ik vind dit wel een beetje symptoombestrijdingquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Hij staat op mijn foe dus geen last van die crackie
ik weet niet of ze dit willen doen volgens mij heeft roos al een manquote:
BREAKING: Tong80 stopt met FOK!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:41 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind dit wel een beetje symptoombestrijding
dan hebben ze nog steeds ruzie alleen zien ze elkaar niet meerquote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
BREAKING: Tong80 stopt met FOK!
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
Wat, heb je een tattoo van tong op je foef?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:37 schreef roos94 het volgende:
Hij staat op mijn foe dus geen last van die crackie
Ik heb geen ruzies op FOK! Af en toe een meningsverschil. Types als Roosnogiets hebben meestal m'n belangstelling niet. Behalve als ze zichzelf belachelijk maken. Dan ben ik bereid m'n steentje bij te dragen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Tong en Roos hebben al jaren ernstige ruzie, en ik ben bang dat dit uit de hand gaat lopen. Ik vrees hierbij voor de gezondheid van beide users.
Bedenk hier manieren waarop ze het goed kunnen maken zodat er vrede op aarde is.
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzies op FOK! Af en toe een meningsverschil.
toch wil ik dat jullie gewoon vrienden wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen ruzies op FOK! Af en toe een meningsverschil. Types als Roosnogiets hebben meestal m'n belangstelling niet. Behalve als ze zichzelf belachelijk maken. Dan ben ik bereid m'n steentje bij te dragen.
Nu eerst ff muziekske en pissen.
Bekijk deze YouTube-video
Slikt ze ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
toch wil ik dat jullie gewoon vrienden worden
Ik kan niet eens met mezelf door de draaideur.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je boos? Pluk een Roos!
Heb je iets tegen rozen of zo, dat er nu 2 zijn waar je niet mee door één deur kunt?
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met mezelf door de draaideur.
ben je een beetje dik geworden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens met mezelf door de draaideur.
Nee, de draaideur is afgevallen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je een beetje dik geworden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |