Ha ok dankjewelquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze lijkt erop, maar is met 4 plaatjes in het ENgels en net een beetje anders en zonder kinnebak houdgreep.
[ afbeelding ]
Ik had nog een die ik kwijt ben , pleasequote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze lijkt erop, maar is met 4 plaatjes in het ENgels en net een beetje anders en zonder kinnebak houdgreep.
[ afbeelding ]
Die bestaat alleen op redditquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:34 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik had nog een die ik kwijt ben , please
een grimmige cartoon noir maar simpel getekend
een man , niet al te oud, heeft zo en dingetje naast zijn vinger nagel , een scherp puntig dingetje ook van nagel materiaal gemaakt, van 2 a 3 a 4 milimeter klein en is puntig zoals een cactus naald ofzo en groeit dus precies tussen je nagel en huid in en zit vast aan je nagel , en als je eraan gaat zitten voelt het een tikje gemeen aan ,
dan gaat de jongen er aan trekken en precies zoals je een sinasappel schil er af kan pellen dat je een enkele lange sliert krijgt zo pelt hij uit eindelijk in plaatje 4 ofzo, zijn gehele huid eraf en is nu huidloos?
Effe geen idee meer of ik hem juist herinner of dat er twee van dezelfde waren maar dan anders getekend? Dankuquote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Die bestaat alleen op reddit
https://www.reddit.com/me(...)02eefde5507ff037fbeb
Hoi ik zou dezeeensterug willen zien pleasequote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die bestaat alleen op reddit
https://www.reddit.com/me(...)02eefde5507ff037fbeb
Hierbij doe ik afstand van alle verzoekjes omtrent dit topic. Ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:43 schreef marretak het volgende:
[..]
Hoi ik zou dezeeensterug willen zien please![]()
Een man speelt pauken, maar op een momemt staat er er een veeeeel grotere pauk achter hem en die staat op het punt de man te gaan bespelen?
Leek me leuk om deze te transformeren naar een man die trommeld : blondhaar is leuk en dan is de grote trom achter hem de totale wereldbevolking waarvan 97 % zwart haar heeft?
Ha kut jij was mn enigste halm om me aan vast te grijpen, leuke cartoons verdwijnen vaak op google results ware satan de duivel er mee speelt? Onvindbaar dus,ware een aids stoornis op internet google?quote:Op zondag 20 juli 2025 18:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hierbij doe ik afstand van alle verzoekjes omtrent dit topic. Ben er wel klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |