Op de bank zitten tot iemand aanbelt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:58 schreef Flitsbezorger het volgende:
Je moet doen wat het beste bij je past. Ben erg benieuwd naar je ervaringen!
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Op de bank zitten tot iemand aanbelt?
Goddank, dat brengt hoop. 😆quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik hoef jouw dm's en aandacht niet. Stop met beiden.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Goh mevrouw de aandachtshoer zit weer te hengelen naar dm's
Gewoon achterover leunen; alles komt goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Op de bank zitten tot iemand aanbelt?
Dat doe ik nu al een jaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:34 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gewoon achterover leunen; alles komt goed.
🤔 Lelijk? Dat is echt subjectief. Sommigen vinden bijvoorbeeld de FIAT Multipla lelijk, maar dat is echt een kwestie van voorkeur.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al een jaar.
Word irl niet benaderd. Ik denk dat ik te lelijk ben.
Was grapje. Ben redelijk lekker.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:58 schreef YoopY het volgende:
[..]
🤔 Lelijk? Dat is echt subjectief. Sommigen vinden bijvoorbeeld de FIAT Multipla lelijk, maar dat is echt een kwestie van voorkeur.
Laat je niet uit het veld slaan!
Met een cup a?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon met je blote tieten op het strand gaan liggen dan krijg je vanzelf aandacht.
Because...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:03 schreef Servieskast het volgende:
Was grapje. Ben redelijk lekker.
Waarom geeft niemand tips?
Genoeg mannen én vrouwen die verder kijken dan je cupmaat, en/of überhaupt niet op grote borsten vallen...quote:
Ga de hort op. Ga om te beginnen een klein kroegje opzoeken in de buurt, gewoon lekker laagdrempelig een beetje met mensen praten in zo'n typisch klein bruin dorpscafeetje.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:52 schreef Servieskast het volgende:
Al mijn psychische shit opgelost. Ben ready to date, maar ik weet niet waar na 6 jaar single zijn.
Leun ik nu achterover of?
Was een grapje. Ze zijn groter dan a.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:49 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Genoeg mannen én vrouwen die verder kijken dan je cupmaat, en/of überhaupt niet op grote borsten vallen...
Goorlap.quote:
Ik had hier serieus serieus op willen reageren, maar zag alle haat comments al weer in mn hoofd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga de hort op. Ga om te beginnen een klein kroegje opzoeken in de buurt, gewoon lekker laagdrempelig een beetje met mensen praten in zo'n typisch klein bruin dorpscafeetje.
En je hebt natuurlijk de dating-apps. Tinder/Bumble/Happn/Hinge, paar leuke foto's/goeie bio, ook lekker laagdrempelig.
Als je je comfortabel genoeg voelt kan je altijd nog lekker het centrum in en stappen en kijken of je het op die manier lukt.
Deel vooral je ervaringen!
IRL kom ik geen mensen tegen die zo achterlijk doen als Fok nws, dus hoef dan niet laag in niveau te dalen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
En wees vrouwelijk. En met een iets kleinere mond dan die je vanavond opentrok.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nog vrouwelijker hoeft niet, word al te vaak te seksueel of sensueel benaderd.
Ja. Wat is het nou?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al een jaar.
Word irl niet benaderd. Ik denk dat ik te lelijk ben.
Eerlijk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |