SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik vond het wel eventjes pittig warm toen ik naar de supermarkt ging.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:14 schreef Moeraskat het volgende: Ik weet niet of ik naar buiten durf aangezien mensen massaal roepen dat het bloedverziekendheet is.
Zo erg is het nou ook weer niet. Ik kan hier gewoon in een dikke winterjas met een muts en handschoenen zitten zonder het koud te hebben.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat ding is zo krachtig dat ik het hier in Emmen nog merk.
Hier nog steeds 25 binnen.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier andersom. 21 graden binnen, goed te doen.
Ik heb al een paar keer in een bus gezeten die uitviel omdat er geen chauffeur voorhanden was, dus alles kan gebeuren.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
'cause you gotta have faitha faitha faitha
Morgen weer lekker uitgerust en zonder frustraties van het weekend naar je werk dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:17 schreef bondage het volgende:
En ik krijg Mycroft niet over naar andere server door depencency gedoe en het cluster waar het nu draait is aan het afsterven gezien de VM steeds crashed.
Goede dag wel vandaag
Die van mijn buren doet het bijna elke avond, dus dan is dit een beter moment.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En die kuthond van de buren is ook weer aan het blaffen.
Ik begrijp dat nooit. Zou als hondenbezitter echt krankzinnig worden van dat geblaf. Laat staan als buren.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die van mijn buren doet het bijna elke avond, dus dan is dit een beter moment.
Er is hier in de buurt eoa wijf met een hond die gewoon de hele dag door blaft. Echt hard keffen gewoon. Om niks, om alles. Heel irritant.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat nooit. Zou als hondenbezitter echt krankzinnig worden van dat geblaf. Laat staan als buren.
Ik heb de hele week cursus dus even geen werkquote:Op zondag 22 juni 2025 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen weer lekker uitgerust en zonder frustraties van het weekend naar je werk dus.
Al gemeld zeker?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is hier in de buurt eoa wijf met een hond die gewoon de hele dag door blaft. Echt hard keffen gewoon. Om niks, om alles. Heel irritant.
Oke leuk?quote:Op zondag 22 juni 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet. Ik kan hier gewoon in een dikke winterjas met een muts en handschoenen zitten zonder het koud te hebben.
Mooi dan kan ik straks mountainbikenquote:Op zondag 22 juni 2025 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Ok, nu is het wel flink af aan het koelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |