Ik heb zoals veel van mijn VVD vrienden een succesvol bedrijf. En om een bedrijf succesvol te maken is het belangrijk om kosten te besparen.
Zo heb ik voor de inpakafdeling een stuk of 20 werknemers waar ik subsidie voor krijg. Ze werken wel maar half zo snel als een normaal persoon maar omdat ze mij helemaal niks kosten vind ik het wel prima, dat is gewoon een kwestie van een paar van die debieltjes extra neerzetten. Sommige van die lui werken inmiddels al jaren voor mij.
Dat gaat dus al een tijdje redelijk goed, op het incidentele poepongelukje op de werkvloer na maar dat hoef ik toch niet zelf op te ruimen.
Sinds een tijdje zijn er op die afdeling wat nieuwe dames bijgekomen en dat was achteraf gezien een minder goed idee. Veel van die subsidievangers hebben namelijk een groot tekort aan vrouwelijke aandacht en denken dat nu wel opeens te kunnen krijgen. Een van hen heeft zelfs 1 van die dames aangerand in het busje waarmee ze terug naar huis of instelling worden gebracht
Maar schijnbaar zijn ze nog net niet dom genoeg om niks van het hele metoo gebeuren mee te hebben gekregen dus nu is er opeens een hoop ophef.
En omdat veel van die werknemers ook iets van autisme hebben zijn die nu helemaal van slag en zijn ze nog minder productief dan normaal.
Klacht: achterlijke werknemer kan zich niet gedragen en kost mij geld