Nou het is nu 21° buiten dus lijkt me prima om te kunnen hardlopen.quote:
Maar geen middagadvies.quote:
Dus je maakt er zelf van dat dit geldt voor de ochtend en niet voor de middag of staat dat ergens ?quote:
Je kan toch zelf ook bedenken als je normaal hardloopt dat je dat met deze dagen niet rond 5 uur 's middags gaat doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus je maakt er zelf van dat dit geldt voor de ochtend en niet voor de middag of staat dat ergens ?
dat heet "gezond verstand"quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus je maakt er zelf van dat dit geldt voor de ochtend en niet voor de middag of staat dat ergens ?
"Common sense is not so common" --Voltairequote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:33 schreef mschol het volgende:
dat heet "gezond verstand"
heb jij dat niet ofzo?
Ja, want ik ben niet achterlijk en begrijp heus wel dat het tot een uur of elf prachtig weer is en daarna te warm wordt om te sporten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je al met dit soort uitvluchten kwam toen ze je probeerden te leren klokkijken of je veters strikkenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:05 schreef Invisibli het volgende:
Ik kijk naar buiten, soms doe ik nog 1 stap naar buiten en dan weet ik zelf wat voor weer het is.
Ik heb geen site nodig die mij gaat vertellen of het weer wordt om mijn bbq aan te steken.
Voorspellingen kloppen vaak niet, ze vergeten dat het atijd waait in Zeeland en per uur kan het wisselen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |