abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8914901
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 15:32 schreef stuifzand het volgende:

[..]

Jaaaaah, eindelijk iemand die dat ook dacht.
Wij dachten dat hier na het eerste artikel in HP meteen al, "wat doet iemand met zoveel poen bij de soos. Zal ie wel niet zoveel poen hebben (gehad) als iedereen roept."
Alhoewel, in Amsterdam schijnt de soos niet zo denderend te functioneren....

Misschien heeft hij een erfenis gehad. Of misschien was het niet zijn kapitaal maar het kapitaal van zijn famillie wat hij geleend had.
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:29:21 #27
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8916690
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:54 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Misschien heeft hij een erfenis gehad. Of misschien was het niet zijn kapitaal maar het kapitaal van zijn famillie wat hij geleend had.

Studeren aan oxford met een uitkering????
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2003 @ 19:47:09 #28
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8918014
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 13:01 schreef limp_brain het volgende:

Zoals 't een kwispelende onderkruiper betaamt, sloeg onze premier namens Majesteit een hoge toon aan en dreigde het jonge paar met juridische vervolging.

Ik voel veel liefde
quote:
BRIEF MINISTERS AAN PRINSES MARGARITA

De ministers Remkes (BZK) en Donner (Justitie) hebben mede namens minister-president Balkenende een brief gestuurd aan prinses Margarita en haar echtgenoot Edwin de Roy van Zuydewijn.

De brief had de volgende strekking:

'Uit de verklaring die de MP gisteren heeft afgelegd en de antwoorden op de kamervragen blijkt, is er ten tijde van uw voorgenomen huwelijk door de toenmalige Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD) en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging informatie verzameld.

In aanvulling hierop hechten wij eraan u mede te delen dat dit behoort tot de reguliere taakuitoefening van beide diensten, passend binnen de daarvoor geldende wettelijke kaders. Dergelijke informatieverzameling vindt in het algemeen plaats zonder aparte machtiging op ministerieel niveau en er was geen aanleiding ons daarover te informeren. Daarenboven is dergelijke informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst, de voormalige BVD, binnen de dienst slechts zeer beperkt toegankelijk.

Het bovenstaande heeft ertoe geleid dat tot onze spijt deze informatie van beide diensten, abusievelijk en achteraf bezien ten onrechte, niet betrokken is bij de beantwoording van uw eerdere correspondentie.'

Het persberichtje:
quote:
Brief aan H.K.H. Prinses Margarita de Bourbon de Parme en de heer dr. E.K.W. de Roy van Zuydewijn

Mede namens de minister-president hebben de ministers van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en Justitie een brief gestuurd aan H.K.H. Prinses Margarita de Bourbon de Parme en de heer dr. E.K.W. de Roy van Zuydewijn met de volgende strekking:

Uit de verklaring die de MP gisteren heeft afgelegd en de antwoorden op de kamervragen blijkt, is er ten tijde van uw voorgenomen huwelijk door de toenmalige Binnenlandse Veiligheidsdienst (BVD) en de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging informatie verzameld.

In aanvulling hierop hechten wij eraan u mede te delen dat dit behoort tot de reguliere taakuitoefening van beide diensten, passend binnen de daarvoor geldende wettelijke kaders. Dergelijke informatieverzameling vindt in het algemeen plaats zonder aparte machtiging op ministerieel niveau en er was geen aanleiding ons daarover te informeren. Daarenboven is dergelijke informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst, de voormalige BVD, binnen de dienst slechts zeer beperkt toegankelijk.

Het bovenstaande heeft ertoe geleid dat tot onze spijt deze informatie van beide diensten, abusievelijk en achteraf bezien ten onrechte, niet betrokken is bij de beantwoording van uw eerdere correspondentie.

donderdag 6 maart 2003 @ 20:36:47 #29
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_8919152
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 16:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Hij beweert dat kapitaal te zijn kwijtgeraakt door een zakelijke boycot door leden van de koninklijke familie.

Ja vast!

Kan gewoon geen zaken doen, maar gelukkig heeft zijn vrouwtje nog een rijk peettantetje die pas weduwe is geworden en nu niet veel sores aan haar kop wil.
Dus door nu te gaan zeuren loop je de grootste kans om meteen wat geld te krijgen. Als je maar opdondert, daarna.

Helaas trapt haar Tante Trix er niet in en maakt het paar zich elke dag belachelijker, door beschuldigingen te uiten die ze niet kunnen bewijzen. Dit is dus smaad en daar kun je voor veroordeeld worden.

Als ik hun was, hield ik maar heel snel mijn mond, om niet in de bak te belanden wegens majesteitsschennis. Want op een bepaald moment is ook bij haar tante Trix de maat vol.

Vergeet niet dat Pim Fortuyn ook is afgeluisterd door de AIVD.

Over Tante Trix kan ik nog wel even een boekje open doen:

http://www.bilderberg.org
http://www.daanspeak.com
http://www.stelling.nl

Die advocaat Nicolai heeft gelijk,
de RVD is in paniek, en verzint er even snel bij dat 50% van de Nederlanders Margareta niet gelooft.

Vergeet niet dat Eef Brouwers is aangenomen op zijn bedrevenheid in liegen.

Want hoe stoppen ze deze soap ?

Ik blijf genieten van het Oranje-circus.

Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_8921013
Vandaag in Story gezien: (www.story.nl)
Hofkenner weet waarom Edwin de Roy van Zuydewijn als gevaar wordt gezien: ´De Oranjes hebben een duister familiegeheim!`
De familieonthullingen van prinses Margarita en Edwin de Roy van Zuydewijn lijken te maken te hebben met de rechtszaak die ze aanspannen om genoegdoening te krijgen voor de financiële tegenslagen die hen overkomen zijn. Een hofkenner onthult in Story echter de wáre reden: ´Margarita is getrouwd met een man die te loslippig is. Daarom willen de Oranjes hem uitschakelen. Ze zijn doodsbang dat hun vreselijke familiegeheim uitlekt...'

En wat is dat geheim dan volgens die hofpersoon? Dat Koningin Wilhelmina een bastaard-kind is, niet van koningin Emma en koning Willem III in 1880, maar van Emma en ene Roell.
Dat geheim zou niet veilig zijn bij Edwin de RvZ, daarom moest hij weg, althans dat staat in de Story.
Tja, .....

pi_8924377
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 22:15 schreef emmy het volgende:
Vandaag in Story gezien: (www.story.nl)
Hofkenner weet waarom Edwin de Roy van Zuydewijn als gevaar wordt gezien: ´De Oranjes hebben een duister familiegeheim!`
De familieonthullingen van prinses Margarita en Edwin de Roy van Zuydewijn lijken te maken te hebben met de rechtszaak die ze aanspannen om genoegdoening te krijgen voor de financiële tegenslagen die hen overkomen zijn. Een hofkenner onthult in Story echter de wáre reden: ´Margarita is getrouwd met een man die te loslippig is. Daarom willen de Oranjes hem uitschakelen. Ze zijn doodsbang dat hun vreselijke familiegeheim uitlekt...'

En wat is dat geheim dan volgens die hofpersoon? Dat Koningin Wilhelmina een bastaard-kind is, niet van koningin Emma en koning Willem III in 1880, maar van Emma en ene Roell.
Dat geheim zou niet veilig zijn bij Edwin de RvZ, daarom moest hij weg, althans dat staat in de Story.
Tja, .....

Volgens mij is dat 'geheim' al 123 jaar het gerucht. Dus waarom je nou per se die man van Margarita moet vrezen is mij niet helemaal duidelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2003 @ 00:59:02 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_8925275
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:36 schreef M.ALTA het volgende:

Vergeet niet dat Pim Fortuyn ook is afgeluisterd door de AIVD.

Er zijn duizenden mensen afgeluisterd door de AIVD, als zij allemaal HPdetijd en Nova halen ..

Je doet net alsof het zo byzonder is..

En dat is het dus niet.

pi_8925854
De Oranjes hebben dus helemaal geen bestaansrecht, ze stammen dus helemaal niet af waar ze beweren van af te stammen
Ik hoop dat het familiegeheim snel naar buiten komt en die belachelijke poppenkast oprot, geef mij maar een republiek...
We worden gewoon genaaid...
  vrijdag 7 maart 2003 @ 08:38:17 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8926669
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
De Oranjes hebben dus helemaal geen bestaansrecht, ze stammen dus helemaal niet af waar ze beweren van af te stammen
Ik hoop dat het familiegeheim snel naar buiten komt en die belachelijke poppenkast oprot, geef mij maar een republiek...
We worden gewoon genaaid...
Tja over genaaid gesproken. Die andere republiek aan de andere kant van de oceaan daar was ooit een president die zich liegend en bedriegend liet naaien door een stagair.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 08:40:01 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8926682
Overigens staat er vandaag in de Telegraaf dat de heer van Zuyderwijn een crmineel verleden zou hebben en dat hij in de tijd van zijn sociale uitkering een buitensporig uitgave patroon zou hebben gehad.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 08:55:55 #36
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8926811
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 20:36 schreef M.ALTA het volgende:

Die advocaat Nicolai heeft gelijk,
de RVD is in paniek, en verzint er even snel bij dat 50% van de Nederlanders Margareta niet gelooft.

Onzin dat onderzoek is gedaan door RTL nieuws.
quote:
Vergeet niet dat Eef Brouwers is aangenomen op zijn bedrevenheid in liegen.
Tuurlijk.
quote:
Want hoe stoppen ze deze soap ?

Ik blijf genieten van het Oranje-circus.

Dit tekent een groot deel van de nederlanders die er zo over denken.

Als je een publieke baan heb mag ook gelijk je hele prive leven op straat liggen. Geen rekening houdend met de situatie waar de koningin zich in bevind. Nog geen half jaar geleden haar man verloren en een jaar van politiek tumult achter de rug. Het mens krijgt de kans niet om dingen normaal te verwerken of het volgende probleem dient zich aan. Maar geniet jij er maar lekker van hoor. Ik hoop voor jou dat het jou nooit zal gebeuren.

pi_8926870
Ik heb ook wel een beetje medelijden met dat schaap van een margarita:
* die familieruzie komt zo nooit meer goed natuurlijk
* half nederland kende haar eerst niet en nu vindt iedereen haar een slechte roddeltante
* alle media gaan nu op jacht naar het verleden van haar man (het slechte deel is natuurlijk het allersmeuïgst)

Met andere woorden: aandacht heeft ze wel, maar respect? Nee, dat is inmiddels helemaal verdwenen. Arm kind.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:01:49 #38
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8926886
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 17:33 schreef robh het volgende:

[..]

Wat hier nu van te denken? Ik kan me voorstellen dat Beatrix en cohorten wel een vinger in de pap hebben, maar dit riekt toch meer naar ordinaire roddel?

Het blijft een wazige (doch imo wel leuke) soap om te volgen.

bron

Nou, zo onderhand geven steeds meer ministers ed toe dat er flink gerotzooid is.

Als zijn bedrijf daadwerkelijk door de Oranjes naar de haaien is geholpen dan is een claim gerechtvaardigd.

En een flink argument om de macht eens nog meer in te perken.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:37:53 #39
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8927415
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook wel een beetje medelijden met dat schaap van een margarita:
* die familieruzie komt zo nooit meer goed natuurlijk
* half nederland kende haar eerst niet en nu vindt iedereen haar een slechte roddeltante
* alle media gaan nu op jacht naar het verleden van haar man (het slechte deel is natuurlijk het allersmeuïgst)

Met andere woorden: aandacht heeft ze wel, maar respect? Nee, dat is inmiddels helemaal verdwenen. Arm kind.

Dan had ze haar mond moeten houden en de boel niet op straat moeten gooien.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:46:23 #40
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8927563
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:01 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Nou, zo onderhand geven steeds meer ministers ed toe dat er flink gerotzooid is.

Als zijn bedrijf daadwerkelijk door de Oranjes naar de haaien is geholpen dan is een claim gerechtvaardigd.

Dat is nog helemaal niet bewezen en er zijn bewijzen dat het totaal niet het geval is.
quote:
En een flink argument om de macht eens nog meer in te perken.
Waarom???

Je kan de familie niet kwalijk nemen dat door hun positie er zaken soms gebeuren die zij waarschijnlijk niet zo sturen.

Overigens lijkt het mij normaal dat het kabinet van de koningin opdrachten geeft tot onderzoek naar achtergronden van huwelijkskandidaten. Het gaat de ministers in een vroeg stadium toch nog niks aan wie een prinses of prins neukt??? Ook vind ik het normaal dat zo'n rapport in familiekring wordt besproken (koningin en ouders van de prinses). Mocht er iets in zo'n verleden zijn dan zijn toch de ouders de eerst aangewezenen om dit met het paar te bespreken. Het lijkt me niet een taak van een minister. Dat zou pas onpersoonlijk zijn.

Tot nu toe zijn er nog steeds geen dingen naar boven gekomen waarvan ik denk dat het vreemd is.

pi_8928142
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Grappig - ik merk dat juist steeds meer mensen respect voor haar moed krijgen en dat Beatrix en consorten het hebben verbruid. Ik vind die Margarita maar een dappere dodo. Hoe onhandig ze het ook aanpakt.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:19:29 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8928223
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig - ik merk dat juist steeds meer mensen respect voor haar moed krijgen en dat Beatrix en consorten het hebben verbruid. Ik vind die Margarita maar een dappere dodo. Hoe onhandig ze het ook aanpakt.

In linkse kringen zal dat wel ja.

Ik hoor toch over het algemeen dat mensen vinden dat haar timing sucks en dat het een verwend nest is dat waarschijnlijk vreselijk onder de plak zit bij haar man.

pi_8928255
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:19 schreef marky het volgende:

[..]

In linkse kringen zal dat wel ja.

Ik hoor toch over het algemeen dat mensen vinden dat haar timing sucks en dat het een verwend nest is dat waarschijnlijk vreselijk onder de plak zit bij haar man.

Jij denkt dat ik alleen in linkse kringen verkeer????
Nee, dit is het algemene beeld, ook landelijk.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:28:00 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8928365
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij denkt dat ik alleen in linkse kringen verkeer????
Nee, dit is het algemene beeld, ook landelijk.

Raar dat ik dan toch een heel ander beeld heb... ook landelijk.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:36:38 #45
46917 limp_brain
Tijd voor een verzetje!
pi_8928533
(Teletekst)

Uit De Telegraaf: De Roy jeugdcrimineel

HILVERSUM Edwin de Roy van Zuydewijn
(36) heeft als tiener inbraken gepleegd
en had later een hoger uitgavenpatroon
dan gezien zijn uitkering voorstelbaar
was. Om die redenen had het Koninklijk
Huis bezwaar tegen zijn huwelijk met
prinses Margarita, meldt De Telegraaf.

De strafbare feiten zouden zich rond
1982 hebben voorgedaan. Na een inbraak
in Amsterdam werd De Roy aangehouden,
maar justitie seponeerde de zaak op
grond van zijn jonge leeftijd.

Het BVD-onderzoek versterkte op paleis
Noordeinde het gevoel dat De Roy niet
geschikt was als huwelijkspartner voor
prinses Margarita, schrijft de krant.
Commentaar: De gevreesde hoofdredacteur van de Telegraaf, Lunshof, heeft zijn werk als kruiperige lakei van Hare Majesteit weer keurig verricht. Het lieve vaderland kan weer als vanouds als speeltuin fungeren voor de Oranjes.

"Ik denk, dus ik ben ertegen"
pi_8928567
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:28 schreef marky het volgende:

[..]

Raar dat ik dan toch een heel ander beeld heb... ook landelijk.

Enquetes wijzen uit dat het ongeveer fifty fifty is en dat was twee weken geleden nog anders. Dus de tendens verandert.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:59:25 #47
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8928982
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:36 schreef limp_brain het volgende:
(Teletekst)

Uit De Telegraaf: De Roy jeugdcrimineel

HILVERSUM Edwin de Roy van Zuydewijn
(36) heeft als tiener inbraken gepleegd
en had later een hoger uitgavenpatroon
dan gezien zijn uitkering voorstelbaar
was. Om die redenen had het Koninklijk
Huis bezwaar tegen zijn huwelijk met
prinses Margarita, meldt De Telegraaf.

De strafbare feiten zouden zich rond
1982 hebben voorgedaan. Na een inbraak
in Amsterdam werd De Roy aangehouden,
maar justitie seponeerde de zaak op
grond van zijn jonge leeftijd.

Het BVD-onderzoek versterkte op paleis
Noordeinde het gevoel dat De Roy niet
geschikt was als huwelijkspartner voor
prinses Margarita, schrijft de krant.
Commentaar: De gevreesde hoofdredacteur van de Telegraaf, Lunshof, heeft zijn werk als kruiperige lakei van Hare Majesteit weer keurig verricht. Het lieve vaderland kan weer als vanouds als speeltuin fungeren voor de Oranjes.

Tjonge mag de Telegraaf dat niet publiceren?

HP de tijd mag wel alles tegen het koningshuis publiceren.

Wie kaatst kan de bal verwachten.

vrijdag 7 maart 2003 @ 11:02:38 #48
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8929066
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Enquetes wijzen uit dat het ongeveer fifty fifty is en dat was twee weken geleden nog anders. Dus de tendens verandert.

Bron?

Laatste die ik weet is van RTL van vorige week.

pi_8929462
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 10:59 schreef marky het volgende:

[..]

Tjonge mag de Telegraaf dat niet publiceren?

HP de tijd mag wel alles tegen het koningshuis publiceren.

Wie kaatst kan de bal verwachten.

Tuurlijk mag de Telegraaf dat publiceren maar ze lijken wel een hetze gestart tegen Roy die ze bijvoorbeeld consequent als nep-baron neerzetten. Hoezo mag HP/De Tijd alles publiceren? Die hebben een verhaal opgetekend dat journalistiek in orde is omdat ze voor alle feiten bronnen en bewijzen hebben. Dat wil ik ook graag van de Telegraaf weten, hij wordt wel erg gemakkelijk weggezet als jeugdcrimineel. En hoe weten ze dat dat de reden is dat het Koninklijk Huis zijn gangen naging?
pi_8929471
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:02 schreef marky het volgende:

[..]

Bron?

Laatste die ik weet is van RTL van vorige week.

o.a Stand.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')