abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217986925
Als je denkt dat je alles al een keer gehoort hebt... 8)7

quote:
Verkrachting op de kinderboerderij; man vergrijpt zich aan pauw
17 juni, 16:23 • Aangepast 17 juni, 16:57 • 2 minuten leestijd
Ter illustratie. Niet de pauw uit het verhaal

© Getty Images
Een uiterst opmerkelijke situatie bij kinderboerderij de Wesseler in Enschede kort voor Kerst vorig jaar. De assistent-beheerder loopt de kippenren in en ontdekt allemaal pauwenveren op de grond. In het naastgelegen quarantainehok liggen nog meer veren én een pakje shag en een potje vaseline. Het deksel is eraf.
Een jonge pauw van net zes maanden oud zit in elkaar gedoken in een hoek en toont versuft gedrag. Bij nadere inspectie van een opgeroepen dierenarts ziet deze dat de pauw geen veren meer op zijn achterwerk heeft. Ook blijkt de cloaca van de pauw rood en opgezwollen te zijn. Enkele dagen later overlijdt de jonge pauw.
De cloaca is de opening in het lichaam van sommige dieren waardoor zowel ontlasting en urine als genitale afscheidingen (zoals de eieren) worden afgegeven. Het orgaan behoort dus zowel tot de geslachtsorganen als tot het uitscheidingsstelsel. Ook het geslachtsverkeer vindt plaats via deze opening.

'Hetzelfde merk shag maar niet bij de pauw geweest'
Er worden camerabeelden bekeken waarop te zien is hoe een man eind van de middag over het hek klimt van de kippenschuur. Hij voelt even aan zijn broekzak waar vermoedelijk het pakje shag in zit. Als ook de forensische politie komt kijken, wordt de pauw bemonsterd. Ook een pauwenveer en de aangetroffen shag plus vaseline worden onderzocht op DNA-sporen. Deze geven een hit; het onderzoek leidt naar een 46-jarige man uit Enschede.
Hoewel hij toegeeft hetzelfde merk shag te roken als het pakje dat gevonden werd, ontkent hij in hetzelfde politieverhoor alle betrokkenheid bij de daad.” Ik weet niet hoe mijn DNA in de pauw is gekomen, daar heb ik geen verklaring voor. Ik ben daar niet geweest".
Toegegeven aan eigen lusten
Volgens het OM is het een uitgemaakte zaak; zijn DNA werd in de pauw gevonden én hij rookt dezelfde shagsoort. Volgens de openbaar aanklager is het ook een zeer ernstig feit. “Dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen, meneer dacht alleen aan zichzelf. Hij heeft de pauw kaalgeplukt en heeft aan zijn lusten toegegeven. Na een aantal dagen waarin het dier versuft bleef, is het zelfs overleden". Voor de officier van justitie is het duidelijk. Mede omdat de man niet is komen opdagen in de rechtszaal, waarin hij openheid van zaken had kunnen geven, eist ze 350 uur taakstraf en twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf.
100 uur taakstraf
De rechter is het eens met het OM. “Ik weet niets van hem en dat baart mij zorgen. Ik hoop dat wat hem boven het hoofd hangt, een kickstart is voor hem om het niet weer te doen en hulp te zoeken". De rechtbank veroordeelt hem tot 100 uur taakstraf en twee maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. De 46-jarige Enschedeër heeft twee weken om in beroep te gaan.
https://www.oost.nl/nieuw(...)grijpt-zich-aan-pauw
pi_217986947
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je denkt dat je alles al een keer gehoort hebt... 8)7
[..]
https://www.oost.nl/nieuw(...)grijpt-zich-aan-pauw
:r :')
pi_217987161
Ja eerste reactie is meestal zo van Ewwww gatver wat een creep maar ok Soms zijn de manen gebrainwashed of gehypnotiseerd?
pi_217987247
Zal vast trots op zichzelf zijn, zo trots als een pauw :')
pi_217987263
Hoe ontzettend ziek in je hoofd ben je dan. Mafklapper.
Alius aliud dicit
pi_217987283
Zijn harige kont kaalplukken en er een Amsterdams paaltje in rammen. Een paar 100x.
pi_217987308
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Zijn harige kont kaalplukken en er een Amsterdams paaltje in rammen. Een paar 100x.
Net zulke zieke fantasieën als deze man zie ik.
  donderdag 19 juni 2025 @ 19:46:54 #9
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217987330
quote:
Man verkracht pauw op kinderboerderij
Arme Jeroen -O-
pi_217987337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Net zulke zieke fantasieën als deze man zie ik.
Zeker wat betreft dit soort debielen. Oog om oog, tand om tand. Laat hem maar voelen.
  FOK!fotograaf donderdag 19 juni 2025 @ 19:48:17 #11
842 Zorro
Z
pi_217987353
Nou begrijp ik waarom ze altijd zo'n geluid maken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217987450
Dit zou geen taakstrafje moeten zijn
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:01:28 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_217987523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Dit zou geen taakstrafje moeten zijn
Paar uur schoffelen op de kinderboerderij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_217987544
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Paar uur schoffelen op de kinderboerderij.
Ik zie het nog gebeuren ook.
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:10:01 #15
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217987614
Wat riep de pauw?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_217987787
Zonder gekheid. Dit soort smeerlapperij moet zwaar gestraft worden. Ik walg van dierenmishandeling, en zeker als iemand zijn vieze lul in een dier prakt. :r :(
pi_217987840
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Keer in Amsterdam wel eens stront aan zo'n paaltje gezien, was op de Wallen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217987874
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Keer in Amsterdam wel eens stront aan zo'n paaltje gezien, was op de Wallen.
:{
pi_217987883
pi_217987905
Ergens in een parallel universum zat God te huilen in een hoekje terwijl z’n engelen riepen: 'WE HEBBEN HEM TEVEEL VRIJE WIL GEGEVEN!'
Want hier, in dit gore broeinest van menselijke restproductie, besloot een wandelende ejaculatiefout dat een pauw — EEN FOK!KING PAUW — zijn piemelvriend voor die dag zou zijn.

Wat is het volgende? Eenden gangbangs op de kindercrèche? Een trio met een cavia en een courgette op de ochtendmarkt?
Wat voor schemerzone van de schepping moet je gezakt zijn om met halfstijve jank in een dierenverblijf te belanden?

Die gast verdient geen cel, die verdient een livestream.
Niet om geld op te halen, maar om te laten zien wat er gebeurt als je brein is vervangen door yoghurt met lood erin.
Publiek erbij. Iedereen krijgt popcorn. En rubberlaarzen. Want dit wordt spetteren.
Z’n straf?
– Iedere dag op z’n blote knieën over schuurpapier met pauwenveren in z’n bilnaad
– Z’n Tinder-profiel gelinkt aan z’n zaak: 'Hobby's: wandelen, lezen, non-consensueel met fauna interacteren'
– En als hij zegt dat hij spijt heeft? BOEM: vlammenwerper. Op standje Hiroshima. Tot z’n kloten gloeien als een wokpan in een curryzaak.

En de pauw?
Die krijgt een standbeeld.
Goud, 3 meter hoog, met een tekstplaatje:
'Hier stond ooit een koning. Tot een mens besloot z’n kroonjuwelen erin te douwen.'
  donderdag 19 juni 2025 @ 20:45:28 #21
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217987906
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Wat riep de pauw?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver je bent me voor :D :D
pi_217987918

De medewerker in kwestie?
pi_217987931
Straf veel te laag inderdaad. Met een potje vasiline, dus gewoon met voorbedachte rade. Dan ben je op zijn minst ziek genoeg om TBS te rechtvaardigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')