Prima salaris tochquote:Meteen als je bij ons in dienst komt - dus ook al vanaf het begin van je opleiding - ontvang je een startsalaris tussen de ¤2532,24 en ¤ 2.959,92 bruto per maand o.b.v. 36 uur. Eens in de zoveel jaar ga je een schaal omhoog volgens het bevorderingsschema. Op deze manier kun je doorgroeien naar een salaris van max. ¤ 3.784,68 als conducteur en ¤ 4.070,88 als machinist, allebei bruto per maand o.b.v. 36 uur.
https://www.werkenbijns.n(...)hinist-of-conducteur
quote:Op maandag 16 juni 2025 20:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dat is inderdaad ruim meer dan een uitkering, dus terechte klacht
Je mag gratis als je bij de NS werkt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarvan kun je niet eens 2x oer week met de trein. Ik snap het wel.
Maar geen eerste klas.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:43 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Je mag gratis als je bij de NS werkt.
Een piloot schakelt auto piloot in.quote:Op maandag 16 juni 2025 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou als je kijkt wat een piloot verdient vind ik het vrij mager.
En een piloot hoeft niet heel veel meer te doen dan een machinist.
Als hulplijn?quote:
Is dat echt zo? Dat je bij je eigen vervoerdienst niet eens in de normale klasse mag maar verplicht bij de paupers? Ew. Daar zou ik voor gaan staken.quote:
Dit is onze @Geerdquote:Op maandag 16 juni 2025 22:32 schreef Nemmarith het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze meneer is het niet met jou eenswel interessant wat hij zegt erover. ik ervaar hetzelfde in Nederland.
Als ex-NS conducteur in Nederland neem ik je mee in mijn verhaal: de agressie en verhuftering die ik meemaakte in de trein. Op Eerste Kerstdag kreeg ik klappen en schoppen. En slechte ervaringen met managers bij NS. Na jaren van chaos besloot ik te vertrekken. Nu woon ik bijna een jaar in Noord-Zweden, waar het leven rustiger en vriendelijker is. In deze video rant ik over mijn ervaringen, het verschil tussen Nederland en Zweden, en waarom ik nooit meer terug wil. Abonneer je voor meer verhalen over mijn leven in Zweden!
Daar heb je al machinist weinig last van. Conducteurs meer m.i.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
De risico is dat je als machinist iemand keer moet doodrijden en of bedreiging van boze klant komen.
Dan kan ik snappen dat salaris bij lange niet genoeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |