Ik heb geen idee welk nummer ik bestel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heet daar 216 bks
Bestelt altijd 18 + 89 + 109 met bami, kroepoek en sambal
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kip kerrie met bami is inmiddels al 12,70 geworden
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je snapt het niet
Iran is een slechterik, dus dan mag het wel
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.quote:
2/3 dagen, de dag dat ik hem haal vis ik altijd alle groenten er uit, daarna bak ik er verse groenten bijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hoeveel dagen kun je daar dan van eten?
Nee johquote:
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?
Dan gaat het kiekebah heten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.
Schroot met een laagje chroom.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.
Dat is code voor dat ik straks plaattaart ga etenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat het kiekebah heten.Kip kerrie bami.
Kunnen we dat beter niet ook gewoon doen? Zoveel kost dat niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem blijft hij hopen dat we een nieuw vrijheidsbeeld sturen van Trump, met een dun laagje nepgoud.
En dan zitten daar drones in?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.quote:
Dat hangt er vanafquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten. Europa is ook slecht toch?
Kan prima tochquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaat het kiekebah heten.Kip kerrie bami.
Met wat er allemaal op?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is code voor dat ik straks plaattaart ga eten
Kapsalon staat tegenwoordig ook buiten Nederland wel eens op de kaartquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je lang genoeg een excentrieke bestelling volhoudt komt hij op de menukaart, en is je kapsalon ineens nationaal cultureel erfgoed. Of zo.
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmakenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.
Het is nog geen WOquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is toch allang begonnen.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2/3 dagen, de dag dat ik hem haal vis ik altijd alle groenten er uit, daarna bak ik er verse groenten bijZat vandaag wel echt heel erg vol met kip en groenten dat er amper plek was voor de saus
Met zo'n rode draad.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmaken
Nog niet.quote:
En dan hebben ze tr weinig budget om er echt een spektakel van te maken dus het is allemaal langdradig en lafjes en dan vallen de kijkcijfers en dan wordt het gecancelledquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zo'n matige serie die traag op gang komt maar waarvan ze er toch telkens weer een seizoen van bijmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |