Stand Up America
Sat 22 Feb, 22:25 - 23:05 40 mins
The Original Kings Of Comedy: In the first of a four part series about America's greatest stand up comedians, Mark Lamarr celebrates the careers of Bob Hope and Milton Berle. Strong language. W/S.
quote:kut dat heb ik niet
Op zaterdag 22 februari 2003 17:20 schreef CrazyCavia het volgende:
Vanavond op BBC2
Het is een serie las in net op de BBC site. Dat wordt smullen geblazen. Bob Hope en Milton Berle zijn fucking boring natuurlijk, maar goed het zal wel een chronologisch overzicht van de stand-up geschiedenis zijn mag ik aannemen. Volgende week, 1 maart, komen Lenny Bruce en Mort Sahl aan de beurt! Mènnn, dat wordt genieten, dat zijn ikonen! Die Lamarr lijkt me als presentator ook zwaar okay. Mischien komen Pryor en Hicks later ook nog aan de beurt, ik hoop het...
Goeie tip!
quote:Nu bezig dus!
Op zaterdag 22 februari 2003 17:45 schreef Mugger het volgende:
Top, de vcr kan snorren vanavondHet is een serie las in net op de BBC site. Dat wordt smullen geblazen. Volgende week, 1 maart, komen Lenny Bruce en Mort Sahl aan de beurt! Mènnn, dat wordt genieten, dat zijn ikonen! Die Lamarr lijkt me als presentator ook zwaar okay. Mischien komen Pryor en Hicks later ook nog aan de beurt, ik hoop het...
Goeie tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |