abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juni 2025 @ 07:25:34 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217982055
Een opmerkelijk moment woensdag in het Amerikaanse Witte Huis. President Donald Trump van de Verenigde Staten ontving op zijn kantoor een delegatie van Juventus en vroeg de aanwezige spelers, onder wie Oranje-international Teun Koopmeiners, ‘of een vrouw mee zou kunnen in hun team’.

Juventus is momenteel in de Verenigde Staten, waar het deelneemt aan het WK voor clubs. Een delegatie van de Italiaanse grootmacht bezocht woensdag in Washington de ambtswoning van president Trump.

Trump sprak in aanwezigheid van de Juventus-delegatie over het transgenderbeleid in de Amerikaanse sport. De politicus greep de gelegenheid vervolgens aan om een aantal spelers te ondervragen over een gevoelig onderwerp. “Zou een vrouw mee kunnen in jullie team, jongens? Zeg het me. Wat denken jullie?”, vroeg hij aan de aanwezige spelers die achter hem stonden opgesteld. Timothy Weah reageerde instemmend, waarop Trump reageerde met: “Je bent aardig.”

Trump draaide zich vervolgens om en keek de kant op waar onder meer Koopmeiners stond. “Kan een vrouw mee in jullie team? Wat denken jullie?”, vroeg de president. Eén van de aanwezige directeuren van Juventus reageerde met: “We hebben een heel goed vrouwenteam.” Trump: “Maar ze zouden met vrouwen moeten spelen, toch?”

Trump richtte zich vervolgens tot de aanwezige pers: “Kijk, ze zijn heel diplomatiek.”

Filmpje in de link...........

https://www.msn.com/nl-nl(...)en-vraag/ar-AA1H05er

Compleet gestoord. :D :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217982499
Ik zou gewoon zeggen: 'ja hoor, als ze goed genoeg is'.

De kans dat ze goed genoeg is, is ongeveer 0%, dus waar hebben we het over?
  FOK!fotograaf donderdag 19 juni 2025 @ 08:41:15 #3
842 Zorro
Z
pi_217982563
Het eerlijke antwoord is natuurlijk "Nee natuurlijk niet, die kunnen bij ons jeugdteam nog niet eens mee"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 19 juni 2025 @ 10:14:49 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_217983304
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:41 schreef Zorro het volgende:
Het eerlijke antwoord is natuurlijk "Nee natuurlijk niet, die kunnen bij ons jeugdteam nog niet eens mee"
Het antwoord is zo overduidelijk dat je de vraag alleen maar stelt als je een volslagen debiel bent.

Elk weldenkend mens begrijpt toch dat mannen en vrouwensport gescheiden is omdat mannen fysiek nu eenmaal sterker gebouwd zijn? Hij vraagt aan Phelps toch ook niet of een vrouw hem zou kunnen bijhouden, aan Pogacar ook niet of een vrouw in het peleton zou kunnen zitten.

Waarom zou dat bij voetbal anders zijn?
Laffe huichelaar
pi_217983335
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 07:25 schreef tong80 het volgende:
Een opmerkelijk moment woensdag in het Amerikaanse Witte Huis. President Donald Trump van de Verenigde Staten ontving op zijn kantoor een delegatie van Juventus en vroeg de aanwezige spelers, onder wie Oranje-international Teun Koopmeiners, ‘of een vrouw mee zou kunnen in hun team’.

[ afbeelding ]

Juventus is momenteel in de Verenigde Staten, waar het deelneemt aan het WK voor clubs. Een delegatie van de Italiaanse grootmacht bezocht woensdag in Washington de ambtswoning van president Trump.

Trump sprak in aanwezigheid van de Juventus-delegatie over het transgenderbeleid in de Amerikaanse sport. De politicus greep de gelegenheid vervolgens aan om een aantal spelers te ondervragen over een gevoelig onderwerp. “Zou een vrouw mee kunnen in jullie team, jongens? Zeg het me. Wat denken jullie?”, vroeg hij aan de aanwezige spelers die achter hem stonden opgesteld. Timothy Weah reageerde instemmend, waarop Trump reageerde met: “Je bent aardig.”

Trump draaide zich vervolgens om en keek de kant op waar onder meer Koopmeiners stond. “Kan een vrouw mee in jullie team? Wat denken jullie?”, vroeg de president. Eén van de aanwezige directeuren van Juventus reageerde met: “We hebben een heel goed vrouwenteam.” Trump: “Maar ze zouden met vrouwen moeten spelen, toch?”

Trump richtte zich vervolgens tot de aanwezige pers: “Kijk, ze zijn heel diplomatiek.”

Filmpje in de link...........

https://www.msn.com/nl-nl(...)en-vraag/ar-AA1H05er

Compleet gestoord. :D :{

:T
Echt een "compleet gestoorde" vraag ja. Poepoe, even bijkomen hoor. Bizar.
pi_217983399
quote:
6s.gif Op donderdag 19 juni 2025 08:41 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat Marta ooit eens een aanbod gehad heeft van een Italiaanse club.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217983418
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:19 schreef Feola het volgende:

[..]
Hij zegt toch nergens dat het een compleet gestoorde vraag is? Hij zegt volgens mij over Trump dat hij 'compleet gestoord is'. Dat lijkt me evident.
pi_217983679
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2025 10:19 schreef Feola het volgende:

[..]
komop, het amerikaanse transgenderbeleid heeft toch geen zier te maken met europees mannenvoetbal:

sinds Ronaldinho heeft nooit meer een transgender kunnen spelen op het hoogste italiaanse niveau.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_217983906
Had beter kunnen vragen of er mannen in hun vrouwenteam spelen.
pi_217984021
Het zou die Trump sieren als hij eens echte problemen ging oplossen.
  Trouwste user 2022 donderdag 19 juni 2025 @ 12:03:45 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_217984215
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 juni 2025 @ 12:05:37 #12
441440 aquawoman
Bitch please
pi_217984227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:40 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Dit. De hele wereld zit te wachten met angst en beven en meneer gaat een beetje kletsen met voetballers of lullen over vlaggenmasten. Lijkt me dat die dingen best even kunnen wachten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_217984425
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 11:40 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
Ik geloof niet (maar dan ook écht niet) dat er mensen zijn die geloven in Donald Trump. In Nederland hebben we ook veel smaken en is er ontzettend veel te zeggen over bepaalde politici en/of politieke partijen, maar die Trump kan werkelijk waar geen 4 zinnen produceren zonder op zijn minst 5 keer te liegen.

Hier zijn er ook wat users die behoorlijk idolaat zijn. Waarom? Hij zou de oorlog toch in 1 dag oplossen? Het is alleen maar erger geworden.. en al die tarieven om ze vervolgens met hangende pootjes weer terug te draaien.
pi_217986252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 12:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik geloof niet (maar dan ook écht niet) dat er mensen zijn die geloven in Donald Trump. In Nederland hebben we ook veel smaken en is er ontzettend veel te zeggen over bepaalde politici en/of politieke partijen, maar die Trump kan werkelijk waar geen 4 zinnen produceren zonder op zijn minst 5 keer te liegen.

Hier zijn er ook wat users die behoorlijk idolaat zijn. Waarom? Hij zou de oorlog toch in 1 dag oplossen? Het is alleen maar erger geworden.. en al die tarieven om ze vervolgens met hangende pootjes weer terug te draaien.
Ik begin te vermoeden dat hij dementer is dan sloppy joe.
pi_217986263
Als een vrouw mee zou kunnen doen bij de mannen dan zou dat toch ook gewoon prima zijn?

Het probleem zit hem in de situatie dat biologische mannen bij de vrouwen willen meedoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')