quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Milka Tender en Balconi wafels met 70% korting meegenomen uit de AH @:CherryLips
Oh ja, als ik gereedschap leen en ik weet niet hoe het werkt, dan mogen ze me het ook eerst even uitleggen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:31 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft vorige week eindelijk laten zien hoe de boor werkt. Tien seconden werk. Meestal vraag ik of hij iets wil doen en heeft hij het al gedaan zonder het te laten zien.
Dit is de weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boekjes vol met ongebruikte stickers.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's tof ja.We hadden nooit echt als groep één project, maar meer dat de projecten een beetje per tafel gedaan werden. Dus een tafel was bezig met weerstandjes solderen, een andere was plexiglas aan het buigen (die luuuuucht) en weer een ander kreeg op hun flikker omdat ze hun haar los hadden bij de grote boze boor.
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenquote:
quote:
Waarom die betreurde blik, of ben je aan het nadenken?quote:
En dat moet je dan nu nog 2x bij een ander doktertype doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenEn ook nog wat foto's van de schouders en elleboog laten maken
Bij ons werden het houdertjes voor een klein vaasje.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij deden normaal gesproken ook dat soort dingen
Een grote houten dobbelsteen maken (gaten erin boren en proberen dat ze recht zijn en allemaal even diep etc.), de hoekjes afvlakken, en idd ook plexiglas buigen. Vaak met dan nog iets erop, lampjes ofzo?
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als ik gereedschap leen en ik weet niet hoe het werkt, dan mogen ze me het ook eerst even uitleggen hoor.
Ahjaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons werden het houdertjes voor een klein vaasje.
Sodeju!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral een hele lange zit met heel veel vragen en praten en nog wat meten en testen, de orthopeed heeft geloof ik 8 a4'tjes volgeschrevenEn ook nog wat foto's van de schouders en elleboog laten maken
Oh en hoe doe je dan die pluggen erin?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'
Ja nu nog op audiëntie bij de chirurg en neuroloog, maar daar heb ik nog geen uitnodigingen vanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat moet je dan nu nog 2x bij een ander doktertype doen?
Dat wordt een best boekwerk danquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nu nog op audiëntie bij de chirurg en neuroloog, maar daar heb ik nog geen uitnodigingen van
Hehehe, nee, zo'n kreng ben ik net niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 34 gaatjes 'ja ik denk niet dat ik het snap, kun je het nog 1 keertje voordoen?'
Misschien moet ik een uitgever gaan zoeken?quote:
ESF heeft een nieuwe printer besteldquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet ik een uitgever gaan zoeken?
Gewoon verdrietig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom die betreurde blik, of ben je aan het nadenken?
Mijn grootste issues met klussen waren altijd dat ik dan niet sterk genoeg was of mijn handen te kleinquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe, nee, zo'n kreng ben ik net niet.![]()
Laatst wel bij de multitool het opgegeven om de kop te vervangen, ik dacht dat ik het verkeerd deed, maar het kreng ging daadwerkelijk heel moeizaam.
Ik heb handwerkhanden, geen klushanden.
Dat jij het niet hebt?quote:
Ja kan ook zijn dat ze bij de AH bij jou die korting niet hebben, of minder, of meerquote:
Gaan we het in beperkte oplage uitgeven?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
ESF heeft een nieuwe printer besteld
Whehehe. Nee, te klein heb ik niet zo snel last van, maar de kracht in m'n handen wil nog wel eens ontbreken.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn grootste issues met klussen waren altijd dat ik dan niet sterk genoeg was of mijn handen te klein![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |