Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar welke random bezoeker gaat 2 euro neerleggen terwijl er legio betere en drukkere fora zijn?
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Toch voor de vorm eens gekeken hoe de site er uit ziet zonder adblocker
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is toch niet te doen@:danny
Eens ik ben er ook allahngquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.
Pak hem beet, jaartje of 25.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.
Ja, ik heb het gemerkt.quote:
Ik vang ze altijd met open armen op. Daardoor zelfs een relatie door gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gemerkt.
Misschien is het voor nieuwe mensen ook een beetje moeilijk om daar tussen te komen, maar dat is een gok van mij.
Okee, dan zou ik niet weten waarom er niet zoveel nieuwe mensen komen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vang ze altijd met open armen op. Daardoor zelfs een relatie door gekregen.
Het schijnt dat forums zijn ingehaald door Instagram, X, Apps etc............quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee, dan zou ik niet weten waarom er niet zoveel nieuwe mensen komen.
Nou die heb ik allemaal ook, maar ik vind een forum ook wel fijn. Eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat forums zijn ingehaald door Instagram, X, Apps etc............
Ik kom juist vrijwel nergens buiten FOK! qua sociale dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou die heb ik allemaal ook, maar ik vind een forum ook wel fijn. Eigenlijk.
Stom dus om mensen weg te jagen met dit soort gekke rotzooi.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Precies, en als je zeurt over de overkill dan moet je maar een abo nemen. Geen hond doet dat natuurlijk als newbequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stom dus om mensen weg te jagen met dit soort gekke rotzooi.
Alleen de slijterij denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom juist vrijwel nergens buiten FOK! qua sociale dingen.
Ik denk dat jij een grotere cash cow voor Danny bent dan de mensen die een Basic of Plus abo hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Toch voor de vorm eens gekeken hoe de site er uit ziet zonder adblocker
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is toch niet te doen@:danny
Dat idee heb ik altijd bij die opa die zo tekeer gaat over wolven in Nederland. Die zit al aan de jenever voordat hij zijn bed uitstapt.quote:
Het internet is gekaapt door Big-Tech.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:50 schreef xpompompomx het volgende:
Heel internet gaat kapot aan ads, AI, bots en algoritmes. Konden we nog maar een jaar of 15 terug in de tijd.
Vroeger, toen het ergste nog was dat Metallica Napster aanklaagde. Wat mis ik die tijd. Tegenwoordig is heel het internet vertieft.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het internet is gekaapt door Big-Tech.
Vivaldi browser gebruiken. Of uBlock plugin.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
Net zoals youtube. Ooit leuk, nu amper te bekijken zonder helemaal kapot ge-ad te worden.
Met Ublock heb ik op youtube al problemen tegenwoordig. Zal Vivaldi eens proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vivaldi browser gebruiken. Of uBlock plugin.
Bedoel je Johan Derksenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij die opa die zo tekeer gaat over wolven in Nederland. Die zit al aan de jenever voordat hij zijn bed uitstapt.
En opeens snapje waarom de grootste advertentie boer een eigen browser gemaakt heeft (Chrome) En ze heel dichtbij waren adblockers dicht te timmerenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het internet is gekaapt door Big-Tech.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |