SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Nee want we hebben plannetjesquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer wegquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik blij dat Ambar mij even redde van de helikopter door heel hard te blaffen
Denken kunnen ze ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Denk is één van de grootste partijen onder jongeren
Ja zeker ging weer heel hard weg. Dus hij heeft goed zijn werk gedaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, het werkte toch? De helikopter is weer weg
Hmmmquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
De jongeren rijden nu ook met 25+ rond in een gewatteerde zwarte jas op hun flikkerfiets fatbikequote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Denk is één van de grootste partijen onder jongeren
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ja met kinderen is het wel vaak gewoon oprechte nieuwsgierigheid
Denk dat je dat goed hebt gezegd
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en het was ook gewoon heel netjes gevraagd...
Denk dat dit voor zowel kinderen als volwassenen de juiste korte en bondige uitleg isquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik net in de lift stond, stond er een kind en die vroeg wat er met mijn huid was...
Gewoon gezegd dat is een ziekte en dat ik daar niks aan kan doen.. Ik vind het al lastig om aan een volwassen uit te leggen...
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Goed uitlijning26 van vandaag is hoger dan 26 en 27 van volgende week
24 van 1 en 2 juli zijn ook niet even hoogquote:Op vrijdag 20 juni 2025 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat gewoon op exact dezelfde hoogte hoorde 27 ietsjes hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |