Ik overweeg echt over te stappen hoorquote:Odido kampt met derde storing in drie dagen tijd: ‘Een hele diepe zucht’
Klanten van Odido (voorheen T-Mobile) en dochterbedrijven Ben en Simpel hebben dinsdagochtend opnieuw problemen met internetten, sms’en en bellen via een vaste telefoon. Het gaat om de derde storing in drie dagen tijd. Odido meldt dat deze storing niets te maken heeft met de vorige twee. „Het gaat om een samenloop van omstandigheden.”
Odido, met miljoenen klanten de grootste aanbieder in Nederland op het gebied van mobiele telefonie, zegt nog op zoek te zijn naar de oorzaak en de oplossing van het probleem. ‘Excuses voor het ongemak’, meldt de provider in een bericht op zijn website.
Er is sprake van een storing in het mobiele netwerk die nog wordt onderzocht. Deze berust op puur toeval, bezweert een woordvoerder. Zondag was er sprake van een fout in de DNS-server, die een dag later nog een nasleep had. Die storing is reeds verholpen, meldt een woordvoerder.
Weggedrukt door klantenservice
Op de website allestoringen.nl hebben bijna vijfduizend mensen vanaf ongeveer 10.30 uur een melding gedaan. Het probleem speelt op verschillende plekken in Nederland.
‘Een hele diepe zucht’, klaagt een gebruiker op het sociale platform X. ‘Als ik het Odido-nummer van mijn vrouw bel dan krijg ik dat het nummer momenteel niet bereikbaar is’, klaagt een andere klant.
Een klant beweert door de klantenservice te worden weggedrukt. Odido zegt daar nu sorry voor. ‘Mijn oprechte excuses voor de ervaring aan de telefoon. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten!’, reageert de telecomaanbieder op X.
Tienduizenden klachten
Maandag en zondag kampte Odido ook al met problemen. Zondag kwamen bij Allestoringen.nl ruim 80.000 meldingen binnen. Op socialemediaplatform X klaagden mensen dat ze geen tv konden kijken door de storing of dat hun internetverbinding het niet deed.
Onduidelijk is hoeveel klanten nu zijn getroffen. Volgens Odido, dat een marktaandeel van bijna 32 procent heeft, gaat het om een select aantal gebruikers.
Internet en sms'en met een vaste telefoon is ook lastig.quote:Klanten van Odido (voorheen T-Mobile) en dochterbedrijven Ben en Simpel hebben dinsdagochtend opnieuw problemen met internetten, sms’en en bellen via een vaste telefoon.
al sinds 11 uur hierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
Gelukkig geen last gehad van de storingen tot dusver.
Wat is het verband?quote:
Dido: "Sorry. My tea's gone cold, I'm wondering why I got out of bed at all. The morning rain clouds up my window,quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:50 schreef roos94 het volgende:
O Dido wat heb je nu gedaan?
[ afbeelding ]
Eigenlijk nooit gehad bij Odido, maar deze laatste dagen zijn echt een drama...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hoe vaak overkomt je dat?
Na al jaren dat ik bij BEN of T-mobiel abo heeft. heb ik zelden last van.
Een dagje even geen internet kan geen probleem. Eigenlijk moet iedereen 1 of 2 keer per week zonder internet.
Voorheen.................Anders weet men niet wat je bedoelt.quote:
Gelukkig schijnt de zon. Dus kan je prima buiten gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad bij Odido, maar deze laatste dagen zijn echt een drama...
Wil al heel de dag het huis niet uit puur omdat ik dan zonder internet zit
Ik blijf graag buiten de zonquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt de zon. Dus kan je prima buiten gaan.
Stel je ervoor dat regent..
Dat zijn intellectueel armoedige mensen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:17 schreef Hathor het volgende:
Mensen die gelijk met kanker beginnen te schelden als ze even niet meer kunnen bellen.
Ja, als je niet de hele dag bezig bent op je telefoon is er een redelijke kans dat je er niks van merkt. Die mensen die gelijk op X met de meest vreselijke verwensingen beginnen te strooien, dat zijn waarschijnlijk die lui die de hele dag met hun gezicht vastgeplakt zitten aan de display.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn intellectueel armoedige mensen.
Ik heb hier ook Odido voor mobiel maar ik heb van alle storingen niks gemerkt. Dat is niet meer dan geluk hebben dan.
quote:Probleem is dus niet landelijk: Heel Zeeland, Rotterdam + delen van Noord-Holland.
14.53: Oorzaak is gevonden, monteur is onderweg
Ik zit in Rotterdam, zondag en maandag een hoop ellende, vandaag nergens last van gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |