Unox tijd is van november tot februari ongeveer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las Unox.
Ik ga weer naar bed ofzo.
De communisten?quote:
quote:
quote:
Mijn geluid stond niet eens aan en ik hoor het deuntje al.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had dat deuntje in m'n hoofd, dus jullie nu ook.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn geluid stond niet eens aan en ik hoor het deuntje al.
Hardop gegnorkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Personeel van de Enterprise met een hoog sterftecijfer tijdens expedities?
Obscure reference detected.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stokbroodje rookworst kan in de zomer ook best hoor @bitterbalquote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Unox tijd is van november tot februari ongeveer.
Zķ obscuur is dat toch niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Obscure reference detected.
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar kleinschalige indiefilms zoals Avengers: Endgame.
Dat wordt nog eens een cult classic later.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar kleinschalige indiefilms zoals Avengers: Endgame.
Hier ook.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:23 schreef STING het volgende:
Nog even lekker alles tegen elkaar opengezet hier
Ja, jammer dat ze zulke pareltjes nooit winstgevend krijgen ondanks een bescheiden budget.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat wordt nog eens een cult classic later.
The gun is good! The penis is evil!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Speaking of hoofd, het wordt weer eens tijd voor m'n rewatch.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The gun is good! The penis is evil!
Krijg je ze morgen terug met een krul, een stempel of een plaatjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:08 schreef mschol het volgende:
[..]
sterkte, wel netjes aan het eind van de dag de werkjes inleveren bij de juf he?
Heeft dat volk geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd die de mens zelf heeft verzonnen.
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mensen zonder context:
[ afbeelding ]
Tbh, de context maakt het niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Dat lijkt verdacht veel op mij zojuist. (ok, het kapsel misschien niet helemaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |