abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217995994
Deze strip in 4 enkele plaatjes? Kent iemand deze?

plaatje een : Charles? ( of andere naam ) ( is 6 ofzo ) ? zegt knappe moeder met ernstig kijkend gezicht
plaatje twee : de juf belde nunet met klacht , je hebt op school het fuck woord gezegt?
plaatje drie : zegt moeder en houd zijn kin vast "Dude?.... The fuck?"

[ Bericht 1% gewijzigd door marretak op 20-06-2025 20:20:32 ]
pi_217996203
Deze lijkt erop, maar is met 4 plaatjes in het ENgels en net een beetje anders en zonder kinnebak houdgreep.

pindazakje
pi_217996273
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze lijkt erop, maar is met 4 plaatjes in het ENgels en net een beetje anders en zonder kinnebak houdgreep.

[ afbeelding ]
Ha ok dankjewel :)

deze van jou bedoelde ik ws , mn geheugen is geloof ik slecht aan het worden of ik ben overwerkt :)

Aja omdat alle leuke grappen tegenwoordig zwart haar hebben ( anders is het niet leuk meer ) , beelde ik mij een leuke peuter in maar dan met donker haar?
pi_218053935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[ afbeelding ]
Ik had nog een die ik kwijt ben , please

een grimmige cartoon noir maar simpel getekend

een man , niet al te oud, heeft zo en dingetje naast zijn vinger nagel , een scherp puntig dingetje ook van nagel materiaal gemaakt, van 2 a 3 a 4 milimeter klein en is puntig zoals een cactus naald ofzo en groeit dus precies tussen je nagel en huid in en zit vast aan je nagel , en als je eraan gaat zitten voelt het een tikje gemeen aan ,

dan gaat de jongen er aan trekken en precies zoals je een sinasappel schil er af kan pellen dat je een enkele lange sliert krijgt zo pelt hij uit eindelijk in plaatje 4 ofzo, zijn gehele huid eraf en is nu huidloos?
pi_218054072
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 01:34 schreef marretak het volgende:

[..]
Ik had nog een die ik kwijt ben , please

een grimmige cartoon noir maar simpel getekend

een man , niet al te oud, heeft zo en dingetje naast zijn vinger nagel , een scherp puntig dingetje ook van nagel materiaal gemaakt, van 2 a 3 a 4 milimeter klein en is puntig zoals een cactus naald ofzo en groeit dus precies tussen je nagel en huid in en zit vast aan je nagel , en als je eraan gaat zitten voelt het een tikje gemeen aan ,

dan gaat de jongen er aan trekken en precies zoals je een sinasappel schil er af kan pellen dat je een enkele lange sliert krijgt zo pelt hij uit eindelijk in plaatje 4 ofzo, zijn gehele huid eraf en is nu huidloos?
Die bestaat alleen op reddit
https://www.reddit.com/me(...)02eefde5507ff037fbeb
pindazakje
pi_218054117
quote:
Effe geen idee meer of ik hem juist herinner of dat er twee van dezelfde waren maar dan anders getekend? Danku :)
pi_218271338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 04:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Die bestaat alleen op reddit
https://www.reddit.com/me(...)02eefde5507ff037fbeb
Hoi ik zou dezeeensterug willen zien please :)

Een man speelt pauken, maar op een momemt staat er er een veeeeel grotere pauk achter hem en die staat op het punt de man te gaan bespelen?

Leek me leuk om deze te transformeren naar een man die trommeld : blondhaar is leuk en dan is de grote trom achter hem de totale wereldbevolking waarvan 97 % zwart haar heeft? :)
  zondag 20 juli 2025 @ 18:46:31 #8
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218271361
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 18:43 schreef marretak het volgende:

[..]
Hoi ik zou dezeeensterug willen zien please :)

Een man speelt pauken, maar op een momemt staat er er een veeeeel grotere pauk achter hem en die staat op het punt de man te gaan bespelen?

Leek me leuk om deze te transformeren naar een man die trommeld : blondhaar is leuk en dan is de grote trom achter hem de totale wereldbevolking waarvan 97 % zwart haar heeft? :)
Hierbij doe ik afstand van alle verzoekjes omtrent dit topic. Ben er wel klaar mee.
pindazakje
pi_218271377
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 18:46 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hierbij doe ik afstand van alle verzoekjes omtrent dit topic. Ben er wel klaar mee.
Ha kut jij was mn enigste halm om me aan vast te grijpen, leuke cartoons verdwijnen vaak op google results ware satan de duivel er mee speelt? Onvindbaar dus,ware een aids stoornis op internet google? :(

ok maar het ga je goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')