maar wat heb jij dan met de spar?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:07 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Geen van allen, want de gemiddelde Spar in Nederland (IN HET THUISLAND) ziet er inderdaad zo uit:
[ afbeelding ]
of zo:
[ afbeelding ]
Ik zit in het buitenland en de dichtsbijzijnde winkel was een hypermarkt van een toevallige Hollands Glorie genaamd de Spar, heb er de tijd van mijn leven gehad en ze hebben allemaal topproducten.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:10 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan met de spar?
Zal daar wel erg saai zijn in het buitenland, als je hoogtepunt een supermarkt is. Ik kom daar enkel om gauw te kopen wat ik moet hebben, en dan ook weer zo gauw mogelijk weg te zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik zit in het buitenland en de dichtsbijzijnde winkel was een hypermarkt van een toevallige Hollands Glorie genaamd de Spar, heb er de tijd van mijn leven gehad en ze hebben allemaal topproducten.
En dan denk ik aan die troosteloze campingwinkels die de OG Spar is in het thuisland
Ik analyseer supermarkten als hobby en hou een database bij.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:22 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Zal daar wel erg saai zijn in het buitenland, als je hoogtepunt een supermarkt is. Ik kom daar enkel om gauw te kopen wat ik moet hebben, en dan ook weer zo gauw mogelijk weg te zijn.
De Kaufland in het Ringcenter aan de Frankfurter Alleequote:Op zondag 22 juni 2025 13:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik analyseer supermarkten als hobby en hou een database bij.
Ik loop altijd in de hypermarkt rond met een notitieblokje
@Sociosquote:Op zondag 22 juni 2025 13:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik analyseer supermarkten als hobby en hou een database bij.
Ik loop altijd in de hypermarkt rond met een notitieblokje
Kaufffflandquote:Op zondag 22 juni 2025 12:59 schreef Roesjesjager het volgende:
Sorry @:capuchon_jongen maar de Carrefour is de grootste strontwinkel die er is. De spar ook, al die klote Franse invloeden.
Kaufland is echt veel beter. Fuck de Fransen.
De spar is wat mij betreft ook verfranst. Hoeven we hier niet.
En nu ik toch bezig ben flikker AH en Jumbo er ook maar uit en dan overal een Nettorama.
Wij komen zelf veel in die in Heinsberg. Dat is ongeveer één van de oudste filialen in hun portefeuille die ze hebben. Ik kwam daar al als kind zijnde met mijn ouders, toen het nog Allkauf heette. Daarna is het overgegaan in Real,-.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:02 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
De Kaufland in het Ringcenter aan de Frankfurter Allee
Bedelen moet je ook buiten bij de ingang doen. Dat is gewoon irritant in de winkel.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
Een halve buurtwinkel met studenten die je afsnauwen als je om muntjes vraagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |