abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2025 @ 23:53:10 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_217997811
Van die viesziedende mannetjes die met deze term strooien alsof dit een slecht iets is.

Zijn er mensen die géén geluk zoeken in het leven? Is dat waarom ze altijd boos zijn?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_217998100
Stel je voor dat we voor alle kanslozen uit heel afrika een uitkering moeten betalen met toeslagen en al.
Zodat ze in ons land lekker huizen bezet kunnen houden, stikstof doorspoelen, etc etc

Dus liever kallum aan met die instroom. Als het aan mij ligt gaat Faber zo snel mogelijk achter de stempelbalie

We zijn Niet de beroerdste om internationale steun te geven. Zoals track record bewezen is. We zien zulke landen graag in welvaart groeien
  zaterdag 21 juni 2025 @ 00:28:25 #3
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217998104
Niks mis met geluk zoeken, dat doet elke persoon echter als je je niet aanpast of er een rotzooi van maakt krijg je vanzelf een terechte negatieve stempel.

Gegroet
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
pi_217998143
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 00:28 schreef Helenattenek het volgende:
Stel je voor dat we voor alle kanslozen uit heel afrika een uitkering moeten betalen met toeslagen en al.
Zodat ze in ons land lekker huizen bezet kunnen houden, stikstof doorspoelen, etc etc

Dus liever kallum aan met die instroom. Als het aan mij ligt gaat Faber zo snel mogelijk achter de stempelbalie

We zijn Niet de beroerdste om internationale steun te geven. Zoals track record bewezen is. We zien zulke landen graag in welvaart groeien
Het hele idee Afrika is "arm&gelukzoekend" is hopeloos achterhaald. Kijk hoe moderne Afrikaanse steden er vandaag de dag uitzien en je waant je in New York of Tokio. :{w _O_ _O_
pi_217998217
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 00:38 schreef YoopY het volgende:

[..]
Het hele idee Afrika is "arm&gelukzoekend" is hopeloos achterhaald. Kijk hoe moderne Afrikaanse steden er vandaag de dag uitzien en je waant je in New York of Tokio. :{w _O_ _O_
Het hele idee dat afrika zonder grote kanslozen gebieden zit is hopeloos paradijsvlinder achtig
  zaterdag 21 juni 2025 @ 07:25:12 #6
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217998808
Iedereen is een smerige gelukszoeker
Je bent een waardeloze agent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')