Bedankt, werkte bij mij niet (foutmelding)quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:PotjeSambal heb twitterberichtje in een twittertag geplaatst. Zodat ze rechtstreeks kunnen lezen.
Voordeur is wel intact.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef Treinhoer het volgende:
TS mocht willen dat hij maar half het IQ zou hebben van Isa Yusibov.
Ik zie echt helemaal niks.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:59 schreef PotjeSambal het volgende:
https://x.com/Isa_Yusibov/status/1935372247557963974
@:capuchon_jongen fix
Het is niet wat ik me voorstelde bij 'ingetrapt' inderdaad. Er is tegenaan getrapt wellicht.quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:06 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal niks.
Lijkt wel een scam om wat schade op de deur op de PostNL te verhalen
Misschien moest de bezorger kloppen want de bel deed het niet en deed hij dat wat te hardquote:Op woensdag 18 juni 2025 20:08 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Het is niet wat ik me voorstelde bij 'ingetrapt' inderdaad. Er is tegenaan getrapt wellicht.
In hun bio staat vaak zoiets van: Kritisch denker, onderzoekt zaken zelf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:34 schreef Twiitch het volgende:
mensen met zoveel vlagjes in hun bio zijn vaak pathologische leugenaars/narcist/sociopaat alsmede terminale aandachtshoeren dus ik geloof er allemaal weinig van
Nou het is heel simpel eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:29 schreef Marsenal het volgende:
Hoe werkt dat precies? Een pakketje is vertraagd en daar wordt de bezorger dan boos over?
Reactie graag.
Oh zo. Tja, ik snap het wel, de ergernis.quote:Op donderdag 19 juni 2025 11:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nou het is heel simpel eigenlijk.
In nl worden de postbezorgers betaald per afgeleverd pakket, dus die hebben geen zin om te wachten tot jij met een kop vol shampoo klaar bent en uit de badkamer komt of dat je een half uur zit te schijten.
Ik heb ergens ook wel sympathie voor ze.
Tegenwoordig kan je op de app makkelijk zien rond hoe laat ze er aan komen dus zorg gewoon dat je klaar staat om te ontvangen. Voor jou is het een pakketje, voor hun hun vreten.
Mocht je twijfelen of je tijd hebt laat het dat gewoon bezorgen op een afhaalpunt.
Ik bij de plaatselijke Intertoys.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, ik snap het wel, de ergernis.
Laat zelf bijna alles hier bij de albert heijn bezorgen, is op zo veel vlakken veel betrouwbaarder, zeker bij kostbare pakketten.
Aan de andere kant is het ook eigen beroepskeuze. Maar het is net als in het onderwijs, als je alleen maar klantgericht werkt en schijt hebt aan je personeel kan je op een gegeven moment geen hond meer vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh zo. Tja, ik snap het wel, de ergernis.
En dan toch aansluiten bij D66 met al d'r IQ zegt dus ook geen ene teringzooi.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:35 schreef Treinhoer het volgende:
TS mocht willen dat hij maar half het IQ zou hebben van Isa Yusibov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |