abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217974119
Ik heb het natuurlijk over de plee. Dit wordt geen shitpost. Heb je een plateau waar je je donaties kan bewonderen of valt alles meteen in het water? Zit je stevig op de grond, of hang je aan de muur? Wat voor bril? Moet je ook onder de rand borstelen of heeft ie die niet? Trek je door aan een ketting, of druk je een knop in? Misschien een kraantje in de stortbak zodat je minder water verspilt? Zit er een wifi aansluiting op? Ingebouwd bidet? Bil-droog-robot?

TS heeft een standaard staande plateau-wc die al in het huis zat toen ik het kocht. Beetje gammele stortbak met een knop die heel soms losschiet en dan moet ik de bak openmaken en hem weer vastzetten. Houten bril met houten deksel. Er zit wel een spoelrand in de pot maar alsnog als je hard doortrekt spettert er wel eens iets uit. Dus misschien maar eens een nieuwe erin laten plaatsen.
  woensdag 18 juni 2025 @ 07:37:22 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_217974596
Ik heb een (verhoogde)vlak- en een diepspoeler.
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 08:11:25 #3
5428 crew  miss_sly
pi_217974879
Wij hebben in ons nieuwe huis vijf jaar geleden een Rapotec douche-wc laten inbouwen op de bovenverdieping.

Ik wil niet meer zonder. Dat is zoo fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217975017
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:11 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben in ons nieuwe huis vijf jaar geleden een Rapotec douche-wc laten inbouwen op de bovenverdieping.

Ik wil niet meer zonder. Dat is zoo fijn!
Wow dat is wel echt de luxe rolls royce onder de wc's! Warmteluchtföhn, massagestraal, verwarmde zitting, afstandsbediening... _O_
  Moderator woensdag 18 juni 2025 @ 08:38:59 #5
5428 crew  miss_sly
pi_217975089
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:30 schreef Farenji het volgende:

[..]
Wow dat is wel echt de luxe rolls royce onder de wc's! Warmteluchtföhn, massagestraal, verwarmde zitting, afstandsbediening... _O_
Het nieuwe model, de Bold ( :') ) doet ook als je de deksel omhoog doet even een beetje water door de pot spoelen om plakken te voorkomen :D

Dit merk is een van de goedkopere. Geberit onder andere heeft ook een aantal van dit soort toiletten. Maar het is ook écht heel erg fijn. Waar ik ook ga wonen nog in mijn leven, als het enigszins kan, vervang ik het gewone toilet door een douche-wc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217986466
Hier gewoon een platformer.
Geen bril, maar daglenzen :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217986849
Wij hebben een diepspoel en randloos.
pi_217995413
Ik heb een hangende vlakspoeler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')