SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jawel joh! Dan nemen ze gewoon Schoof weer als minister president. Die regelt dat wel even.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat houdt het nog geen dag vol
Karwei? Kwantum? VidaXL? Amazon?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:33 schreef Crack_ het volgende:
Waar kun je zo'n balkonprivacy-ding vindenik had dat wel verwacht bij de action, maar helaas
quote:Gevoelstemperatuur zondag mogelijk 37 graden, Rode Kruis waarschuwt: ‘Gebruik je verstand’
Haha verwachten dat Nederlanders verstand hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het wordt hier ook heel aangenaam:
[..]
ja wat een geluk hebben julliequote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, het wordt hier ook heel aangenaam:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel joh! Dan nemen ze gewoon Schoof weer als minister president. Die regelt dat wel even.
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
GL-PVDA-PVDD coalitie en half FOK! zien schuimbekken
jaquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo'n soort privacydoek om je balkon spannen? Heb ik ook jaren mee gewacht maar ik vind het nu wel prettiger.
Wacht ik weet niet of je wel een balkon hebt eigenlijk
jaaa, en i seee. Zo even heen!quote:
gewoon van alles één partij maken, is er ook geen keuze-stress meerquote:
Ik word er kurkdroog van.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."
~Hans Teeuwen.
TR gezetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Verwend verzakend blauw kutvolk allemaal
Ik wil het NU hebbenquote:
Een partij die ALLE belangen van ALLE Nederlanders behartigt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
je mag van alles vinden en denken maar laat andere mensen met rusthoe moeilijk is het, ja heel moeilijk
[..]
[..]
jaaa, en i seee. Zo even heen!
[..]
gewoon van alles één partij maken, is er ook geen keuze-stress meer
Je kunt het altijd hopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Haha verwachten dat Nederlanders verstand hebben
quote:
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een partij die ALLE belangen van ALLE Nederlanders behartigt?
We hebben teveel partijen. Echt, daar mag wel een keer de bezem doorheen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgt
wat we nu ook hebben maar dan zonder gedoe
Hans Teeuwen. Die is al heel lang niet grappig meer .quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes."
~Hans Teeuwen.
Ja gewoon kopieën van al die stuurloze planloze kutpartijen maar dat ze dan ook nogeens gewoon stil zijn. Dat we er op z'n minst geen last van hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon één partij die niks voor elkaar krijgt
wat we nu ook hebben maar dan zonder gedoe
Och, sommige stukjes zijn wel goed.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hans Teeuwen. Die is al heel lang niet grappig meer .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |