Ik zou nog eerder naar snackbar de Schakel in Nieuw-Loosdrecht rijden, dan deze drek te eten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:05 schreef Mikeytt het volgende:
Hier geld voor durven te vragen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor senioren, het zijn ook muizenhapjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:03 schreef Mikeytt het volgende:
Even op de website van Apetito gekeken, want klonk wel interessant.
Wat een armoedige maaltijden zeg
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Treinhoer het volgende:
Ik zou nog eerder naar snackbar de Schakel in Nieuw-Loosdrecht rijden, dan deze drek te eten.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is voor senioren, het zijn ook muizenhapjes.
Ik eet nog liever bij wegrestaurant in de klaver te Niebert zonder bekpamperquote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik zou nog eerder naar snackbar de Schakel in Nieuw-Loosdrecht rijden, dan deze drek te eten.
Lol wat een aids allemaalquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Toch voor de vorm eens gekeken hoe de site er uit ziet zonder adblocker
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is toch niet te doen@:danny
Wtfquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik betaal al zoveel abos en op verschillende websites ook via Patreon etc. Ik betaal me scheelquote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:45 schreef Eightyone het volgende:
Gelukkig is het allergoedkoopste abonnement (waarmee je iig de reclame verwijdert) niet al te duur.
Amper 2 euro per maand. Met 1 biertje minder ben je er.
Dit dus, Was het maar één bannertje inderdaad maar ze nemen heel je scherm inbeslag en besturen zelfs de site op zoon manier (vooral op mobiel) dat je constant aan het vechten bent met de oog-aids. Dit is de reden waarom je zonder ad block niet meer op een normale manier op het internet kan zitten. Als je eenmaal reclame vrij leeft wil je niet meer terug. (wat in mijn ogen een grondrecht zou moeten zijn)quote:
Ja want elke willekeurige bezoeker neemt meteen een abo… dit schrikt toch iedereen af, behalve de klapjostis (inclusief ik) die hier, tegen beter weten in, blijven komen?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:01 schreef Metalfrost het volgende:
Je geeft de reclame consent, of je neemt een abonnement.
Het is eigenlijk best simpel.
Hey ik ben ook een van die mensen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja want elke willekeurige bezoeker neemt meteen een abo… dit schrikt toch iedereen af, behalve de klapjostis (inclusief ik) die hier, tegen beter weten in, blijven komen?
Maar welke random bezoeker gaat 2 euro neerleggen terwijl er legio betere en drukkere fora zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:45 schreef Eightyone het volgende:
Gelukkig is het allergoedkoopste abonnement (waarmee je iig de reclame verwijdert) niet al te duur.
Amper 2 euro per maand. Met 1 biertje minder ben je er.
Er komen geen nieuwe mensen hier enkel kloonsquote:Op zondag 22 juni 2025 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ja want elke willekeurige bezoeker neemt meteen een abo… dit schrikt toch iedereen af, behalve de klapjostis (inclusief ik) die hier, tegen beter weten in, blijven komen?
A niffo fok heeft zichzelf geliquideerd door topusers als wij jarenlang te bannen. Nu zijn ze skeer en hebben ze doekoe nodig dmv tantoe veel advo’s.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Onleesbaar.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo fok heeft zichzelf geliquideerd door topusers als wij jarenlang te bannen. Nu zijn ze skeer en hebben ze doekoe nodig dmv tantoe veel advo’s.
Mi niffo aaiiigght no spang alles flex? Nu kappa knoffo je weet zellif relax no jonko timequote:Op zondag 22 juni 2025 11:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A niffo fok heeft zichzelf geliquideerd door topusers als wij jarenlang te bannen. Nu zijn ze skeer en hebben ze doekoe nodig dmv tantoe veel advo’s.
quote:
Fakka tata! Alles flex? Hoeveel doekoe voor die kappa knoffo niffo? Nog een fissa gehad? Gr grquote:Op zondag 22 juni 2025 18:44 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Mi niffo aaiiigght no spang alles flex? Nu kappa knoffo je weet zellif relax no jonko time
In werkelijkheid zitten er maar drie personen op Fok! met ieder 500 kloons.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:04 schreef FlippingCoin het volgende:
ja heel vreemd dat er geen nieuwe mensen bijkomen
In werkelijkheid zijn het een stel AI-bots die op elkaar reageren.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In werkelijkheid zitten er maar drie personen op Fok! met ieder 500 kloons.
Jij bent echt een loserquote:Op maandag 23 juni 2025 10:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In werkelijkheid zitten er maar drie personen op Fok! met ieder 500 kloons.
Wat een oogaids!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg op m'n mobiel de ene na de andere 'je mag geen adblocker gebruiken'-waarschuwing.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:10 schreef LekkerSimpel89 het volgende:
[..]
Wat een oogaids!Blij dat ik al jaren lang Adblockers/Ublock gebruik. Niets meer vernomen. Ook geen waarschuwingen e.d.
Die kun je ook blokkerenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik kreeg op m'n mobiel de ene na de andere 'je mag geen adblocker gebruiken'-waarschuwing.
Zonder adblocker was het niet meer te doen.
Niemand, als je hier voor het eerst komt ben je snel weer weg. Niet te doen, en ja ik betaal er voor omdat ik niet zonder fok kan. Maar ik kom op héél veel sites met reclame waar ik me niet aan stoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar welke random bezoeker gaat 2 euro neerleggen terwijl er legio betere en drukkere fora zijn?
Veel plezier op fok. I’m outquote:Op maandag 23 juni 2025 11:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil tussen jou en mij is dat ik het gerust wil weten.
Fok is echt niet meer levensvatbaar. Voor advies kijk je tegenwoordig op chatgpt, reddit of andere fora. Fok is passe.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand, als je hier voor het eerst komt ben je snel weer weg. Niet te doen, en ja ik betaal er voor omdat ik niet zonder fok kan. Maar ik kom op héél veel sites met reclame waar ik me niet aan stoor.
Ik heb van veel mensen gehoord (o.a. mijn broer met een verbouwing bezig) oh ja Fok ja daar kwam ik via googel en daar las ik goed advies.
Nu schrikt het gelijk af.
Speciaal voor jou blijf ik nog even.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En daar moet ik of iemand anders mee zitten? Man, maak geen drama en log gewoon uit!
Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:19 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Maar welke random bezoeker gaat 2 euro neerleggen terwijl er legio betere en drukkere fora zijn?
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eens ik ben er ook allahngquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.
Pak hem beet, jaartje of 25.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier veel nieuwe mensen komen. Hier is echt een harde kern. Mensen die elkaar al heel lang online kennen.
Ja, ik heb het gemerkt.quote:
Ik vang ze altijd met open armen op. Daardoor zelfs een relatie door gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gemerkt.
Misschien is het voor nieuwe mensen ook een beetje moeilijk om daar tussen te komen, maar dat is een gok van mij.
Okee, dan zou ik niet weten waarom er niet zoveel nieuwe mensen komen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vang ze altijd met open armen op. Daardoor zelfs een relatie door gekregen.
Het schijnt dat forums zijn ingehaald door Instagram, X, Apps etc............quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:07 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Okee, dan zou ik niet weten waarom er niet zoveel nieuwe mensen komen.
Nou die heb ik allemaal ook, maar ik vind een forum ook wel fijn. Eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het schijnt dat forums zijn ingehaald door Instagram, X, Apps etc............
Ik kom juist vrijwel nergens buiten FOK! qua sociale dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou die heb ik allemaal ook, maar ik vind een forum ook wel fijn. Eigenlijk.
Stom dus om mensen weg te jagen met dit soort gekke rotzooi.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Precies, en als je zeurt over de overkill dan moet je maar een abo nemen. Geen hond doet dat natuurlijk als newbequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Stom dus om mensen weg te jagen met dit soort gekke rotzooi.
Alleen de slijterij denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom juist vrijwel nergens buiten FOK! qua sociale dingen.
Ik denk dat jij een grotere cash cow voor Danny bent dan de mensen die een Basic of Plus abo hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat idee heb ik altijd bij die opa die zo tekeer gaat over wolven in Nederland. Die zit al aan de jenever voordat hij zijn bed uitstapt.quote:
Het internet is gekaapt door Big-Tech.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:50 schreef xpompompomx het volgende:
Heel internet gaat kapot aan ads, AI, bots en algoritmes. Konden we nog maar een jaar of 15 terug in de tijd.
Vroeger, toen het ergste nog was dat Metallica Napster aanklaagde. Wat mis ik die tijd. Tegenwoordig is heel het internet vertieft.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het internet is gekaapt door Big-Tech.
Vivaldi browser gebruiken. Of uBlock plugin.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
Net zoals youtube. Ooit leuk, nu amper te bekijken zonder helemaal kapot ge-ad te worden.
Met Ublock heb ik op youtube al problemen tegenwoordig. Zal Vivaldi eens proberen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vivaldi browser gebruiken. Of uBlock plugin.
Bedoel je Johan Derksenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd bij die opa die zo tekeer gaat over wolven in Nederland. Die zit al aan de jenever voordat hij zijn bed uitstapt.
En opeens snapje waarom de grootste advertentie boer een eigen browser gemaakt heeft (Chrome) En ze heel dichtbij waren adblockers dicht te timmerenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het internet is gekaapt door Big-Tech.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:13 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Ik vind het überhaupt knap dat mensen zonder adblocker kunnen internetten, nu weet ik iets af van computers maar zonder adblocker zie je op bepaalde sites door de bomen het bos niet meer. Overal download dit dat zus zo dat ik zelfs heel goed moet opletten of ik wel het juiste aanklik.
Ja FOK is niet gratis, er zal een server betaald moeten worden en dat is niet het enige er moet ook onderhoud gedaan worden en er zal nog meer bij komen kijken.
Als je wat extra doekoes op de plank heb liggen kun je een abbo nemen -> https://fok.nl/shop/new/abo/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |