- Youtube blijft me nog steeds dagelijks boeien, is zo'n beetje mijn hoogtepunt van de dag.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 06:10 schreef Invisibli het volgende:
Ken je dat? Je zit vast in gewoontes.
Je doet bepaalde handelingen die ooit leuk waren - maar al lang niet meer.
Een paar voorbeelden:
- Youtube kijken
- Series binge-watchen
- Reageren op bepaalde personen
- Je werk
- Roken
Veel plezier met de komende 50 jaar slaven en dan kan je eindelijk stoppen als je te oud bent om nog ergens van te genietenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Probeer het gewoon vol te houden tot mijn pensioen en daarna ga ik echt leven.
Ben van plan om na mijn 40ste ofzo van 40 naar 32urige werkweek te gaan, soort deeltijd pensioen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:17 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Veel plezier met de komende 50 jaar slaven en dan kan je eindelijk stoppen als je te oud bent om nog ergens van te genieten
Dat is letterlijk 1 dag minder in de week.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben van plan om na mijn 40ste ofzo van 40 naar 32urige werkweek te gaan, soort deeltijd pensioen.
Knap rekenwerk. Weet jij een betere manier?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is letterlijk 1 dag minder in de week.
Autisme diagnosequote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Knap rekenwerk. Weet jij een betere manier?
Heb geen zin om als verstandelijke beperkte mongool met uitkering door het leven te gaan.quote:
Dat is zeker waar daarom ben ik destijds ook gaan integreren (was sowieso mijn eigen idee en kwam niet door participatiewetgeving of zo)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heb geen zin om als verstandelijke beperkte mongool met uitkering door het leven te gaan.
Daarnaast vind ik het ook wel lekker om voldoende geld te hebben en niet van een uitkering te hoeven leven in een sociale huurwoning. En helemaal niet werken maakt dat veel mensen ook gewoon onuitstaanbare luie depressieve flikkers worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |